خانوما این خط قرمزه نوشته غلظت بالای کنسانتره باید اقدامات پزشکی بیشتر انجام بشه یعنی چی؟؟؟؟تا حالا کسی مثل من بوده کمک؟؟؟
0
1400/03/25
سوال کننده

0
1400/03/25
سوال کننده
من که ریسکام پایینه یعنی چی این؟؟؟
0
1400/03/25
مامان آروشا کوچولو
خب پایینه ک
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
اون برای ازمایشگاهه
0
1400/03/25
سوال کننده
اون خط قرمزه پایین صفحه
0
1400/03/25
سوال کننده
نوشته به علت غلظت بالای کنسانتره دکتر باید اقدامات پزشکی بیشتر انجام بده
0
1400/03/25
سوال کننده
مطمئنی؟؟
0
1400/03/25
سوال کننده
الان متوجه شدم که تو برگه هیچ کدوم دوستان تا حالا این جملهه نبوده
0
1400/03/25
سوال کننده
خدایا
0
1400/03/25
Afsaneh 🐼
برا من بود فکر کنم
0
1400/03/25
Afsaneh 🐼
بزار ببینم
0
1400/03/25
سوال کننده
توروخدا بگین این چیه
0
1400/03/25
ترنم ...
ریسک نداری
چرا به خودت استرس می دی آخه.
چرا به خودت استرس می دی آخه.
0
1400/03/25
سوال کننده
این جملهه پس چی؟؟؟من نگرانم
0
1400/03/25
سوال کننده
بعد دوتا سقط خدایا
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
بابا نوشته براساس بالترین تمرکز بیومارکرها
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
واااای دنبال چی تو دختر
0
1400/03/25
سوال کننده
با گوگل ترجمش کردم
0
1400/03/25
yasi
برا منم زده بود دکتر گفت چیز مهمی نیست چته بابا😐
0
1400/03/25
سوال کننده
نوشته ددکتر اقدامات پزشکی بیشتری دنبال کنه
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
من مترجمم دختر😤😤😤😤
0
1400/03/25
سوال کننده
توروخدا؟؟؟
0
1400/03/25
yasi
والا😐
0
1400/03/25
سوال کننده
بگو جون محدثه؟؟؟؟یعنی این مشکلی نداره
0
1400/03/25
لعیا gh
سلام چیشده محدثه نگران نباش
0
1400/03/25
سوال کننده
عکس میدی؟؟؟
0
1400/03/25
سوال کننده
لعیا😭😭😭
0
1400/03/25
لعیا gh
بچه هامن دردپریودی دارم 😭موعدپریودمم ۱۰برجه.اینوکجای دلم بذارم
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
الان بیشتر دارم از دستت حرص میخورم معدم درد گرفت
0
1400/03/25
لعیا gh
گریه نکن اروم باش خواهر.چییزی نیست
0
1400/03/25
سوال کننده
یکتا چرا توبرگه بقیه پس نیس فقط برگه من نوشته
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
ولش کن لعیا زده به سرش رو بچه عیب میذاره😑
0
1400/03/25
سوال کننده
دعا کن لعیا خدا میدونه چقدر زجر کشیدم واسه این بچه من
0
1400/03/25
Afsaneh 🐼

0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
وا مگه همه یه جا ازمایش دادن
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
الان بیا به افسانه هم استرس بده
0
1400/03/25
Afsaneh 🐼
بیا برا منم زده دکترم گفت همه چی اوکی حتی غربال دومم من ندادم
0
1400/03/25
سوال کننده
خب افسانه جان شما دکترت چیزی نگفت؟؟؟سلفری اینا انجام ندادی؟؟
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
منم استرس گرفتم
0
1400/03/25
لعیا gh
چقدرمازنابدبختیم خدامیدونه
0
1400/03/25
Afsaneh 🐼
نه بابا
0
1400/03/25
سوال کننده
اره لیلا با من تویه آزمایشگاه آزمایش دادیم
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
یه جا یکی میگه پاپا کمه اینجا میگن این
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
ینی چی اینا
0
1400/03/25
Afsaneh 🐼
😂😂😂😂😂
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
بابا دلمون خوش بود زده ریسک نزده برامون
0
1400/03/25
سوال کننده
خداوکیلی؟؟؟مرض داره انگولکمیگنن مردمو این چیه الان پایین آزمایشمون
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
الان این بنده خداها ریسک ندارن اینجوری
0
1400/03/25
سوال کننده
افسانه دانشبد شیراز ازمایش دادی؟؟
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
دل ما هم حری میریزه نکنه آزمایش منم عیب ونقصی داشته نفهمیدم
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
دانشبد که آزمایشگاه خوبیه
0
1400/03/25
سوال کننده
من نشون دکتر ندادم هنور
0
1400/03/25
Afsaneh 🐼
بخدا راست میگم .دکتر من بهترین دکتر بهش مطمئنم
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
بابا این برگه یه سری چیزاش ثابته تو هر ازمایشگاهی
خدایی بیکاری نشستی ایراد پیدا کنی
