اره عزیزم من درست کردم کیک زعفرانی خیلی هم خوشمزه دراومد ولی بافتش مثل بافت کیک تو توستر یا فرو... نمیشه.. ولیی کیک شکلاتی که تو هواپز گذاشتم اصلا نگرفت نمیدونم چرا
0
1400/04/05
سوال کننده
ممنون بچه ها😘😘😘
0
1400/04/05
سوال کننده
رفتم خونه حتما میفرستم
0
1400/04/05
سوال کننده
فاطمه رو درجه چند گذاشتی و چ مدت؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.