سلام وقتتون بخیر من لاپراسکوپی انجام دادم بخاطر سپتوم و پولیپ که بهم گفتن دو لوله ها بستس گفتن احتمال داره به خاطر عمل اینجوری شده باشه که ۶ماه بهتون وقت میدیم اگه نشد ivfخواستم بدونم احتمال داره به خاطر عملم لوله ها گرفته شده باشه
0
1400/04/10
dalara ahmadi
معمولا عوارض لاپراسکوپی چسبندگیه رحمه واسه گرفتگی لوله ها اطلاعی ندارم اما واسه باز شدن لوله ها چرا عکس رنگی نمیگیرید؟؟
0
1400/04/10
رز آبی
معمولا یکی از راههای بازشدن لوله لاپراسکوپی ...چطور باعث بسته شدن شده...
0
1400/04/10
سوال کننده
گفتن که شاید به خاطر فشار بسته شده باشه
0
1400/04/10
سوال کننده
تازه دو روز لاپراسکوپی شدم انقد درد دارم تا خوب شم زمان میبره
0
1400/04/10
فاطمه بانو👨👩👧👦
لوله هات از قبل هم بسته بودن
با لاپراسکوپی هم باز نشدن؟؟
با لاپراسکوپی هم باز نشدن؟؟
0
1400/04/10
فاطمه بانو👨👩👧👦
سپتومتو با لاپراسکوپی برداشتن؟؟؟
0
1400/04/10
فاطمه بانو👨👩👧👦
برا سپتوم و پولیپ ک لاپراسکوپی نمیکنن
باید هیستروسکوپی میکردی....
باید هیستروسکوپی میکردی....
0
1400/04/10
سوال کننده
هستروسکوپی کردن واسه این که لوله هارو چک کنن لاپراسکوپی کردن
0
1400/04/10
سوال کننده
والا نمیدونم که بود یا نه
0
1400/04/10
فاطمه بانو👨👩👧👦
عکس رنگی نگرفته بودی؟
0
1400/04/10
سوال کننده
نه عزیزم
0
1400/04/10
فاطمه بانو👨👩👧👦
عمه من لوله هاش بسته بودن
با لاپرا باز نشدن ...
با لاپرا باز نشدن ...
0
1400/04/10
فاطمه بانو👨👩👧👦
مجبور شد ای وی اف کنه
0
1400/04/10
سوال کننده
من میگم وقتی گفتن وقت میدیم برای باردار شدن حتما یه چیزی دیدن
0
1400/04/10
سوال کننده
الان بچه دارن
0
1400/04/10
فاطمه بانو👨👩👧👦
اره
دوقلو دارن
شمام ۶ماه فرصت رو اقدام کن ان شاءالله توکل بر خداوند نتیجه بگیری ❤
دوقلو دارن
شمام ۶ماه فرصت رو اقدام کن ان شاءالله توکل بر خداوند نتیجه بگیری ❤
0
1400/04/10
سوال کننده
اخی عزیزم
0
1400/04/10
فاطمه بانو👨👩👧👦
من لوله هام بسته یود
با عکس رنگی باز شد ولی
با عکس رنگی باز شد ولی
0
1400/04/10
فاطمه بانو👨👩👧👦
سپتوم داشتم هیسترو کردم
برداشتم
برداشتم
0
1400/04/10
فاطمه بانو👨👩👧👦
ان شاءالله روزی شما
0
1400/04/10
سوال کننده
ایشالله حالا من باید یه هفته دیگه برم مطب تو بیمارستان بهم گفتن که همه چیزت خوب شده مشکلت لوله هستش ولی شش ماه بهت وقت میدیم برای باردار شدن اگه نشد ivf
0
1400/04/10
سوال کننده
من بعد لاپراسکوپی دلم خوش بود همه چیز حل شده
0
1400/04/10
فاطمه بانو👨👩👧👦
ان شاءالله ک اونم حل بشه
مشکلی نباشه...
زودِ زود نتیجه بگیری
مشکلی نباشه...
زودِ زود نتیجه بگیری
0
1400/04/10
سوال کننده
الهی عزیززم خدارو شکررررر الهی به سلامتی باشه برات
0
1400/04/10
سوال کننده
ممنونم عزیز دلم
1
1400/04/10
فاطمه بانو👨👩👧👦
❤
0
1400/04/12
پزشک اوما
سلام لاپاراسکوپی راهی برای باز شدن لوله ها هست اگر با لاپاراسکوپی لوله ها باز نشده باید ای وی اف کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- مامانای آی وی افی بیاین
- اندومتریوز و IVF نا موفق
- لکه بینی دارم ولی بی بی چکم مثبته
- چند درصد احتمال موفقیت برای ivf بهتون گفته دکتر؟
- عزیزانی که ivf کردن یه لحظه بیاید لطفا
- لطفا جواب بدین.. جواب آزمایش کسی ک IVF انجام داده
- دکتر خوب برای iui, ivf در اصفهان
- دکتر شهلا دانایی در تبریز
- هزینه عمل ivf در مراکز دولتی اهواز
- کسایی که ivf کردن راهنمایی کنین غزل میشه یه لحظه بیایی کار واجب دارم همون که پروفیلت بنفشه مادر و دختره



659

