سلام من الان 9 ماه هست که دارم تلاش میکنم که باردار بشم ولی نمیشه البته من یه پسر 13 ساله دارم والان هستش که میخوام برای فرزند دوم اقدام کنم ول نمیشه لطفا راهنماییم کنیدممنون
1
1400/02/03
نی ناس فرهمند
گلم زیر نظر دکتر برو
0
1400/02/03
نی ناس فرهمند
ازمایش مینویسه، بعد میگه چرا باردار نمیشدی
0
1400/02/03
سوال کننده
سلام
تو این وضعیت کرونا من یک سال هست بیرون از خونه نمیرم
تو این وضعیت کرونا من یک سال هست بیرون از خونه نمیرم
0
1400/02/03
سوال کننده
احتمال داره که دیگه بار دار نشم اخه من 42 سالمه
5
1400/02/03
مارال محمدی
عزیزم حتما باید بری دکتر خودت وهمسرت آزمایش بدید چون سنتون بالاست وقت براتون طلاست کرونا که قرار نیست تموم شه شما به کارات برس اگر نیاز باشه عکس رنگی هم بدی خوبه شاید لوله هات بسته است شایدم ذخیره تخمدانت کمه یا همسرت مشکل اسپرم داره درهر صورت باید برید دکتر
0
1400/02/03
سوال کننده
چشم حتما خیلی خیلی ممنون از راهنمایی خوب ومفیدتون انرژی مثبت دادین ممنونم
2
1400/02/03
پروین 🩷
عزیزم شما که سنتون 42هست حتما باید تحت نظر دکتر باردار بشید وازمایشات قبل بارداری رو حتما انجام بدید
0
1400/02/03
eli rahimi
بدون دکتر رفتن ک نمیشه عزیزم
منم الان پسرم ۱۵ سالشه
۴ سال دکتر رفتم تا بالاخره باردار شدم
دارو خوردم تقویتی خوردم عکس رنگی انداختم
همسرم آز داده و با وجود سلامتي باز هم داروی تقویتی اسپرم خورده .....
چسبندگی داشتم و اصن فکرشم نمیکردم چون ن هیچ وقت عفونت داشتم و ن جراحی ...
شما تلاشتو بکن و بسپار دست خدا ..
منم الان پسرم ۱۵ سالشه
۴ سال دکتر رفتم تا بالاخره باردار شدم
دارو خوردم تقویتی خوردم عکس رنگی انداختم
همسرم آز داده و با وجود سلامتي باز هم داروی تقویتی اسپرم خورده .....
چسبندگی داشتم و اصن فکرشم نمیکردم چون ن هیچ وقت عفونت داشتم و ن جراحی ...
شما تلاشتو بکن و بسپار دست خدا ..
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
سلام عزیزم
منم مثل شما واسه دومی اقدامم
البته من دیگه داره میشه چهار سال
انشالله خدا به جفتمون نگاه کنه
منم مثل شما واسه دومی اقدامم
البته من دیگه داره میشه چهار سال
انشالله خدا به جفتمون نگاه کنه
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
من که بعضی وقتا خیلی ناامید میشم😞
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
ولی برو دکتر
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
شاید خدایی نکرده تو این سالها جلوگیری کرده باشی به مشکل برخورده باشی...
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
جلوگیریت چطور بود؟
0
1400/02/03
سوال کننده
جلوگیریم طبیعی بوده تا حالا قرص جلوگیری هم نخوردم
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
من دقیقا همینجور بود
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
البته یبار اسفند ۹۸سقط داشتم
شش هفته
شش هفته
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
اضافه وزن داری؟
0
1400/02/03
سوال کننده
البته من خودم بچه نمیخوام از حاملگی ترس دارم ولی پسرم خیلی اسرار داره برادری داشته باشه همش شاکیه همش با با گریه بهم میگه چرا من تنهام
0
1400/02/03
سوال کننده
اضافه وزن اره بگین نگین 83
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
دقیقا مثل دختر من
خیلی دوست داره یه بچه کنارش باشه😔
خیلی دوست داره یه بچه کنارش باشه😔
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
قدت چنده
0
1400/02/03
سوال کننده
173
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
اگه دو سه کیلو هم بتونی کم کنی خیلی موثره
0
1400/02/03
سوال کننده
البته سه سال پیش تا اینکه فهمیدم حامله هستم به لکه بینی افتادم که بعد از اینکه ازمایش گرفتم گفتن که باردارم بعداز دو روز بعد از ازمایش سقط کردم
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
دقیقا مثل من
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
اسفند ۹۸باردار شدم و چند روز بعد لکه بینی
و در نهایت سقط...
و در نهایت سقط...
