دینگ دینگ دییییییییینگ
از بانوانی که در خرداد و تیر مادر میشن تقاضا میشه بفرمایید داخل دم در بده 🤗🤗😂😂😂
پرسش (1400/02/26):
مامانای خرداد و تیر بفرمایید داخل 😍
1791
1107
1400/02/26
سوال کننده
0
1400/03/09
Maryaml N
😐😐
0
1400/03/09
سوال کننده
دوباره مریم با لک و لوچه اویزون اومدش
0
1400/03/09
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1400/03/13
Maryaml N
😛😛😂
0
1400/03/13
Maryaml N
حوصلم سررف😩
0
1400/03/13
ستاره *
منم.از پنج شنبه ها بدم میاد😏الانم چند روزی تعطیله بدتر.همه میرن بیرون من باید بشیم خونه🤪
0
1400/03/13
Maryaml N
🥺🥺👌
0
1400/03/13
سوال کننده
ا مریم مبارکه
0
1400/03/13
سوال کننده
۳۵شدی
0
1400/03/13
Maryaml N
😎😎
0
1400/03/13
Nafas
منم ساعت دوازده میشم ۳۶ هفته😃
0
1400/03/13
Maryaml N
مبارکت☺️
0
1400/03/13
Maryaml N
دیر میگذره روزا
0
1400/03/13
Nafas
وای خیییلیییی من تاهفت ماهگیم مث برق گذشتا ازاون موقع به بعد طووووول میکشه
0
1400/03/13
Nafas
فروردین که اندازه یسال گذشت
0
1400/03/13
Maryaml N
اره
0
1400/03/13
Maryaml N
زایمان طبیعی داری یا سز
0
1400/03/13
Nafas
طبیعی
0
1400/03/13
Nafas
ولی همه تلاش خودمو میکنم ببینم نمیشه سزارین کنم
0
1400/03/13
Nafas
بچه سفالیکه😟
0
1400/03/13
Maryaml N
نی نیت سفالیک شده
0
1400/03/13
Maryaml N
حرکات کجا حس میکنی بیشتر
0
1400/03/13
Maryaml N
من 28 هفته بریچ بود
0
1400/03/13
Maryaml N
نمیدونم چرخیده یا ن😐
0
1400/03/13
Nafas
من تکوناشو مث قبل حس میکنم وقتی حرکت جاناته میزنه خودشو کش میده یهو دوطرف پهلوهام میزنه بیرون
0
1400/03/13
Nafas
ولی جدیدا خیلی احساس میکنم روثانمه
0
1400/03/13
Nafas
انگار مثانمو گرفته تو دستش فشار میده😃
0
1400/03/13
Maryaml N
😂😂😂
0
1400/03/13
Nafas
منم ۲۷ هفته بریج بود ۳۲ هفته سفالیک
0
1400/03/13
Maryaml N
عجب شانسی😐😂
0
1400/03/13
Maryaml N
خداکنه برا من بریچ مونده باشه
0
1400/03/13
Nafas
حالا گفتم برم یه سونو گرافی ببینم رشوه قبول نمیکنه بزنه بریچ😃🤣
0
1400/03/13
Maryaml N
هم از سز میترسم هم طبیعی😑
0
1400/03/13
Nafas
من هم ازطبیعی میترسم هم از سوند😑
0
1400/03/13
Maryaml N
خب اون بگه بریچ، خود بیمارستانم لحظه اخر سنو میکنن😂
1
1400/03/13
Nafas
از سزارین تنها مشکلم سوند وصل کرنه
0
1400/03/13
Maryaml N
کدوم شهری
0
1400/03/13
Nafas
نه این بیمارستانی ک میرم فقط ان اس تی میگیره قبل زایمان
0
1400/03/13
Nafas
شهرکرد
0
1400/03/13
Maryaml N
اها خوشبختم😗
0
