اد
از شش ماهگی بجای اد میتونی مولتی بدی
اد یا مولتی رو تا دو سالگی باید بدی
الان مولتی هم بدم یعنییا فقط آد
من از ۱۵ روزگی مولتی ویتامین دادم ، از شش ماهگی هم آهن شروع کردم ،
شما چون نوزادت زودتر و با وزن کم دنیا اومده مولتی ویتامین بدی بهتری ، قطره آ د فقط همین دوتا رو داره ولی مولتی ویتامین گروه ب هم داره که خیلی خوبه ، رو اشتها و وزن گیری هم کمک میکنه
اگر دکتر ببری در کنار اینا زینک هم تجویز میکنه که خودش مقدارشو بهت میگه
باید بری پیش متخصص طبق وزن و قد بهش قطره بده و مقدارشو مشخص کنه ، اینجوری بهتره تا ما بگیم چند قطره بده
اینجور مسائل مربوط به نوزاد رو از متخصص بپرسی بهتره
سلام اگر وزن گیری خوب است همون قطره آ د را بدهید با شروع غذای کمکی قطره آهن هم شروع بشه
ممنونم ازتون
غذای کمکی یعنی چی؟؟؟