0
1400/02/03
سوال کننده
پریودیم منظمه مشکلی ندارم همونطور که میگن درد شدید پریودی هم نشانه تخمک سالمه من درد خیلی زیاد دارم نمیدونم پس چرا حامله نمیشم البته سه سال پیس پاپ اسمیر هم گرفتم رحمم سالم سالم بود مشکلی نداشتم
0
1400/02/03
سوال کننده
اخی
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
همسرت آزمایش داده؟
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
من مشکل از اسپرم همسرمه
0
1400/02/03
سوال کننده
نه اون میگه من سالمم هیچ مشکلی ندارم
0
1400/02/03
سوال کننده
الان چیکار کردین
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
پس باید بره آزمایش بده
خودش شاید فکر میکنه مشکل نداره
ولی با آز همه چیز مشخص میشه
خودش شاید فکر میکنه مشکل نداره
ولی با آز همه چیز مشخص میشه
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
خیلی خیلی دارو خورده
ولی تاثیر زیادی نداره داروها...
ولی تاثیر زیادی نداره داروها...
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
دیگه سپردم بخدا
بخواد بده میده
بخواد بده میده
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
ولی بخاطر سنت پیگر شو
هم خودت و هم همسرت
زمان از دستت میره
هم خودت و هم همسرت
زمان از دستت میره
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
من الان۳۴سالمه
انقد نگرانم
۳۰سالم بود رفتم اقدام واسه دومی
فکرشم نمیکردم انقد زمان ببره
انقد نگرانم
۳۰سالم بود رفتم اقدام واسه دومی
فکرشم نمیکردم انقد زمان ببره
0
1400/02/03
سوال کننده
وای یعنی من تو 50 سالگی بخوام بچه دار شم وای چقدر زشته الانم میگم سنم بالاست زشته دومی رو درست کنم خجالت میکشم از فامیلام
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
نه عزیزم منظورم اینه پیگیر باش
شما که همسرت میگه مشکلی ندارم
بزور ببرش دکتر
شما که همسرت میگه مشکلی ندارم
بزور ببرش دکتر
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
زمان مثل برق و باد میگذره
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
شاید اسپرم همسرت مشکل داره
0
1400/02/03
سوال کننده
درسته واقعا
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
انشالله که جواب بگیری🙏
0
1400/02/03
سوال کننده
اینکه اول باید جرات پیدا کنم برم دکتر از خونه برم بیرون چون واقعا من خیلی نسبت به این کرونا حساسم خیلی وسواس شدم با کسی ارتباط ندارم
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
من از تو بدترم
ولی چه میشه کرد
شاید کرونا تا ده سال آینده هم با ما باشه
نمیشه که اینجور زندگی کرد
ولی چه میشه کرد
شاید کرونا تا ده سال آینده هم با ما باشه
نمیشه که اینجور زندگی کرد
1
1400/02/03
سوال کننده
ممنونم عزیرم ان شالله هم برای من وهم برای شما وهم برای تمام دوستان اومایی
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
من مرتب توی این اوضاع میرفتم دمتر و سونو حتی عکس رنگی
ولی با رعایت کامل پروتکل ها
ماسک دستکش الکل
زیر اندازه....
ولی با رعایت کامل پروتکل ها
ماسک دستکش الکل
زیر اندازه....
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
الهی آمین💚
1
1400/02/03
سوال کننده
شاید اگه خدا بخواد همین فردا شنبه برم دکتر
1
1400/02/03
سوال کننده
مرسی ممنون عزیزم از اینکه پای حرفهام نشستین و راهنماییم کردین ممنونم
0
1400/02/03
🌺 goli🌺 ❇
قربونت برم عزیزم
انشالله بزودی جواب بگیری
انشالله بزودی جواب بگیری
0
1400/02/03
رز آبی
شما با چسبندگی چطور باردارشدید؟؟؟؟؟
0
1400/02/04
پزشک اوما
سلام بهتره سونو اندازه فولیکول بدهید و ضخامت آندومتر مشخص بشه. همچنین بهتره آزمایش هورمونی هم انجام دهید اگر این موارد مشکلی نداشت همسرتان هم آزمایش اسپرم بدهد
0
1400/02/04
سوال کننده
سلام
0
1400/02/04
سوال کننده
سلام خانم دکتر این برای منه ایا
0
1400/02/05
پشتیبانی اوما
بله تو تاپیک شما پاسخ داده شده یعنی برای شماست.
