لطفا دقیق بگین چیا لازمه و چه مارکی خوبه مثلا پماد سوختگی چی خوبه واسه بدن صابون ؟
بعد اینکه واسه مینی واش چی خوبه چه پودری و چه مارکی ؟
لطفا راهنمایی کنید 🌹
پرسش (1400/05/14):
مامانا لوازم بهداشتی سیسمونی شامل چیا میشه بیاین
665
50
1400/05/14
سوال کننده
1
1400/05/14
مامان آیریک 👶
من شامپو و شامپو بدن chico گرفتم
پماد سوختگی wee care
برای شستشوی لباسا هم active گرفتم
پماد سوختگی wee care
برای شستشوی لباسا هم active گرفتم
1
1400/05/14
مامان آیریک 👶
فعلا که راضیم
1
1400/05/14
سحـsaharـر 💖
برا مینی واش من مایع گرفتم بهتر از پودر هستش
1
1400/05/14
سحـsaharـر 💖
پماد سوختگی هم نوزادی وی کر بود پک کاملشو گرفته بودم.وازلین. دستمال مرطوب و پماد پیشگیری سوختگی و پماد سوختگی و لوسیون و شامپو بدن
1
1400/05/14
سحـsaharـر 💖
ولی الان که بزرگتر شده، پماد سوختگی فقط آردن آبی بهش میسازه.بلنده
1
1400/05/14
زینب ج
من واسه دخترم مارک wee گرفتم فقط چون بسته بندیش قشنگ بود ولی چندبار استفاده کردم دخترم بدنش دون دون شد منم شامپو و صابون همه رو فیروز گرفتم خوب شد پماد سوختگی هم فیروز
0
1400/05/14
سوال کننده
👌
0
1400/05/14
سوال کننده
سیوند خوبه به نظرتون ؟
1
1400/05/14
مامان حلما 👨👩👧
منم تماممحصولات فیروز گرفتم
1
1400/05/14
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
شامپو سر. شامپو بدن. روغن بدن. کرم سوختگی. ست ناخن گیر من تکی گرفتم .صابون بدن . صابون کهنه شویی. مایع لباسشویی. پستونک .شیشه شیر. مسواک انگشتی. برس وشونه. پوآر بینی.وازلین بچه .مای بیبی. دستمال مرطوب
1
1400/05/14
زینب ج
نمیدونم تجربه ای ندارم ولی ازهمون قدیم فیروز خوب بوده تاجایی که دیرم اطرافیان همه فیروز استفاده میکنن
3
1400/05/14
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
منم فیروز گرفتم گلم
1
1400/05/14
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
فک کنم هنوزم هس مثل شیشه شو.واینا من جا انداختم
1
1400/05/14
زینب ج
ن بابا منکه با اسکاج ومایع میشورم باز یه دور ابجوش هم میریزم خالی میکنم
1
1400/05/14
mohi (مامان دخملی🤩) 🤩
من تجربه که نداشتم خریدم 🤣🤣🤣
0
1400/05/14
سوال کننده
ممنون از راهنماییتون 😘🌹
0
1400/05/14
سوال کننده
یه سوال دیگه اینکه اگ وزن بچه ۳و ۵۰۰اینا باشع سایز ۰اندازع دیگه چون من واسه به دنیا اومدنش سایز ۰گرفتم
0
1400/05/14
elel azadi🤰🏼
پماد سوختگی وی کر خوبه و کالاندولا مارک ایروکس
شامپو و لوسیونم من وی کر گرفتم هم خوبه هم ارزون
شامپو و لوسیونم من وی کر گرفتم هم خوبه هم ارزون
0
1400/05/14
elel azadi🤰🏼
بچه من ۳۵۵۰ بدنیا اومد سایز صفر پوشید تا ۴۰ روزگی الانم بعضیاش اندازشه
0
1400/05/14
سوال کننده
👌👌🌹
1
1400/05/14
🌱 nstrn 🌱
معلومه که نههه.من سایز صفر بردم تنش نشد .شلواره بالا نمیرفت اصلا .به این فکر کن میخای پوشکم بکنی بچه رو اندازه نمیشه ک .شانس اوردم سایز یک برده بودم من
1
1400/05/14
فرشته م
سایز بندی ها تو هر مارک با هم فرق میکنه
1
1400/05/14
سنجد و کنجد 😍
من همه چیز خرید لوازم بهداشتی مارک فیروز ولی پشیمون شدم
پودر بچه ک فهمیدم ضرر داره و تا حدودی سرطان زاس
پودر بچه ک فهمیدم ضرر داره و تا حدودی سرطان زاس
1
1400/05/14
سنجد و کنجد 😍
روغن بچه هم مواد تشکیل دهنده اش پارافین مایع هست
حیف نیست ب جای اینهمه روغن خوب مثل زیتون و بادام و اینا ازینا ب تن بچه بزنیم؟
حیف نیست ب جای اینهمه روغن خوب مثل زیتون و بادام و اینا ازینا ب تن بچه بزنیم؟
1
1400/05/14
سنجد و کنجد 😍
لوبرا سوختگی هم کالاندولا از همه بهتره
1
1400/05/14
سنجد و کنجد 😍
پستونک و شیشه هم اول ی چیز معمولی بگیر
اگه بچت گرفت برو خوبشو بخر
همون اول نرو خرج زیاد کن
اگه بچت گرفت برو خوبشو بخر
همون اول نرو خرج زیاد کن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- وسایل لازم برای بیمارستان
- ازمایش بتا لازمه یاخیر
- خسته نباشید به تجربه هاتون نیاز دارم😜
- اماده کردن ساک بیمارستان 😍😍
- نسخه آزمایش ناشتا یا بدون ناشتا
- نسخه آزمایش لازمه ناشتا باشه
- اقدامات لازم بعد از دوبار سقط
- مراجعه به پزشک هر دوهفته لازمه؟
- بچه ها بیاین بگین چی نیازه بخرم واس نی نی
- مدارک لازم برای عکس دار کردن شناسنامه