خدایی بیکاری نشستی ایراد پیدا کنی
0
1400/03/25
سوال کننده
هوووم
0
1400/03/25
سوال کننده
مرسی که گفتی انشالله نینیا سالم باشن
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
وااا خب چرا نشون دکتر ندادی فقط نظر متخصصین اوما رو پرسیدی؟ 😜
0
1400/03/25
Afsaneh 🐼
ان شاءالله مطمئن باش سالم 😘
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
تورو خدا خواعر اول نشون بده بعد بیا انشاءالله که بچت سالمه وهیچیش نیست اگه مشکلی بود ریسک میزد
0
1400/03/25
سوال کننده
اخه بارداری قبلمم ابنجا آزمایش دادم الان دیدم ننوشته این جمله رو
0
1400/03/25
لعیا gh
محدثه خل شدی بابا.اون بچه یه مادرخل نمیخوادا
0
1400/03/25
سوال کننده
فردا نوبت دارم تازه جوابش به دستم رسید
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
ولی محدثه ایرادی که گرفتی عین اینه بگی چرا برای یکی به نام دا وسطه برای من گوشه است
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
همه مادرا خل وچل میشن بخدا
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
اره به خدا
0
1400/03/25
سوال کننده
مرسی دعام کن
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
من دکتر چیزی هم نگفته این دوتا تاپیک دیدم سریع آزمایشام آوردم گفتم نکنه مشکلی دارم منم
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
والا من تازه الان رفتم papp رو تو ازمایشم نگاه کردم
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
همه خل شدیم رفت
0
1400/03/25
سوال کننده
لعیا نمیدونی که دارم اسباب کشی میکنم خونه به هم ریخته .درد پریودی دارم .الانم دلم کلی گربه میخواد
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
بنظر من بروپیش یه پکتر دبگه اگه شیرازی برو پیش ندا رحیمی راد
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
دکتر دیگه
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
پرینتالوژیسته
0
1400/03/25
سوال کننده
دکترم خوبه اصلا پیشش نرفتم آزمایش نشون بدم هنوز
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
دکترت کیه عزیزم
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
اون درد برای بزرگ شدن رحمه... منم دارم
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
دکتر خودم اسدی هست
0
1400/03/25
سوال کننده
دکتر فتاحی
0
1400/03/25
لعیا gh
دست نزن به چیزی.منم دردپریودی دارم😭
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
الان استرس خیییلی بدی گرفتم منم
0
1400/03/25
سوال کننده
اره خلاصه نابودم
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
شیاف پرژسترون بزن
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
بهترین پزشکا اسدی وفایی رحیمی راد....اینا هستن
0
1400/03/25
سوال کننده
شما که نشون دکترت دادی عزیزم وقتی استرس میگیری تو این تایپکا نیا واسه نی نی هم خوب نی
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
عزیزم استرس طبیعی... به خدا منم استرس دارم ولی دیگه دنبال دلایل الکی نگرد
0
1400/03/25
لعیا gh
نه پریودم نه موعدپریودمه نمیدونم چه مرگمه
0
1400/03/25
سوال کننده
یه لحظه چشمم افتاد به این خطه دلم ریخت دست خودم نیس
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
خودشون نیاز باشه آمینو میگیرن برا بچه ی قبلم ریسک دون داشت یک به دویست اسدی برام آمینو گرفت
0
1400/03/25
سوال کننده
اونا شلوغه مطبشون اکثرا
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
فکر کردم بارداری
0
1400/03/25
لعیا gh
نه بابا
0
1400/03/25
سوال کننده
تخمک گذاریته دخمل
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
ولی عالی هستن خیالت راحت میشه
0
1400/03/25
سوال کننده
حالا ببینم دکتر خودم چی میگه اصلا نظرش چیه ممنون گلم
0
1400/03/25
لعیا gh
هیچوقت براتخمک گذاری دردپریودی نداشتم🤦♀️
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
سر ساعت که نوبت دادن میری اصلا شلوغ نیست
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
دیگه به چیزای بد فکر نکن... خدا خودش حافظ همه نینیهاست
0
1400/03/25
سوال کننده
شاید الان تخمکات تپلی شدن
0
1400/03/25
لعیا gh
یکتابگومن چمه🤣
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
من دکتر اسدی آزمایشم دید نگفت که مشکلی هست
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
🙄
0
1400/03/25
سوال کننده
دعام کن یکتا من دیگه خل شدم رفته
0
1400/03/25
لعیا gh
چه میدونم هرروزیه دردجدیده🤣
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
تخمک گذاری لعیا پهلوهاتو گرم کن
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
میخوای آزمایش منم ببینی؟
0
1400/03/25
سوال کننده
اره بفرست گلم
0
1400/03/25
لعیا gh
وای دیگه میمیرم ازگرما
0
1400/03/25
سوال کننده
بچه ها دکتر اوما زودتر از فردا ج نمیده؟؟؟؟
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
من خودم یک عدد چل هستم هی جلو اینه وای میسم شکمم نگاه میکنم هی میگم الان داره چی کار میکنه... ایشالا که به سلامت میگذرونیم عزیزم
من درکت میکنم کسی که سقط داشته ترسش هزار برابره
چون دردای جسمی و روحی بدی کشیده
من درکت میکنم کسی که سقط داشته ترسش هزار برابره
چون دردای جسمی و روحی بدی کشیده
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
خب سرما بزنه بدتر میشی... برو تو کار سکس
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
آخه بچه ی قبلی هم آمینو دادم نگفت این نیاز داره
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗

0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
ان شاءالله الهی آمین
0
1400/03/25
لعیا gh
شوهرم نیس بیادمیرم روکار😂😂
0
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
حالشووو ببر😍❤️
0
1400/03/25
سوال کننده
به خدا یه لحظه بغض کردم .این چند دوزه درد دارم کلی کارم دارم نابود شدم کلا شوهرمم بیچاره خسته خستس
0
1400/03/25
لعیا gh
😂😂😂
1
1400/03/25
یکتا (مامان نلین ❤️)
اما زیاد فعالیت نکن.. چیزی نمیشه همه اوناییکه فارغ شدن این روزارو گذروندن
0
1400/03/25
سوال کننده
خوبه ریسکات منفیه
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
ینی مشکلی نداشته،🙄
0
1400/03/25
سوال کننده
انشالله حالا زنگ زدم ابجیم بیاد کمکم فردام مادرشوهرم میاد
0
1400/03/25
سوال کننده
دکتر گفته نداشته نداشته دیگه
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
من همون نیایش که سونو کرد آزمایش هم دادم
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
چمدونم کصم خل شده
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
تپش قلب زشتی دارم
0
1400/03/25
سوال کننده
پیش دکتر نعمت اللهی؟؟؟
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
سری قبل کل عیدم حروم شد وبه گریه گذشته چون ریسکم زیاد بود
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
آره عزیزم
0
1400/03/25
سوال کننده
عزیزم بدترین حسای دنیاس
0
1400/03/25
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
چیزی نیس ک استرس گرفتی الکی.
منظورش اینه ک پیگیری نرمال ادامه دار باشه ینی همون ک هممون تحت نظریم دیگه
منظورش اینه ک پیگیری نرمال ادامه دار باشه ینی همون ک هممون تحت نظریم دیگه
0
1400/03/25
سوال کننده
دکتر فوق العادیه عالیه
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
منم حاملگیام سخته تخمک نداشتم خدا بهم داده به بدبختی
0
1400/03/25
سوال کننده
جون من راست میکی؟؟ خل شدم به خدا
0
1400/03/25
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خوشتون میاد الکی خودتونو نگران کنید . 💙💙
0
1400/03/25
سوال کننده
منم دوتا سقط داشتم تو ۲۰ هفته
0
1400/03/25
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اره بابا عزیزم جیزی نیس همه چیت خوبه
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
اصلا نگران نباش شکر خدا ریسک نداری
0
1400/03/25
سوال کننده
نه به خدا فقط میترسم نمیدونم مرگم چیه بچم حرکتاش شروع شده میترسم مثل قبلی که تا حرکت کرد از دستش دادم اینم از دست بدم
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
من تا شدم ۱۶هفته وامینو دادم وکلس ترسیدم که سقط بشه....بعدش استرس جواب...پیر شدم بخدا
0
1400/03/25
سوال کننده
مرسی که گفتی
0
1400/03/25
لعیا gh
دیگه نبینم همچین فکرای مسخره ایی بکنی🤨🤨
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
خدا نکنه ....ان شاءالله که فردا میری پیش پزشکت وخوشحال برگرد یه تاپیک مثبت بزن حالمون جا بیاد