1400/03/13
Maryaml N
من مشهد، خیلی سخت میگیرن برا سز😑
0
1400/03/13
Nafas
این بیمارستان کاملا دولتیع ولسه سزارینم رایگانع ولی خیلی خوبه
0
1400/03/13
Maryaml N
اینجا دولتی ک میکشنت بعد ببینن بچه نمیاد اخر سز😐
0
1400/03/13
Nafas
ماهم یکی از بیمارستانای دولتیمون اینجوریه زنداداشم بچش بریچ بود بند نافم دور گردن بچه تاب خورده بود حرکاتش کم شده بود
0
1400/03/13
Nafas
دکترش اورژانسی بستریش کرد سزارینش کنه باید اینقد معاینش کردن میگفتن الکی میگین بریچه بادکتر اشنایین
0
1400/03/13
Nafas
تواون بیمارستان همه رو تا سرحد مرگ میبرن سرطبیعی دیگ دیقه نود میگن ببرین سزارین
0
1400/03/13
سوال کننده
از منم سفالیک دعا میکنم همینطور بمونه تااخر
0
1400/03/13
سوال کننده
چرا کسی نیس
0
1400/03/13
سوال کننده
خابین 🙄🙄🙄
0
1400/03/14
Nafas
😑
0
1400/03/14
Nafas
قد و وزنت چقده؟
0
1400/03/14
سوال کننده
قدم ۱۶۰وزنم ۷۲
0
1400/03/14
سوال کننده
کلا ۹کیلو اضافه کردم
0
1400/03/14
سوال کننده
ورزش و پیاده رویم دارم
0
1400/03/14
سوال کننده
طبیعی دوس دارم
0
1400/03/14
سوال کننده
بیمارستانمم خصوصیه دیگه امید ب خدا
0
1400/03/14
سوال کننده
وقتی ببینن نمیتونی یا شرایطت خوب نیس دکترم امپول فشار نمیزنه رضایت میگیره و میفرسه اتاق عمل برا سزارین
0
1400/03/14
Nafas
خب خوبه
0
1400/03/14
سوال کننده
ایشالا
0
1400/03/14
Nafas
من قدم ۱۷۰ وزنم اخر بار ۷۰ بود
0
1400/03/14
Nafas
منم ۶۳ بودم سه کیلو کم کردم سه ماهه اول بعدش دیگ اضاف کردم
0
1400/03/14
سوال کننده
منم ۶۳بودم
0
1400/03/14
Nafas
من شنیدم زایمان دختر سخت تر از پسره
0
1400/03/14
Nafas
خالم خیلی اذیت شد بعدشم خیلی بخیه خورد
0
1400/03/14
Nafas
واسه همین میترسم از طبیعی
0
1400/03/14
سوال کننده
ن ایشالا مامانه خودم ماسه تارو طببیعی اورده خوب یوده
0
1400/03/14
سوال کننده
دختریم هرسه تامون
0
1400/03/14
سوال کننده
ن بابا بدنت رو فرم و ورزیده باشه ازخدابخای حله
0
1400/03/14
Nafas
بدنم ک خشکه استراحت مطلقم بودم تو کل بارداریم یه قدم راه هم نرفتم
0
1400/03/14
Nafas
الانم یکم میریم پیاده روی شکمم وپاهام درد میگیرن
0
1400/03/14
Nafas
🙄
0
1400/03/14
ghazalak ۶۶
منممممم😭😔 خیلی درد میکشم دو دقه را میرم
0
1400/03/21
سوال کننده
سلام مامانا
0
1400/03/21
سوال کننده
چطورین
0
1400/03/21
سوال کننده
حال و بالتون چطوره ،روزا چطوری میگذره ؟
0
1400/03/21
سوال کننده
چشم انتظارای عاشق 😍
0
1400/03/21
سوال کننده
مریم امشب ساعت ۱۲من میرم ۳۶😂😍💃💃💃💃
