Ooma
پرسش (1400/02/01):

زمان انجام آزمایش قند و تحمل گلوکوز

سلام، عزیزان آزمایش قند خون اجباریه؟ تا کی میتونیم انجام بدیم؟
من بخاطر کرونا میترسم برم دکتر و ازمایشگاه، بنظرتون اشکالی داره تا یک ماه دیگه نخوام آزمایش بدم،؟

تا ۲۹هقتگی وقت داری
تا ۲۹ هفته وقتشه
ب من گفت تا ۲۸ هفته وقت داری
نمیدونم واجبه یا نه ؟
واجب ترین مرحلس
نشون میده بدنت در برابر قند گلوکز دووم میاره یا بالا میره
خب که چی بشه😆
قند اگه بالا باشه خدایی نکرده باعث میشه نی نی به خطر بی افته
دیابت بارداری خطرناکه عزیزم
ی آز ک دیگ انقد مقاومت نداره ۲ ساعت کار داره
انجامش بده🤗
میگن محلولش خیلی بدمزست
از اون میترسم😆
نه بابا من دو روز پیش انجام دادم خیلی هم خوشمزه بود یه لیوان دیگه هم میدادن میخوردم🤣
عه
پس منم یکی دو هفته دیگه برم هنوز ک زوده
ازمایشگاهی که من رفته بودم پودرش طعم پرتقالی بود.مزش خوب بود .من خوشم اومد😋
نه بابا بدمزه کجا بود مزه آب قند میده من که بالا نیاووردم . بالاآووردنش بیشتر بخاطر اینکه ناشتا میخوریم هستش ولی آب قنده
ممنون ازتون دوستان، آخه همسرم یک ماهی پیشم نیست، میخوام با تاکسی نرم و یکمم اوضاع کرونا بهتر شه
خب پس فعلا وقت دارم، ممنون خیالم راحت شد🙏🌹
سلام بهتره تست تحمل گلوکز در هفته های ۲۴ تا ۲۸ بارداری انجام شود
ممنونم ازتون دکتر
بله واجبه‌
۲۴ هفته کامل شد میتونی بری تا ۲۸ هفته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه