سلام خانوما شب خوش
لطفا در مورد اسم دختر نظر بدید
اسم دخترم رهاس بیاید بگید چه اسمی به رها میاد
خودمم سه تا انتخاب کردم با لایک کردن بگید کدوم قشنگتره😍
پرسش (1400/10/30):
خانومای گل بیاید نظرتونو بگید
860
317
1400/10/30
سوال کننده
82
1400/10/30
سوال کننده
لِنا
3
1400/10/30
سوال کننده
دِلا
49
1400/10/30
سوال کننده
رُزا
0
1400/10/30
سوال کننده
خودتونم اگر اسم قشنگی مدنظرتونه بگید
6
1400/10/30
yasi
دلآنا😍😂
0
1400/10/30
maryam davoudi
جدیه؟
1
1400/10/30
الی ح
ری را
0
1400/10/30
maryam davoudi
منم با اجازت ازاینجا اسم دخملمو انتخاب کنم😂
0
1400/10/30
سوال کننده
انتخاب کن😅
21
1400/10/30
الی ح
رستا
5
1400/10/30
الی ح
روشا
2
1400/10/30
الی ح
رومینا
2
1400/10/30
الی ح
راشین
0
1400/10/30
maryam davoudi
داداشم منو سرویس ک اگ دختره بذار رستا😍🤣
1
1400/10/30
الی ح
ریما
1
1400/10/30
فرنوش 🤰🤱
دلناز
0
1400/10/30
سوال کننده
اخی عزیزم
5
1400/10/30
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
آوا
1
1400/10/30
سوال کننده
مرسی المیرا جون😍💜
2
1400/10/30
فرنوش 🤰🤱
رستا خدایی به رها میاد شما هم بزار معنیشم فکر کنم قشنگه
0
1400/10/30
فرنوش 🤰🤱
به اسم خودتونم میاد👍🏻
0
1400/10/30
maryam davoudi
ان تی رفتی عزیزم؟
4
1400/10/30
سوال کننده
اخه قدیمیه خیییلی هم زیاد شده
0
1400/10/30
maryam davoudi
اررره همم یاد اور اون فیلمس
1
1400/10/30
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
درسته خیلی زیاد شده
0
1400/10/30
yasi
چی جدیه؟
اسم ترکیه یعنی جان مادر
اسم ترکیه یعنی جان مادر
0
1400/10/30
فرنوش 🤰🤱
من آره همه چی خوب بود جز اینکه گفت شبی دوتا آسپرین بخورم از اون نگرانم که مگه چشه فشار دور رحمیم زیاده خون کم میره میاد
0
1400/10/30
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
چه قشنگ 😍
0
1400/10/30
maryam davoudi
چقد خاص😍
1
1400/10/30
سوال کننده
آره فیلم دل اسم رستا رو خیلی معروف کرد
تکراری شده
تکراری شده
2
1400/10/30
maryam davoudi
منم شبی یه اسپرین میخورم عزیزم نگران نباش😘
0
1400/10/30
yasi
اره خیلی،قصدم بود یه روز دختر دار شدم اسمشو بزارم که دیگه قسمت نیست انگار،شما جا من بزارید😂
0
1400/10/30
فرنوش 🤰🤱
ایشالله همه صحیح سالم باشیم
0
1400/10/30
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
بعدی انشالله 😍
0
1400/10/30
maryam davoudi
امین عزیزم به دکترت اعتماد کن اصلا نگران نباش
بچه اولته؟
بچه اولته؟
1
1400/10/30
الی ح
نیلا
0
1400/10/30
yasi
زبونتو گاز بگیر،بعدی تموم شد رفت😂
0
1400/10/30
فرنوش 🤰🤱
من اسم پیوند دوست داشتم که همه مسخره کردن دیگه شوهرم میگه زود انتخاب نکن که یکی ایراد بگیره تو منصرف بشی
0
1400/10/30
maryam davoudi
😂😂😂😂😂😂😂
0
1400/10/30
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
🤨🤨
0
1400/10/30
maryam davoudi
مسخره چرا عزیزم اسمیو بذار ک علاقه خودته
جنسیت مگ حدس زد؟
جنسیت مگ حدس زد؟
0
1400/10/30
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
بذاریکم یاسین بزرگ بشه بسلامتی بعد میبینم که باز اقدام میکنی 😉
0
1400/10/30
yasi
سرویس شدم فاطمه درجریانی که😂
0
1400/10/30
فرنوش 🤰🤱
نه گفت خودشو سفت گرفته
0
1400/10/30
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
اگه به سرویس شدن باشه بخدا هیشکی اندازه من سرویس نشده 😂ولی بازم میخوام 😁
0
1400/10/30
yasi
همین یاسینم به زور اومد😂شرایطش نیس بهم گفتن رحمت. بچه رو پس میزنه خیلی کوچیکه
0
1400/10/30
فرنوش 🤰🤱
کلا فکر نکنم حدس های قبل آنومالی درست هم باشه.
