سلام وقت بخیر
از ۱۱ ماهگی روی پای دخترم چند تا دونه های ریز زده بود که دکتر دخترم گفت حساسیت و به مرور میره و پزشک اوما فرمودند که کرم های حاوی اوسرین بعد هر شستشو در صورت تشدید یه هفته روزی دو بار هیدروکورتیزون که استفاده کردم و خوب شد اما الان مجدد اون دونه ها روی پوست پاش که اومد والان دستش هم اضافه شده خوراکیهای حساسیت زا رو هم نمیدم بهش از ادویه هم فقط زردچوبه اونم خیلی کم براش استفاده میکنم.
میشه راهنماییم کنید دیگه چیکار باید بکنم ؟😢
ممنون
پرسش (1400/02/31):
جوش های ریز روی پوست
434
16
1400/02/31
سوال کننده
0
1400/02/31
سوال کننده

0
1400/02/31
سوال کننده

1
1400/02/31
Leyla _O
پسر من آتوپیکس هستش ..
رو گونه هاش تمام جوش قرمز زد..
گفتن بتامتازون بزن ولی نزدم براش
اما کرم مرطوب کننده کیووی مدل ریپیر خوبه
رو گونه هاش تمام جوش قرمز زد..
گفتن بتامتازون بزن ولی نزدم براش
اما کرم مرطوب کننده کیووی مدل ریپیر خوبه
2
1400/02/31
Leyla _O
الانم گاهی وقتا اگه گوشت گوساله یا لبنیات یا تخم مرغ، گوجه ، بادمجون و...بخورم بازم میزنه
0
1400/02/31
سوال کننده
اخه من دخترم الان یکسالشه و تا یازده ماهگی به هیچی حساسیت نداده بود 😢
0
1400/03/01
زهرا ت
دختر من لپاش اینجوریه.نمیدونم از چیه
0
1400/03/01
زهرا ت
دقیقا مث اینه.انگار جوش چرکیه.سرش سفیده
0
1400/03/01
سوال کننده
دختر منم دقیقا ۱۱ ماهگی اینطوری شد الان ۱۳ ماهشه خوب شده بود دوباره پیداشون شد😢🤦♀️
0
1400/03/01
سوال کننده
دکتر دخترم گفت کاریش نداشته باشید و فقط لوسیون بزن براش
اینجا هم که پرسیدم همین رو گفت پزشک اوما
منم براش کرم ثمین گرفتم
اینجا هم که پرسیدم همین رو گفت پزشک اوما
منم براش کرم ثمین گرفتم
0
1400/03/01
سوال کننده

1
1400/03/01
پزشک اوما
سلام خونه روزیاد گرم نکنید، حمام هفته ای یکبار، مرتب کرم مرطوب کننده کودک بزنید، سه روز فقط سه روز پماد fluocinolon روزی دوبار بزنید
0
1400/03/01
سوال کننده
ممنون از راهنماییتون
پماد رو تا کی استفاده کنم ؟
پماد رو تا کی استفاده کنم ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