0
1400/03/25
سوال کننده
منم فروردین پارسالم درگیر سقط بودم
0
1400/03/25
سوال کننده
لعیا😭😭😭چشم
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
ان شاءالله که دیگه برات پیش نیاد
0
1400/03/25
سوال کننده
دعام کنین فردا بیام بگم همه چی ارومههههه من چقد خوشبختم
0
1400/03/25
لعیا gh
منم سقط داشتم وازبارداری دوباره میترسم درکت میکنم ولی استرس برات سمه
0
1400/03/25
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ب چیزای خوب فکر کن لطفاااا😇🧿🧿🧿🥰🥰هیچی نمیشه خدا صحیح و سالم میرسونش بغلت خیالت راحت
بد ب دلت راه نده بگو توکل ب خدا خودت مراقب خودم و نی نیم باش تمام❤💙🧿
بد ب دلت راه نده بگو توکل ب خدا خودت مراقب خودم و نی نیم باش تمام❤💙🧿
0
1400/03/25
سوال کننده
انشالله واسه هیشکی نیاد
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
ان شاءالله که فردا خوشحال برمیگردی
0
1400/03/25
سوال کننده
میدونم ولی نمیدونم الان چه مرگم شده امروز 😑😑انشالله خدا بهت یه نینی سالم بده جبران سقطت
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
کل بارداری ینی ایترس
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
استرس
0
1400/03/25
سوال کننده
مرسی خانومی ممنون که اومدی و ممنون از حرفات دعام کن
هرچند مطمئنم خدا حواسش هست
هرچند مطمئنم خدا حواسش هست
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
چه میشد مثل مرغ تخم میزاشتیم روش میخوابیدیم
0
1400/03/25
لعیا gh
قربونت توام نگران نباش بسپاربه خدا
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
والو
0
1400/03/25
لعیا gh
😂😂😂😂
0
1400/03/25
لعیا gh
بخواب روشکمت جم هم نخور
0
1400/03/25
سوال کننده
توکل به خدا ممنون لعیا جونم
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
از قدیما هم گفتن مار گزیده از ریسمون سیاه وسفید میترسه
0
1400/03/25
لعیا gh
خواهش میکنم
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
ها والو تا بزاییم شدیم یه عددمادر روانی...تیک تاک
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
هی تیک میزنیم وقربون صدقه ی بچو میریم،😂😂😂
0
1400/03/25
لعیا gh
سخته خیلی دوران پراسترسیه ولی تاخداهست غمتون نباشه
0
1400/03/25
لعیا gh
بچه ی کجایی؟
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
ان شاءالله خدا یه دو دونه بی استرس هم قسمت شما بکنه
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
شیراز
1
1400/03/25
لعیا gh
قربونت ممنون ان شاالله
1
1400/03/25
لعیا gh
خوشبختم عزیزم
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
شیرازی؟
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
به همچنین
0
1400/03/25
لعیا gh
نه کرمانشاهم
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
خدا حفظتون کنه
1
1400/03/25
سوال کننده
🤣🤣🤣🤣ها والو بخدا که همیجورم بشه
1
1400/03/25
لعیا gh
قربونت شماوبچتونم همینطور
0
1400/03/25
الهی به امید تو 💗
😂😂😂😂
0
1400/03/25
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
😂😂😂🥰
0
1400/03/25
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
عزیزم کم استرس به خودت بده چرا داغون میکنی هودتو مطمن باش هیچی نیست تو زیادی حساس شدی
0
1400/03/25
🏝🧚♀️ermiyast 🏝🧚♀️m,o
منم همسرم کرمانشاهیه
0
1400/03/25
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/03/25
سوال کننده
نگرانم اخه
0
1400/03/25
لعیا gh
خوشبختم عزیزم.عشقتونم پایدار
0
1400/03/26
پزشک اوما
سلام ریسک ها پایین است اما آزمایش خون غربالگری دوم هم حتما انجام شود
0
1400/03/26
سوال کننده
ممنونم پزشک محترم اوما
0
1400/03/26
سوال کننده
چیز خطرناکیه خانم دکتر؟؟؟؟
0
1400/03/26
سوال کننده
احتمال اینه غربال دوم ریسگ بزنه هست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام بچه ها❤❤❤❤❤❤ حالتون چطوره
- میشه کیت تخمک گذاری اشتباه خط بندازه
- زعفران خوردن دراقدام ودلدرد
- این ماه فقط سه روز پریود شدم
- دوباردرماه خط انداختن کیت تخمکگذاری
- خدایا چرا نگام نمیکنی خسته شدم دیگه
- بچه ها یه نظر بدید واسه من
- سوال دردمورداسم فیلم ترکی عکس گذاشتم نگاه کنید
- سلام دوستان برای تقویت تخمدان چی گیاهی خوبه
- سلام چهار روز مونده به پریودم



451