حس میکنم جام جهانی میخام برنده شم 😂
حس میکنم جام جهانی میخام برنده شم 😂
0
1400/03/21
Maryaml N
سلام خوبی
0
1400/03/21
Maryaml N
سخت میگذرد😑
0
1400/03/21
Maryaml N
😩😩😩
0
1400/03/21
Maryaml N
بسلامتی😂
0
1400/03/21
Nafas
روزا خیلی طولانین و گرم 😨
0
1400/03/21
Maryaml N
🙁🙁🙁
0
1400/03/22
سوال کننده
اه اره
0
1400/03/22
سوال کننده
ولی نی نیامون خوب موقه بدنیا میان بخدا خیلی بهتر از سرماس
0
1400/03/23
Maryaml N
بچه ها
0
1400/03/23
Maryaml N
هسین
0
1400/03/23
ghazalak ۶۶
من هستم
0
1400/03/23
سوال کننده
منم هستم
0
1400/03/23
سوال کننده
مریم جونی خوب شدی عزیزم
0
1400/03/23
سوال کننده
نزاایدی که 😂
0
1400/03/23
Maryaml N
اره😆
0
1400/03/23
Maryaml N
دارم بچمو شیر میدم😛😂
0
1400/03/23
سوال کننده
ب پا نپره تو گلوش
0
1400/03/25
سوال کننده
بچه ها سیسمونی هاتونو چیدین
0
1400/03/25
سوال کننده
هرکی چید عکس بزاره
0
1400/03/25
🧿🤱👑👶 Maman Soni
من نه هنوز
منتظر یه سری سفارشای انلاینمم تا بعدش بچینم ان شاءا...
منتظر یه سری سفارشای انلاینمم تا بعدش بچینم ان شاءا...
0
1400/03/26
Maryaml N
هفته رو حال کن😎😂
0
1400/03/26
Maryaml N
عه 36 ک هنو😐
0
1400/03/26
Maryaml N
37 کو😩
0
1400/03/26
سوال کننده
از منم شنبه ۳۷میشه😍😍😍😍😎😎😎
0
1400/03/26
Maryaml N
😛😛
0
1400/03/26
Maryaml N
🙈🙈
0
1400/03/26
Nafas
🤣🤣🤣🤣
0
1400/03/26
Nafas
من شب جمعه میشم ۳۸😃
0
1400/03/26
سوال کننده
به به چ شب مبارک و میمونی
0
1400/03/26
Nafas
اره میبینی😃🤣🤣🤣
0
1400/03/26
Maryaml N
کی بشه 40 بشیم😪
0
1400/03/26
Nafas
وای اره کاش زودتر بدنیا بیاد دیگخسته شدم دلم میخاد بغلش کنم بوش کنم بوووسش کنم😍
0
1400/03/29
سوال کننده
چل ک شدیم مری 😂😂😂
0
1400/03/29
Maryaml N
عه رسیدی ب من 37😛😂
0
1400/03/29
Maryaml N
ناملد
0
1400/03/29
Maryaml N
بذار من 38 بشم بعذ تو بشو 37😒
0
1400/03/29
Maryaml N
این تاریخ اوما رو روز پریودت تنظیم کردی یا سنو ان تی یا تاریخ دکترت🧐
0
1400/03/29
Maryaml N
🥺🥺
0
1400/03/29
سوال کننده
من اوما و ان تی و پریودم همش یکیه
0
1400/03/29
سوال کننده
بلی 😋😋😋😋
0
1400/03/29
سوال کننده
اومارم همون ۱۹مهر ک اخرین پریودم بودم زدم زایمانمو اوما گف ۲۴تیر ان تی و دکترمم گفتن ۲۴تیر
0
1400/03/29
Maryaml N
عجبا😐😐
0
1400/03/29
Maryaml N
من اگه روز پریود بزنم الان میشه سه جهار روز جلو میشه ان تی بزنم سه چهار روز عقب الان براساس حرف دکی زدم
0
1400/03/30
مریم M
☺️☺️☺️
0
1400/03/30
setare ..
