سلام،کابرگولین برای پرولاکتین بالا هست من خودم فقط ۵ تا اضافه تر از رنج آزمایشگاه بود پرولاکتینم دکتر به من همین قرص رو داد و اقدام هم داشتم و کلومیفن من اون ماه نخوردم ولی ماه های دیگه که میخوردم روز ۱۳ دوره میرفتم سنو وبعد آمپول آزادسازی میزدم
اگه دکتر با هم تجویز کرده حتما موردی نداره
روزی چند تا کلومیفن باید بخوری؟ تبلی تخمدان داری؟
امادخترمم باکلومیفن یادمه باردارشدم
به نظرم سونو بده روز ۱۳ دوره چون تنبلی نداری و دو تا باید بخوری خدایی نکرده کیست نشه
ترشح سینه هم به خاطر پرولاکتین بالا ست
نه نشدم این ماه لتروزول خوردم ببینم تا خدا چی میخواد
ان شاءالله شما با کلومیفن همین ماه باردار بشی عزیزم
انشاالله زودزودخبربارداریتامیشنوم
من با هم خوردم مشکلی نداره