سلام قدم نو رسیده مبارک باشه
اره عزیزم پوسته پوسته میشن و من با روغن زیتون چرب میکردم براش زودتر ریختن و تموم شدن اگه میخوایی بزن براش یه کمی
پاهاشم اینطوری شده ی ذره بیشتر
آره چون از توی کیسه آب اومدن بیرون و هوا خوردن اینجوری میشن طبیعیه
نه عزیزم خیال راحت راحت که طبیعیه
چیزی نیست عزیزم باروغن بچه چربش کن
این الان کجاشه عزیزم انگار یکمم سوخته
آره دخترم تا یک ماهگی اینجوری بود خودش خوب شد بخاطر اون مایع سفید رنگی هست که رو پوستشون خشک شده
آقا اسم نی نیتو چی گذاشتی؟
برای منم دقیقا همینه کف پاهاش مخصوصا
پسر منم شد.بعد دستکاه زردی
اووو مال پسرمن ازینم بیشتربود نگران نباش کرم آد بزن بدنش چرب نگه دار
پسر منم زردی گرفت دو روز کامل تو دستگاه بود بعد از اینکه اومدیم خونه پوستش اینجور شد
کرم بچه یا وازلین بچه یا روغن بزنی رفع میشه
من پسرم که زردیش خوب شد با روغن بچه فیزوز چرب کردم تنشو
اگه زیر دستگاه میزاری روغن نزنی پوستش میسوزه