😊😆😊
0
1400/03/30
Maryaml N
😐
0
1400/03/31
setare ..
سلام خانما اخرای بارداریتون چطور میگذره
شبا راحت میخوابین؟
دست و پاهاتون باد کرده؟
درد واژن دارین؟
شبا راحت میخوابین؟
دست و پاهاتون باد کرده؟
درد واژن دارین؟
0
1400/03/31
Nafas
من یکم که راه میرم شکمم درد میگیره
0
1400/03/31
Nafas
دست وپامم یکم ورم کرده
0
1400/03/31
Maryaml N
خیلی سخت
0
1400/03/31
مریم M
من که هنوز مونده به آخرای بارداری 🙄
0
1400/03/31
مریم M
ولی درد واژن رو از 29 هفتگی داشتم کم و زیاد
0
1400/03/31
setare ..
واقعا این اخراش خیلی سخته
من یکم دست و پام ورم کرده درد میکنن
دماغم خیلی باد کرده از شانسم😂
من یکم دست و پام ورم کرده درد میکنن
دماغم خیلی باد کرده از شانسم😂
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
من ورم ندارم ولی راه میرم شکمم یکم درد میگیره
شبا هم دسشویی نمیذاره بخابم😂
شبا هم دسشویی نمیذاره بخابم😂
0
1400/03/31
Nafas
وای منم دماغم خیلی بزرگ شده خخخ. نینیت چیه؟
0
1400/03/31
سوال کننده
من درررررررد شدید سمت راست واژنم ک پهلو ب پهلو میشم داد میزنم
0
1400/03/31
سوال کننده
بیخابی
0
1400/03/31
سوال کننده
درد سیاتیک
0
1400/03/31
سوال کننده
و چشم انتظااااارییییییی😫😫😫😫
0
1400/03/31
مریم M
آره من میام پاشم از تخت دستمو میگیرم بهش و بلند میشم از بس درد داره 😪😪😪😪
0
1400/03/31
setare ..
دختره
0
1400/03/31
setare ..
چقدر سخته این بارداری
زود تموم بشه
مخصوصا بچه اول ک ادم همش چشم انتظاره زود دنیا بیاد
همش فک میکنم چه شکلیه
چاقه یا لاغر و صد فکر دیگ
زود تموم بشه
مخصوصا بچه اول ک ادم همش چشم انتظاره زود دنیا بیاد
همش فک میکنم چه شکلیه
چاقه یا لاغر و صد فکر دیگ
0
1400/03/31
مریم M
عزیزم
انشالله به سلامتی بدنیا بیاد تو بغلت
انشالله به سلامتی بدنیا بیاد تو بغلت
0
1400/03/31
setare ..
همچنین گلم
0
1400/03/31
setare ..
راستی اونایی ک بارداری اولشونه از الان سر سینه هاشونو با روغن زیتون ماساژ بدن به طرف بیرون بکشن
هم نرم بشه بعد زایمان زخم نشه
هم نوک سینه داشته باشین بچه بتونه شیر بخوره
دوست من زایمان کرد نوک سینه نداشت بیچاره اونقدر اذیت شد دخترش اونقدر گشنگی کشید تا نوکش اومد بیرون
هم نرم بشه بعد زایمان زخم نشه
هم نوک سینه داشته باشین بچه بتونه شیر بخوره
دوست من زایمان کرد نوک سینه نداشت بیچاره اونقدر اذیت شد دخترش اونقدر گشنگی کشید تا نوکش اومد بیرون
0
1400/03/31
مریم M
منکه امروز شوهرم میگه چقدر زود سه ماه گذشت
میگم والا برا من خیلی دیر داره میگذره 😪😪😪
میگم والا برا من خیلی دیر داره میگذره 😪😪😪
0
1400/03/31
setare ..
