سلام خوبید خانما تپش قلب دارم چیکار کنم ب نظرتون
0
1400/01/30
fatemeh...
یه لیوان اب بخور نفس عمق بکش کم کم
0
1400/01/30
سوال کننده
مرسی عزیزم الان انجام میدم خیلی بده😭
0
1400/01/30
fatemeh...
اب بهتره کمی خنک باشه
0
1400/01/30
سوال کننده
الان میخورم مرسی فدات💋
0
1400/01/30
fatemeh...
اگه دیدی حالت اصلا خوب نشد برو بیمارستان
0
1400/01/30
fatemeh...
از کی تپش قلب داری
0
1400/01/30
سوال کننده
خطرناکه تپش قلب؟
0
1400/01/30
fatemeh...
خواهش عزیزم
0
1400/01/30
bahar bahari
استرس نداشته باش
استرس باعث تپش قلب میشه و تشدیدش میکنه
سعی کن آروم باشی و اب خنک بخوری یه کم
استرس باعث تپش قلب میشه و تشدیدش میکنه
سعی کن آروم باشی و اب خنک بخوری یه کم
0
1400/01/30
سوال کننده
تقریبا از ظهر اما خوب شده بودم الان دوباره تپش گرفتم
0
1400/01/30
fatemeh...
نه عادیه تو بارداری ولی خیلی زیادش بده
0
1400/01/30
fatemeh...
استرس داری
0
1400/01/30
سوال کننده
نه اصلا استرس ندارم خیلی عادیه همه چی
0
1400/01/30
bahar bahari
مشکل تیرویید نداری ؟
0
1400/01/30
سوال کننده
تیرویید دارم قرص میخورم الان تنظیم شده
0
1400/01/30
Mozhgan 🙋🤩🤩
طبیعی تو بارداری
0
1400/01/30
Mozhgan 🙋🤩🤩
ماه های بالاتر بیشترم میشه
0
1400/01/30
bahar bahari
منم تیروییدم کم کاره و باقرص کنترل کردم اما جدیدا که آزمایش دادم چون منم دچار تپش قلب شده بودم دکترم دوز قرصمو کم کرد الان خوبم خداروشکر
0
1400/01/30
سوال کننده
پس خطرناک نیست دیگه؟
0
1400/01/30
Mozhgan 🙋🤩🤩
اگ سریع خوب میشی نه
1
1400/01/30
سوال کننده
خدا رو شکر اگه دیدم ادامه داره ب دکترم پیام میدم ببینم چی میگه
0
1400/01/30
Mozhgan 🙋🤩🤩
من معمولا دراز کشیدنی اینجور میشم بلند میشک راه میرم خوب میشم
0
1400/01/30
bahar bahari
نه خطرناک نیست اما بادکتر تیروییدت حتما مشورت کن به نظرم
0
1400/01/30
سوال کننده
اره منم دراز کشیده بودم الان نشستم بهتر شدم یکمم نفس عمیق کشیدم بهتر شدم ظاهرا
0
1400/01/30
سوال کننده
اره میگم بهش حتما
0
1400/01/30
bahar bahari
انشاالله هم خودت و هم نی نی قشنگت به سلامت این راه رو طی کنید
1
1400/01/30
سوال کننده
مرسی عزیزممممم همچنین شما🤩🤩🤩🤩🤩
0
1400/01/30
FAEZEH 👨👩👧
من چنان تپش داشتم قفسه سینم درد میگرفت
0
1400/01/30
FAEZEH 👨👩👧
آب قند بخور
0
1400/01/30
سوال کننده
دلیلش چی بود میدونی؟
0
1400/01/30
FAEZEH 👨👩👧
پاهات بگیر بالا رو مبل صندلی بالشتی چیزی بزار
0
1400/01/30
FAEZEH 👨👩👧
عادی بود باعث خیریت هم شد برام
0
1400/01/30
سوال کننده
باشه عزیزم مرسی❤
0
1400/01/30
FAEZEH 👨👩👧
بار آخر رفتم دکتر فشارم گرفتن فشارم بالا بود بستری شدم
