ب من گفت تا ۲۸ هفته وقت داری
نشون میده بدنت در برابر قند گلوکز دووم میاره یا بالا میره
قند اگه بالا باشه خدایی نکرده باعث میشه نی نی به خطر بی افته
دیابت بارداری خطرناکه عزیزم
ی آز ک دیگ انقد مقاومت نداره ۲ ساعت کار داره
انجامش بده🤗
نه بابا من دو روز پیش انجام دادم خیلی هم خوشمزه بود یه لیوان دیگه هم میدادن میخوردم🤣
عه
پس منم یکی دو هفته دیگه برم هنوز ک زوده
ازمایشگاهی که من رفته بودم پودرش طعم پرتقالی بود.مزش خوب بود .من خوشم اومد😋
نه بابا بدمزه کجا بود مزه آب قند میده من که بالا نیاووردم . بالاآووردنش بیشتر بخاطر اینکه ناشتا میخوریم هستش ولی آب قنده
ممنون ازتون دوستان، آخه همسرم یک ماهی پیشم نیست، میخوام با تاکسی نرم و یکمم اوضاع کرونا بهتر شه
خب پس فعلا وقت دارم، ممنون خیالم راحت شد🙏🌹
سلام بهتره تست تحمل گلوکز در هفته های ۲۴ تا ۲۸ بارداری انجام شود
بله واجبه
۲۴ هفته کامل شد میتونی بری تا ۲۸ هفته