نزدیک ۳ ماهه زایمان (سزارین)کردم ، فقط یکی دو روز درد کم حالت پریود داشتم یه لک خیلی ریز هم یه بار دیدم ، منتظر بودم خونریزی شروع شه ولی نشد
کی پریود میشم پس ؟ و تا کی احتمال بارداری زیاد هست؟
استرس گرفتم نکنه باردارم !
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



396
1400/02/17






