سلام خدا قوت، من حدودا دو ماهه حاملم و خیلی شکمم ورم داره از طرفی خیلی هم نفسم تنگه به نظرتون طبیعیه؟
0
1400/02/06
sara jafari
سلام عزیزم ورم شکمت بخاطرنفخه که طبیعیه منم دارم
0
1400/02/06
سوال کننده
اخه هنوز ۲ ماهه
0
1400/02/06
sara jafari
بعدازاون نفس تنگی هم طبیعیه منم پنجره بسته باشه خوابم نمیبره
0
1400/02/06
sara jafari
عزیزم منم دوماهمه
0
1400/02/06
سوال کننده
دکتر ماما گفت برو معاینه قلب
0
1400/02/06
sara jafari
برای این که مطمئن بشی برو
0
1400/02/06
سوال کننده
شماهم ویار داری؟
0
1400/02/06
سوال کننده
میگم شاید واسه ویاره
0
1400/02/06
sara jafari
بالانمیارم فقط تهوع دارم
0
1400/02/06
سوال کننده
دقیقا مثل منی که
1
1400/02/06
sara jafari
خیلی بده اوضاعم غدا هم نمیتونم درست کنم
0
1400/02/06
سوال کننده
انشاءالله بچت سالم و صالح باشه
1
1400/02/06
sara jafari
همچنین عزیزدل
1
1400/02/06
سوال کننده
اره منم همینطورم متنفرم از بو حتی بوی عطر
0
1400/02/06
sara jafari
مخصوصا ازمرغ وگوشت وبوی دارچین😂
0
1400/02/06
سوال کننده
باز خوبه تو یه هفته جلویی خیلی برای من دیر میگذره
0
1400/02/06
sara jafari
یک هفته چیزی نیست
1
1400/02/06
sara jafari
سعی کن سخت نگیری لذت ببری ازاین روزا تازه اول راهیم
0
1400/02/06
سوال کننده
اره بهترین راه خوابه خیلی خوابم زیاد شده
0
1400/02/06
sara jafari
خوبه تامیتونی بخواب توروز من که اصلا خوابم نمیبره ولی تالنگ طهرمیخوابم
0
1400/02/06
سوال کننده
من یه پسر ۸ ساله دارم اون نمیذاره زیاد بخوابم وگرنه خودم خیلی خوابم میاد روزا
0
1400/02/06
سوال کننده
کلاس مجازیو مشکلات مدرسه رفتن پسر بچه ها
0
1400/02/06
sara jafari
خوبه پس باراولت نیست من فکرکردم اولین بارداریته
0
1400/02/06
سوال کننده
نه این بچه سوممه اولیش ۸ سالشه دومیش سقط شد سومیشم که تو راهه
0
1400/02/06
sara jafari
خیلی سخته
0
1400/02/06
سوال کننده
شما بارداری چندمته؟
1
1400/02/06
sara jafari
به سلامتی که این سالم به دنیا میادودخترم میشه
1
1400/02/06
sara jafari
اول
1
1400/02/06
سوال کننده
مرسی قربونت برم ممنون برای دعای خوبت پای نمازت دعام کن
1
1400/02/06
مامان ارمیس
نفس تنگی طبیعیه عزیزم منم خیلی داشتم فکر میکردم کرونا دارم دکترم گفت طبیعیه دوتا بالش بزار زیر سرت
1
1400/02/06
مونس نبوی
من اینجوری بودم مال نفخ شدید بود قرص معده خوردم بهتر میشدم
1
1400/02/06
sara jafari
عزیزمی
0
1400/02/06
eli rahimi
نفخه ...
1
1400/02/06
am nakh
منم اوایل بارداری همون با ماهگی تنگی نفس داشتم شبا از بیدار میشدم حس میکردم الان خفه میشم.بنظر خودم بیشتر ب خاطر استرس و افسردگی بود.خلقم تنگ بود و حالم خوب نبود
1
1400/02/07
مامان ارغوان
آره طبیعیه بخاطر هورمون هاست منم از اول تا آخر بارداری هام تنگی نفس داشتم
1
1400/02/07
پزشک اوما
سلام تنگی نفس در بارداری طبیعی است و بعلت تغییرات هورمونی است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



623