1
1400/10/30
maryam davoudi
برای من ک حدس نزد خودم دنبال لباس و اسم دخترم😂
0
1400/10/30
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
عه☹️نمیدونستم
حالا انشالله تا اون موقع رحمت بزرگ میشه😁
حالا انشالله تا اون موقع رحمت بزرگ میشه😁
2
1400/10/30
nargesi 👨👩👧
صد لایک برا لنا🥰🥰🥰🥰😂
0
1400/10/30
💜ツ فاطمه سادات ツ💜
جووون😍😍😁😁😁
0
1400/10/30
سوال کننده
😍😍😍
0
1400/10/30
سوال کننده
لنا داره رکود میزنه😅
0
1400/10/30
فرنوش 🤰🤱
معنی لنا چی میشه ؟
0
1400/10/30
maryam davoudi
من هروقت شما جایی پیام میذاری موهای دخترتو نگاه میکنم و براش صلوات میفرستم😍
دعا کن خدا قسمتم کنه
دعا کن خدا قسمتم کنه
0
1400/10/30
سوال کننده
انشالله که خدا یه دختر تپل بهت بده🥰
0
1400/10/30
maryam davoudi
امیین😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘
0
1400/10/30
maryam davoudi
تو خونواده مادریم ۱۳ ساله دختری بدنیا نیومده
0
1400/10/30
maryam davoudi
همه خداحفظشون کنه پسر دلتنگ یه دخملم
0
1400/10/30
سوال کننده
آخی🥺
2
1400/11/01
💙💫Parnia Jooon💫💙
چرا عزیزم ، جدیدا همشون درست حدس میزنن
دیگه دستگاها هم پیشرفته تر شده
تو گروه ما که برا ۱۳ ۱۴ نفرمون هم درست بود
دیگه دستگاها هم پیشرفته تر شده
تو گروه ما که برا ۱۳ ۱۴ نفرمون هم درست بود
0
1400/11/01
❤mahur❤ ❤mahak❤
منم تازگی هرکیو دیدم درست بوده
0
1400/11/01
nargesi 👨👩👧
دورت گشتوم
نصیبت کرده خدا دیگه
ان شالله صحیح و سالم هم میاد بغلت
میشه ی بلاچه مث لنا ک ممد میخواد بوسم کنه خودشو جر میده😂
نصیبت کرده خدا دیگه
ان شالله صحیح و سالم هم میاد بغلت
میشه ی بلاچه مث لنا ک ممد میخواد بوسم کنه خودشو جر میده😂
0
1400/11/01
nargesi 👨👩👧
🥰
0
1400/11/01
nargesi 👨👩👧
🥰
0
1400/11/01
سوال کننده
نرگس اهل کجایی؟😅
0
1400/11/01
nargesi 👨👩👧
بوشهر جیگر
0
1400/11/01
nargesi 👨👩👧
من ان تی حدسزد دختر و واقعا هم دختر بود
0
1400/11/01
nargesi 👨👩👧
دختر ک ن ی جونور ب تمام معناس🤣🤣
0
1400/11/01
سوال کننده
میگم
چقدر زبونتون شیرینه🥰
چقدر زبونتون شیرینه🥰
0
1400/11/01
nargesi 👨👩👧
فدای تو😘
0
1400/11/01
سوال کننده
منم انتی گف ۸۰ درصد دختره
حتی تو ۱۵ هفتگی جای دیگه گفت پسر
ولی دختر بود
حتی تو ۱۵ هفتگی جای دیگه گفت پسر
ولی دختر بود
0
1400/11/01
سوال کننده
💋💋💋
0
1400/11/01
nargesi 👨👩👧
اره دیگه الان دستگاها پیشرفته س
خطا خیلی توشون کمه
خطا خیلی توشون کمه
0
1400/11/01
سوال کننده
عکسشو میفرستی
0
1400/11/01
سوال کننده
آره هر چی احتمال میدن همون میشه
0
1400/11/01
سوال کننده
ای خدا🥺🥰چه بامزس
خدا حفظش کنه عزیزم💋💜
خدا حفظش کنه عزیزم💋💜
0
1400/11/01
nargesi 👨👩👧
فدای تو
همچنین نینی گلتو
همچنین نینی گلتو
0
1400/11/01
Feri 🙃🤩☹️
عسکه بچه هاتونو چرامیپاکین بخدا که هیچجا عسکای بچه هارو نمیدزدن
0
1400/11/01
Feri 🙃🤩☹️
عسک که میدین نپاکین بزارین بقیه ام ببینن عسکارو😂😂😂
0
1400/11/01
Feri 🙃🤩☹️
اینار خوب باشین عکسارو نپاکین😂😂😂
0
1400/11/01
سوال کننده
😂😂😂
0
1400/11/01
سوال کننده
مرسی عشقم💋
0
1400/11/01
مَلی 👶👨👩👧👦
نمیشه که همیشه فقط اسم جدید گذاشت،
هرچی به دلت نشست
هرچی به دلت نشست
0
1400/11/01
مَلی 👶👨👩👧👦
مگه چطور بود اون شخصیت و فیلم🤪🤪
من نگاه نگردم اصلا.