خیلی سخته مخصوصا ماه های اخر اصلا نمیگذره که
0
1400/03/31
مریم M
آره من سر بچه اولم سرش زخم شد خون میومد پماد میزدم 🤪🤪
0
1400/03/31
setare ..
اینو دیگ راحتی چون دیگ در اومده
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
از اول توو بود یا موقع زایمان ممکنه بره توو؟
0
1400/03/31
مریم M
چیبگم درسته دومی هستش ولی خیلی استرسم بیشتره تا اولی
0
1400/03/31
مریم M
نه من تو نبود همون بیمارستان بچه گرفت ولی زخم شد خون میومد
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
اهاا🥺
0
1400/03/31
مریم M
میزاشت تو دهنش جیغم میرفت هوا
😐
😐
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
درد هم داشت قبل زخم؟؟
0
1400/03/31
مریم M
یکم ولی وقتی میبینی فسقلی شیر خودتو میخوره تموم زخم و درد و یا دت میره ☺️
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
ایووول راست میگی🤩
0
1400/03/31
Maryaml N
😑😑
0
1400/03/31
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
من کجام؟
0
1400/03/31
پریا 🤱🧿
بمبئی 😂
0
1400/03/31
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
😁😁ندوس
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
😂😂😂
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
لس آنجلس
0
1400/03/31
پریا 🤱🧿
نیویورک
0
1400/03/31
پریا 🤱🧿
توکیو 😂
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
پل گلدن گیت🤩🤩🤩
0
1400/03/31
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
😎😎😎ای ام خاجی
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
من کیلی کیلی ایران دوست داشت
0
1400/03/31
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
وااااو سونی
0
1400/03/31
پریا 🤱🧿
رفتی سانفرانسیسکو که 😂
0
1400/03/31
پریا 🤱🧿
بررررگرد سووونی
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
😂😂😂😂😂
0
1400/03/31
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
ن واسا من بیام
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
اوفففف نه نمیام😂
0
1400/03/31
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
بیا عه🤨
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
بیا بیا
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
منتظر توام که🥺
0
1400/03/31
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
ها دیدمت
0
1400/03/31
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
همونی ک دکلته قرمز دارمم
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
🤩🤩🤩
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
جووووون😂
0
1400/03/31
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
😎
0
1400/03/31
پریا 🤱🧿
هرکجا میرین زود برین میخوام پیکنیک رو خاموش کنم 😂😂😂😂
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
😂😂😂😂
0
1400/03/31
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
🤣🤣🤣ما شیشه زدیم
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
سحر غمت نباشه شب میریم خونه خاهرم😂
0
1400/03/31
پریا 🤱🧿
با اون شکمتون نمیتونین برین بازار واسه من میرن سانفرانسیسکو 😂
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
طی الارض کردیم😂😂😂😂😂جای کربلا یهو افتادیم توو سانفرانسیسکو
0
1400/03/31
پریا 🤱🧿
رو همون پل میزایین 😂
0
1400/03/31
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
وااای عالیه
0
1400/03/31
پریا 🤱🧿
برگردین به محل خودمون 😂
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
🥰🥰🥰
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
باووچ
0
1400/03/31
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
سونی کوتاه نیا
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
سحر پاشو بیا
1
1400/03/31
💙Sahar🤰Maman Nikan 💙 👶
رو پل آمریکا بزابیم، بهتره تا بهترین بیمارستان ایران
0
1400/03/31
🧿🤱👑👶 Maman Soni
والاااا
0
1400/04/05
سوال کننده
مریم هووووو
0
1400/04/05
سوال کننده
رفتی بزای ؟
0
1400/04/05
Maryaml N
نخیر😒😂
0
1400/04/11
سوال کننده
مریم کجایی
0
1400/04/12
setare ..
سلام خانمایی ک هفته39 یا چهل هستن بچتون زیاد تکون میخوره؟
0
1400/04/12
setare ..
مال من این دو سه روز خیلی تکون میخوره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




