Ooma
پرسش (1400/03/08):

وای خانوما یه النگو داشتم شکسته بود، از صبح همه جارو گشتم پیداش نمیکنم😭

چیکار کنم؟😭😭😭
خودشم یادمه خودم برش داشتم الان کجا گذاشتم نمیدونم

سلام صلوات بفرست فکرتو ازاد کن بعد ببین کجا گذاشتی
فاطمه تو هم نزدیک زایمانته که چقدر زود میگذره روزامون 🤩🤩🤩
۵تاصلوات به نیت پنج تن بفرست هدیه به حضرت زهرا س کن پیدامیشه ان شاءالله
سه بار قل هوالله بخون به خودت فوت کن بعد بگرد پیدا میشه انشالله
گوشه روسری رو گره برن
دن شیطون بکیر
پیدا نیسه
سلام اره عزیزم، کم مونده😁😍
الان پیدا کردم🤦‍♀️
پیداش کردم عزیز🤦‍♀️
پیدا شد
وای خیلی حس بدی بود🤦‍♀️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه