سلام دوستان من امروز ۴۰ هفتم تموم شد فردا یا پس فردا میرم پیش دکترم معمولا تا کی وقت میدن برا زایمان؟من بچه دوممه و دردام هنوز شروع نشده پیاده روی و ورزش و دوش آب گرم و قر هم امتحان کردم فایده نداشت ۸ روزه هم دارم شیاف گل مغربی میزارم باز فایده نداره دیگه نمیدونم چکار کنم☹
0
1400/02/06
Ati ♧
عزیزم حتما برو دکتر و برا زایمانت اقدام کن.. دیر بشه دورازجون جنین از مدفوع خودش میخوره
0
1400/02/06
مَلی 👶👨👩👧👦
من ۴۰هفته یکروز دیگه زایوندنم😂 گفتن بیشتر بمونی ممکنه بچه پی پی کنه.
هیچ دردو علائمی هم نداشتم دیگه سرم درد زدن
هیچ دردو علائمی هم نداشتم دیگه سرم درد زدن
0
1400/02/06
سوال کننده
دکترم گفت ۴۰ هفته تموم شدی بیا☹پری شب هم رفتم ان اس تی دادم خوب بود خداروشکر
0
1400/02/06
eli rahimi
فردا دیگ برو بزا😄
0
1400/02/06
سوال کننده
فردا صبح نوبت دارم برم ببینم چی میگه☹من دخترمو ۳۹ هفته و ۳ روز دردم گرفت این استرسارو نداشتم☹
0
1400/02/06
eli rahimi
چ تحملی
0
1400/02/06
سوال کننده
داغونم بخدا خیلی خستم
0
1400/02/06
سوال کننده
چقد طول کشید با سرم زایمان کردین؟ من از آمپول فشار میترسم☹
3
1400/02/06
اذین
عزیزم ان شاالله ک ب سلامتی زایمان میکنی و کوچولو بغل میگیری لطفا منو هم دعا کن😔🙏⚘
0
1400/02/06
سوال کننده
انشاالله عزیزم🌷
0
1400/02/06
مامان دخترای قشنگم❤️
عزیزم شما دیگه باید آمپول فشار و اینا رو براتون شروع کنن. ان شاءالله زایمان راحتی داشته باشی
0
1400/02/06
asieh noorani
ولی من تو همین اوما دیدم خانوما هفته۴۱ هم زایمان کردن
0
1400/02/06
asieh noorani
الهی که هرچی خیره برات رقم بخوره عزیزم ولی با دکترت در ارتباط باش ،
0
1400/02/06
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
انشالله ک زود دردات شروع شه و نی نیتو سالم بغل کنی
1
1400/02/07
mehrnoosh azizi
منم سردخترم38هفته و4روززایمان کردم ولی این بارداریم هیچ خبری ازدردوزایمان نیست انقدرم سنگین شدم نفسم به زوردرمیادشبهاتاصبح خواب ندارم خداکنه این روزای آخرزودبگذره دوست عزیزبه امیدخدازایمان میکنی بزودی منم دعاکن عزیزم
0
1400/02/07
سوال کننده
ممنون عزیزم
1
1400/02/07
سوال کننده
ممنون گلم
0
1400/02/07
سوال کننده
انشاالله برام دعا کنید
0
1400/02/07
سوال کننده
ممنون عزیزم انشاالله
0
1400/02/07
mehrnoosh azizi
❤🌹
0
1400/02/07
m sun
عزیزم من 42هفتم پر شد ولی باز هیچ دردی نداشتم اخرش دکتر گفت بستری با سوزن فشار
0
1400/02/07
farehe f
چ سخته 🥶
منم دلم میخاد زایمان کنم دیگ واقعا سخت شده🥵🥵🥵
منم دلم میخاد زایمان کنم دیگ واقعا سخت شده🥵🥵🥵
0
1400/02/07
m sun
عزیزدلم الان تا میتونی بخواب و استراحت کت. ان شاالله موقش بشه به فرمان خده خودش میاد. تازه بی خوابیات و کارت شروع میشه
0
1400/02/07
مامان ارغوان
من ۴۰ هفته و ۶ روز با آمپول فشار زایمان کردم دیگه جا نداشت بیشتر بمونه خخخ هرروز نوار قلب میدادم
0
1400/02/07
پزشک اوما
سلام در ایران بهتره نهایت تا هفته ۴۱ بارداری صبر کرد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- با پارکی درجه ۳ امکان بخیه دوباره هست ؟
- لطفا درباره ی زایمان طبیعی و سزارین اگه تجربه دارید بگید کدوم بهتره
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- کلاس بارداری و نتایج ان
- دوستایی که گفتن زایمان طبیعی راحت میخان من یه چیزیو یادم رفت بگم
- دوستان کرجی خواهش میکنم راهنماییم کنید
- اقدامات زمان دنیا امدن بچه
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی



556

