عزیزم اول سونو آنومالی باید رفت؟
بعدش اکو قلب؟
سلام به روی ماهتون مامان جان
نتیجه عالی است و مشکلی تشخیص داده نشده است 🌹
بله عزیزم تقریبا ۱۸ تا ۲۰ هفته باید آنومالی رفت اکو قلب ام بهترین زمانش تا ۲۲ هفته هست
ممنونم دکتر جان سلامت باشین 💞
خواهش میکنم مامان گل زنده باشید و در پناه امن خدا ❤️
منم دکتر اصرار داشت برم گفت تا قبل ۲۴ هفته وقت داری بری
اهاعزیزم بسلامتی بگذرونی این دورانو