اگ قبل ۱۰ دیقه باشه مثبته
بی بی من سر دخترم اینجور بود کمرنگ بود ولی دو سه دیقه ای خط دوم زد
نمیدونم ، زدم رفتم بعد ۲۰ دیقه برگشتم دیدمش
چند روز از موعودت گذشته ؟؟
پریودم نامنظمه ، ماه پیش ۱۳ شدم
رنگش صورتیه من حس میکنم مثبته ولی باز یکی دیگه بزن
سلام مامان توت فرنگی کنجدی😐🙌🏻
سلطان اسمی لامصب😆😆😆۴ تا دیگه ردیف میکردی گلم
سخت ترش میکردی🤪👌🏻
بنظرم مثبتی و مبارکت باشه عزیزم😍🙌🏻💋🌱🤍
ببخشیدشماهمون منصوره اهل شمال هستی؟
مثبته عزیزم
مث بی بی چک منه
روز چند سیکلت زدی؟
مبارکه بارداریت عزیزم😍خیلی خوشحالم برات؛ان شاا...بارداری سالمی داشته باشیوبه سلامت بغل بگیریش❤من شماروخیلی وقته میشناسم
مطمئن باش مثبت میشه مبارک باشه عزیزم