اسم دخترم رستاس عاخه😁
من نگاه نگردم اصلا.
اسم دخترم رستاس عاخه😁
0
1400/11/01
سوال کننده
هیچی خیلی فیلم خوبی بود
کلی هم طرفدار داشت واسه همین میگیم اسم رستا زیاد شده
چون همه اون فیلم رو میدیدن
کلی هم طرفدار داشت واسه همین میگیم اسم رستا زیاد شده
چون همه اون فیلم رو میدیدن
0
1400/11/01
nargesi 👨👩👧
فرزانه بخدا من سر اینکه میره گوگل حذف میکنم وگرن پاک نمیکردم🤣
0
1400/11/01
سوال کننده
نرگس اتفاقا من رفتم گوگل هیچ کدوم از چتها نبود
فقط چند تا اونم پزشکی بودن
فقط چند تا اونم پزشکی بودن
0
1400/11/01
nargesi 👨👩👧
پس چرا هی بچه ها میگن می مونه
0
1400/11/01
سوال کننده
منکه چیزی ندیدم
0
1400/11/01
روژمان ❤
هانا
0
1400/11/01
💞ساجده 💞
پریییسسسسسا
به نتیجه رسیدی؟😂😂
به نتیجه رسیدی؟😂😂
0
1400/11/01
❤mahur❤ ❤mahak❤
تاپیکای عمومی نمیره گوگل.فقط تخصصیا
0
1400/11/01
s jh
رها و لیا
1
1400/11/01
سوال کننده
نه هنوز😂
0
1400/11/01
عاطفه موسوی
مهم اینه اسمش قشنگ باشه چون اینا که همیشه کنار هم نیست یجورایی در حق بچه دوم ظلم میشه چون باید به اسم خاهرش بیاد انتخابت محدود میشه
0
1400/11/01
عاطفه موسوی
روشنا هم قشنگه
0
1400/11/01
سوال کننده
اره منم واسم بیشتر قشنگ بودن و جدید بودن مهمه
وگرنه اینایی هم که گفتم خیلی به رها نمیاد
وگرنه اینایی هم که گفتم خیلی به رها نمیاد
1
1400/11/01
عاطفه موسوی
رزا هم که خودت انتخاب کردی قشنگه هیچوقت قدیمی نمیشه. من اگه دختر دار بشم میذارم نیکی نیکا یا نیکو چون هم قشنگ و باوقارن هم هیچوقت قدیمی نمیشه. معنیش که عالیه
0
1400/11/01
shima2348 ❤
چه قشنگه
0
1400/11/01
shima2348 ❤
نیکو چه باحال رفت تو لیست اسم دختر
0
1400/11/01
عاطفه موسوی
مگه قبلا اسم پسر بوده من دوتاا نیکو میشناسم دهه شصتی هستن
0
1400/11/01
سوال کننده
نه منظورش اینه به اسم دختر که خوشم میاد اضافه شد
0
1400/11/01
عاطفه موسوی
🤣🤣🤣🤣🤣
0
1400/11/02
مامان گلی
رها و زهرا هم میاد
البته نورا هم قشنگه
البته نورا هم قشنگه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا اگر میخواید بیاید سرکوفت بزنید نیاید
- خانوما بیاید راهنماییم کنید
- اسم قشنگ و خوش لحن دخترونه
- میشه اسم دختر پیشنهاد بدین که به نازنین بیاد
- اسم دختر از حرف «ر »
- اسم دختر باران یا بارانا یا کیمیا
- اسم دختر پریا قشنگ تره یا افرا
- انتخاب اسم برای دختر
- خانوما لطفا اسم دختر پیشنهاد بدین. ایرانی باشه و زیبا
- اسم دختر قشنگ و امروزی بگید لطفا




