پسرمنم صورتش دون دون شده سه تادکتر بردم گفتن اینا طبیعیه واسه نوزاد ومیره .گفت ممکنه به خاطر هورمون باشه یا حتی مثلا بوی شوینده ی لباسش .ولی درکل گفتن چیزی نیست .
این لباسی که پوشیدی براش خیلی گرم نیست ؟
این پیام دکترشه
سلام بیشترین علتش خساسیت پوستی است پماد فلوئوسینولون صبح و شب پنج روز روی گردن وسینه بزنید
اره بنظرمنم لباسش گرم همین اینکه یقه داره گردنشو اذیت میکنه
اره خیلی یقه اش چسبیده اس
زردیش زیاده بنظرم ک اینجوری شده بچه بعد لباس گرم هم تنش کردی بدتر شده 🤦♀️😐
تابستون دیگ. تو. خونه لباس آزاد تن بچه کنید گناه داره
خانما
نترسونیم همدیگه رو.
زردی که چیزی نیست
خانم تازه فارغ از همه چی درمورد بچه اش استرس میگیره .
شاید بچه ش زیر کولره، منم خونه م همش کولر روشنه، خیلی سرد میشه، براش شلوار میپوشم حتی
عزیزم، به بچه ت شیر میدی، حتما زیر گلوشو خشک کن یه وقت زخم نشه،
کاملا طبیعیه
میتونی محیط رو خنک نگه داری و لباسهاشو نازک تر کنی و بدونه یقه
زردی با خنک کردن محیط و لباس بچه خیلی بهتر میشه
البته اگه داشته باشه
سلام به نظر میاد زردی باشه که باعث ایجاد دونه شده است ، بهتره مراجعه کنید