سلام خانما. میگم کیا به بچه هاشون نبات داغ میدن برا دل دردشون؟!
خوبه به نظرتون؟ ضرری نداره براش؟
من پرسیدم درمورد زیره و رازیانه گفتن تو قطره هایی ک دکترا میدنم زیره و رازیانه هست بپزم آبشو بدم به بچه خوبه یه مدت میدم خیلی خوبه براش! حالا سوالم اینه نبات داغ بهش بدم ممکنه مثلا تو آینده دیابت بگیره؟!
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



343
1400/01/19