0
1400/02/05
فاطیما احمدی
9 ماه نازاییه😐؟؟ پس منی که 2 سالونیم اقدامم کلا باید خودمو بکشم😂
0
1400/02/05
فاطیما احمدی
په نه په برای من نوشته 😐😂
0
1400/02/05
فاطیما احمدی
عزیزم ببین اول یه عکس رنگی بده
0
1400/02/05
فاطیما احمدی
چون امکان داره بعد از زایمانت چسبندگی یا لولهات بسته شده باشه
0
1400/02/05
فاطیما احمدی
بعد از اون ازمایش پرولاکتین و ذخیره تخمدان بده و یه سونو فولیکول بده تا ببینی تخمکات بر چه اساسه چجوریه
0
1400/02/05
فاطیما احمدی
بعد اگه از خودت مطمئن شدین که مشکلی نیس شوهرتون هم یه ازمایش اسپرم بدن
0
1400/02/05
فاطیما احمدی
انشالله که زود زود نتیجه بگیری 9 ماه اقدام مشکل نازایی نیس
0
1400/02/05
سوال کننده
اخه من بچه دوممه
0
1400/02/05
سوال کننده
یعنی واسه بار دوم میخوام باردار بشم م
0
1400/02/05
سوال کننده
من یه پسر 13 ساله دارم
0
1400/02/05
سوال کننده
مرسی ممنون خانم دکتر
0
1400/02/05
سوال کننده
یه سوال دیگه هم داشتم خانم دکتر لطف کنید اینم بهم جواب بدین
چرا من همیشه موقعه نزدیکی خیلی درد میکشم مثل شب اول ازدواج درد میکشم خیلی
بعضی وقت ها یعنی بیشتر وقت ها هم زخم میشم جوری که با اب خودمو میشودم سوز میده زخمم
چرا من همیشه موقعه نزدیکی خیلی درد میکشم مثل شب اول ازدواج درد میکشم خیلی
بعضی وقت ها یعنی بیشتر وقت ها هم زخم میشم جوری که با اب خودمو میشودم سوز میده زخمم
0
1400/02/05
سوال کننده
مرسی گلم ممنون وهمچنیین شما فاطیما جان
0
1400/02/05
پشتیبانی اوما
عاطفه عزیز سوالتون و مجدد و جدید باز کنید، مگر اینکه در ادامه سوال قبل باشد و از شما پرسشی پرسیده شده باشند
0
1400/02/05
فاطیما احمدی
عاطفه جان عفونت نداری؟ یا اینکه زخم؟
0
1400/02/05
سوال کننده
عفونت ندارم نه چون نشونه ای از عفونت نمیبینم
0
1400/02/05
سوال کننده
من سه سال پیش پاپ اسمیر دادم وقبل از اون هم سنو گرافی از رحم بصورت رنگی هردو سالم ومشکلی نداشتم
البته از موقعه ای که کرونا اومد من دیگه هیچ جا نرفتم نه دکتر نه ازمایشی میترسم
البته از موقعه ای که کرونا اومد من دیگه هیچ جا نرفتم نه دکتر نه ازمایشی میترسم
0
1400/02/05
سوال کننده
نه خارشی دارم نه ترشحی پریودیم هم منظمه وهمیشه هفت روز طول میکشه نه بیشتر نه کمتر
0
1400/02/05
فاطیما احمدی
عزیزم قرار نیس 3 سال پیش عکس رنگی دادی الان هم مشکلی نباشه
0
1400/02/05
فاطیما احمدی
بعد خیلیا بدون نشونه عفونت دارن همین که میگین موقع نزدیکی درد دارین همین یه نشونه عفونته
0
1400/02/05
فاطیما احمدی
اگه میخوایین بارداربشین حتما زیر نظر دکتر باش
0
1400/02/05
فاطیما احمدی
برای کرونا هم تو اگه بخوای وایسی تا حالا حالاها کرونا هست
0
1400/02/05
فاطیما احمدی
با ماسک این چیزا برو
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام دکتر اوما لطفا جواب منو بدین ممنون میشم
- میخوام با پزشک اوما صحبت کنم
- امشب شب قدره همه دوستان حاجت روا بشن ان شالله بیایید برای هم دعا کنیم
- سلام میشه لطف کنید پزشک اوما جواب منو بدن وراهنمایی کنن منو ممنون
- سلام بچه ها خیلی خیلی ناراحتم خیلی عصبی
- ایا شما هم اینجوری میشید یا شدین دوستان
- سلام خسته نباشید میخواهم پزشک برنامه جوابمو بده ممنونم
- از راهنمایی ویا همدردی دوستان بسیار سپاسگزارم
- ببخشید میشه به سوال من جواب بدین حالا یا پزشک یا دوستان ممنون میشم
- سلام دوستان عزیز من یه سوالی دارم اگه میشه جواب بدین



1096

