سلام دوستان من یک لوله بسته دارم البته ذخیره ام پایینه میخوام بدونم غیر از لاپاراسکوپی راهی برای باز کردن لوله بسته هست؟ مثلا دارویی خاصی یا درمان دیگه نمیدونم طب سنتی یا هرچی؟ هر دکتری رفتم گفت فقط باید ivf کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



516
1400/02/04




