و این که شما انجام دادین یا نه
ضروریه؟
پرسش (1400/02/28):
سلام خانوما میشه لطفا بگین این آزمایش ها واسه چیه
345
41
1400/02/28
سوال کننده
0
1400/02/28
سوال کننده

0
1400/02/28
سوال کننده

0
1400/02/28
مامان گل
بله باید انجام بدی
0
1400/02/28
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
ضردری عزیزم بایدانجام بدی یک چکاب کامله
0
1400/02/28
سوال کننده
شما انجام دادین؟
0
1400/02/28
سوال کننده
هزینه اش چقدر شد
0
1400/02/28
مامان گندم 💚👨👩👧👦💚
تیرویید
چربی
قند
کلسترول
....
چربی
قند
کلسترول
....
0
1400/02/28
مامان گل
ازمایش سرخجه و هپاتیت و ایدز که اگه ویروس اینا توی بدنت باشه برات واکسنش بزنن
با یه سری ازمایش برای آهن، ویتامین دی، هموگلوبین و....
با یه سری ازمایش برای آهن، ویتامین دی، هموگلوبین و....
0
1400/02/28
مامان گندم 💚👨👩👧👦💚
بله..خیلی مهمه
اگر خدایی مشکلی باشه از اول درمان میشه
اگر خدایی مشکلی باشه از اول درمان میشه
0
1400/02/28
مامان گل
من اسفند انجام دادم 400 شد حدودا
البته آزاد بودم بدون بیمه
البته آزاد بودم بدون بیمه
0
1400/02/28
سوال کننده
من الان رفتم آزمایشگاه 1300
0
1400/02/28
مامان گندم 💚👨👩👧👦💚
درسته
سرخچه و اینا هم هست
سرخچه و اینا هم هست
0
1400/02/28
مامان گندم 💚👨👩👧👦💚
چقدر زیاد
دفترچه هم داشتی که
برای من صد و خورده ای شد بهمن ماه
دفترچه هم داشتی که
برای من صد و خورده ای شد بهمن ماه
0
1400/02/28
مامان گل
خب برای سلامتی بچه س دیگه باید پرداخت کنی
البته آزمایشگاه تا آزمایشگاه فرق داره
میتونی بری تو بیمارستان ارزونتره
البته آزمایشگاه تا آزمایشگاه فرق داره
میتونی بری تو بیمارستان ارزونتره
0
1400/02/28
سوال کننده
بیمارستان رفتم
0
1400/02/28
مامان گل
بیمارستان خصوصی؟
0
1400/02/28
eli rahimi
چ گرون
بیمارستان دولتی میرفتی
بیمارستان دولتی میرفتی
0
1400/02/28
سوال کننده
بیمارستان کودکان
0
1400/02/28
سوال کننده
الان تو اینترنت نگاه کردم خصوصیه
0
1400/02/28
🥰 فاطمه 🥰
من یه بار یه بار رفتم آزمایش بدم ، بعد یه آزمایشگاه گفت ۷۵۰ ، یه آزمایشگاه دیگه ازم ۳۷۰ گرفت همون آزمایش رو ، تازه من نمیدونستم آزمایشگاه با آزمایشگاه فرق داره ، همین جوری گفتم برم اون یکی آزمایشگاه هم بپرسم
حتی سونو هم برام پیش اومده اینجوری ، یه جا سونو دادم ۱۱۷ یه جا دیگه همون سونو رو دادم ۸۵
حتی سونو هم برام پیش اومده اینجوری ، یه جا سونو دادم ۱۱۷ یه جا دیگه همون سونو رو دادم ۸۵
0
1400/02/28
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1400/02/28
yasi
یک میلیون و سیصد؟😐من آز خصوصی رفتم چهارصد و هشتاد شد
0
1400/02/28
سوال کننده
باور کن بیمارستان کودکان گفت 1300
من الان فهمیدم خصوصیه
من الان فهمیدم خصوصیه
0
1400/02/28
سوال کننده
الان زنگ زدم یه ازمایشگاه دیگه گفت هر موردش 100 هزار تومن
0
1400/02/28
سوال کننده
زنگ زدم بیمارسنان صدر تهران گفت ازمایش با بیمه تامین اجتماهی رایگانه
0
1400/02/28
yasi
تهران چرا انقدر هرکی به هرکیه😐
0
1400/02/28
سوال کننده
وای نپرسید موارد ازمایشت چیاست
0
1400/02/28
yasi
خب چرا نمیری آزمایشگاه؟
0
1400/02/28
سوال کننده
حالا فردا میرم بیمارستان صدر
0
1400/02/28
سوال کننده
ازمایشگاه هم زنگ زدم دیگه گفت 1100
0
1400/02/28
سوال کننده
ببینم چی میشه
0
1400/02/28
yasi
😐😐😐😐برو همون که گفت رایگانه😐یا برو آزمایشگاه دولتی خیلی گرونه چرا😐
0
1400/02/28
سوال کننده
حالا میرم همین که گفت رایگانه
اصلا رایگان هم نبود نبود نصف قیمت اونم باشه من میدم
اصلا رایگان هم نبود نبود نصف قیمت اونم باشه من میدم
0
1400/02/28
fateme jafari
امروز من رفتم ازمایش قنددادم ی خانومه اومد این آزمایش شماروداشت ۴۴۰ازش گرف
0
1400/02/28
سوال کننده
کجایین شما؟
0
1400/02/28
fateme jafari
پیشوا
0
1400/02/28
fateme jafari
ورامین🙄
0
1400/02/28
سوال کننده
من تهرانم
0
1400/02/28
دختر بهار
بله باید انجام بدین چون ممکنه احتیاج به دارو داشته باشین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




