سلام
پزشک گرامی من ۹ بود بچم شیرمو نمیخورد و شیر هم متوقف نمیشد رفتم دکتر و برام آزمایش نوشت همه چی آزمایش طبیعی بود و سونو هم رفتم گفتن طبیعی و واسم قرص کابرلین 0/5 نوشتن و هفته یک دونه
که ۴ هفته مصرف کردم
بعد از مصرف آخرین قرص زیردلم خیلی درد میکنه حالت پریودی و اینکه یبوست شدم چند روزه وزنم رفته بالا نمیدونم واسه چیه؟!
این قرص شیرمو قطع کرد آیا باعث پریودی هم میشه؟! اگر میشه چند رو بعد قطع قرص پریود اتفاق میوفته؟!
دوستان عزیز هر کسی هم اگه استفاده کرده تجربه ای داره ممنون میشم بفرمایید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



3553
1400/07/14