0
1400/01/30
سوال کننده
من صبح فشارم ۱۲ بود
ممکنه بخاطر خوردن ترشک ک شور بود اینطور شده باشم؟
ممکنه بخاطر خوردن ترشک ک شور بود اینطور شده باشم؟
0
1400/01/30
FAEZEH 👨👩👧
😂بخاطر قلب رفتم ولی ی چیز دگ مشکلش بود از زایمان زودرسم جلوگیری شد
0
1400/01/30
سوال کننده
پس واقعااااا خدا رو شکر❤
0
1400/01/30
FAEZEH 👨👩👧
ن اصلا ربطی ب فشار نداره تپش قلب عادیه تو بارداری اگ خیلی زیاد شد ب قفسه سینت فشار آورد حتما برو دکتر
0
1400/01/30
سوال کننده
نه الان بهترم اگه تا صبح خوب نشدم حتماااا میرم
0
1400/01/30
FAEZEH 👨👩👧
ی نوار قلب بگیرن ازت ولی نگران نباش من تپش های شدیدی داشتم هم اکو گرفتن هم نوار قلب مشکل خاصی نبود ی مشکلی بود از قبل داشتم
0
1400/01/30
سوال کننده
منم مشکل زمینه ای ندارم
پس خیالم راحت شد که عادیه
پس خیالم راحت شد که عادیه
0
1400/01/30
FAEZEH 👨👩👧
من نمیتونستم اصلا نفس بکشم خیلی بد بود اکسیژن بهم وصل کردن موقع بستری
0
1400/01/30
سوال کننده
مرسی عزیزمممممممم ممنونم بابت راهنماییت❤
0
1400/01/30
FAEZEH 👨👩👧
آره عزیزم عادیه
0
1400/01/30
FAEZEH 👨👩👧
قربونت گلم ب سلامتی بارداریت طی کنی
0
1400/01/30
سوال کننده
نه پس من درصدم خیلی پایینه نسبت ب شما
چون میتونم تحملش کنم
چون میتونم تحملش کنم
0
1400/01/30
سوال کننده
مرسی عزیزمممممممم خدا دختر گلتو حفظ کنه برات❤
0
1400/01/30
فرزانه مامان شازده والا
طبیعیه، گلاب بود کن
0
1400/01/30
سوال کننده
گلاب هم تاثیر داره؟
1
1400/01/30
FAEZEH 👨👩👧
فدات شم مرسی
0
1400/01/30
یلدا 😊
منم از صبح دارم با فشار سنج گرفتیم ضربانم 108هست ولی الان یکم رفتم بیرون نفس آزاد کشیدم اومدم خونه گرفتم الان شده 84یکم بهترم ولی ضربان داشت منو خفه میکرد
0
1400/01/31
سوال کننده
دقیقا منم رفتم هوای ازاد تا بهتر شدم
0
1400/01/31
eli rahimi
من وقتای ک معدم بهم میریزه و نفخ داره ضربان قلبم بالا میره
با دکترم صحبت کردم گفت دقیقا ربط داره و باید مراقب نفخ باشی ...
با دکترم صحبت کردم گفت دقیقا ربط داره و باید مراقب نفخ باشی ...
0
1400/01/31
eli rahimi
خواهرم باردار بود ضربان قلبش ۱۳۰ پایین نمیومد...
همه چی هم سالم بود ...
همه چی هم سالم بود ...
0
1400/01/31
سوال کننده
ان شاااله خدا کمکمون کنه تموم بشه این دوران
0
1400/01/31
خدایا پناه همه مون باش ❤
منم از هفته ده گرفتم
0
1400/01/31
خدایا پناه همه مون باش ❤
با تنگی نفس
0
1400/01/31
پزشک اوما
سلام تپش قلب در بارداری طبیعی است ، بعلت تغییرات هورمونی است اگر سابقه بیماری قلبی دارید بهتره به پزشک مراجعه تا دارو تجویز بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



492

