سلام بچه ها وزن سونو جنین شما در هفته 29چند بوده؟؟ اصلا باید جقدر باشه؟؟!!
0
1400/01/17
مریم بخشی
من هفته سی ۱۶۵۰
0
1400/01/17
مریم بخشی
هفته سی و شش ۳۲۲۲
0
1400/01/17
مریم بخشی
هنوز دنیا نیومده. ببینم چنده
0
1400/01/17
مامان پارساجونی👨👩👧 🥰
من هفته ۲۷ و ۶روز ۱۱۵۰
0
1400/01/17
سوال کننده
من هفته ی 29،،ی کیلو و سیصد بود، خوبه؟؟
0
1400/01/17
سوال کننده
شماها بچتون دکتر گفته درشته؟؟!
0
1400/01/17
سوال کننده
گلم گفتم هفته ی 29،،،
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
واسه من ۲۹ هفته ۱۴۰۰ بود
1
1400/01/17
سوال کننده
ماشاللع هزار ماشالله
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
واسه شمام وزنش نرماله عزیزم
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
انشالله بسلامتی بغلش کنی
0
1400/01/17
سوال کننده
من سونوهای قبلی نسبت ب همه وزنش دکتر گفت خیلی زیادعه،،،،، الانم خیلی میخورم،،، خودم اضاف نکردم، اماا وزنش این بود
1
1400/01/17
سوال کننده
ممنون گلم،،، همچنین شما دوست عزیز
0
1400/01/17
Mozhgan 🙋🤩🤩
من ۱۴۵۰
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
کوبیده.بستنی .دلستر .شیر موز.اجیل خیلی خوبه
1
1400/01/17
سوال کننده
هزاران هزار ماشالله،،، من 29هفته و 4روز هستم
0
1400/01/17
سوال کننده
بخدا کم نمیخورم
0
1400/01/17
Mozhgan 🙋🤩🤩
من ۲۸ هفته و ۲ روز رفتم
0
1400/01/17
Mozhgan 🙋🤩🤩
دکترم گفت ن خیلی تپله ن لاغره
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
وزن نینیت عالیه ماشالا
0
1400/01/17
Mozhgan 🙋🤩🤩
نمیدونم انتظار چقدرو داشت🤣
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
😂😂😂😂میگفتی دوس داری چقد باشه
0
1400/01/17
Mozhgan 🙋🤩🤩
چ میدونم🤣
0
1400/01/17
Mozhgan 🙋🤩🤩
اما من ک سزارینم بنظرم باید بیشتر باشه
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
منم سزارینم
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
فردام اخرین سونو رو دارم
0
1400/01/17
سوال کننده
اخه تو اوما زده ی کیلو و صدو پنجاه،،، فک کنم باید. نرمال هفته من باشه
0
1400/01/17
سوال کننده
بسلامتی،، ای جان
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
سلامت باشی عزیزم
0
1400/01/17
❤️نوشین❤️ .
منم 29 هفته 1348 بود دیروز هم 2427 یعنی خوب بوده؟؟؟؟
0
1400/01/17
سوال کننده
منم سزارین بهم گفت 7تومن،گفت شکم اول دولتی عمل نمی کنم
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
من تو ۳۴ هفته ۲۳۰۰ بود خوبه براتون عزیزم
0
1400/01/17
سوال کننده
من ک نمیدونم،، هر دکتری ی چی میگه
0
1400/01/17
❤️نوشین❤️ .
همش میگم نکنه کم بوده
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
ن گلم خوبه
0
1400/01/17
❤️نوشین❤️ .
یعنی چند کیلو دنیا میان؟؟
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
انشاللع ک ب ۳ تا ۳۲۰۰ هم میرسه
1
1400/01/17
❤️نوشین❤️ .
انشالله
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
شایدم بیشتر
0
1400/01/17
❤️نوشین❤️ .
آخه طبق اوما وزن بچه های ما بیشتره
0
1400/01/17
❤️نوشین❤️ .
اوما 40 هفته 3400 زده
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
اره دقیقا
0
1400/01/17
❤️نوشین❤️ .
انشالله سالم باشن و تپلی کلی گازشون بگیریم😉
0
1400/01/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
انشالله
0
1400/01/17
سوال کننده
انشاالله
0
1400/01/17
zhina 💙
منم 29 هفته 1300
0
1400/01/17
zhina 💙
امروز دکترم میگفت مواظب باش بچه ت درشت نشه یه وقت زایمانت سخت نشه
0
1400/01/17
zhina 💙
مولتی رو هم کلا قطع کرد
0
1400/01/17
MaMaNe Deniz❤Delana
هفته ۲۸ ک سونو رفتم ۱۳۰۳ بود
0
1400/01/18
min@ m
واسه من ۳۳هفته ۲۱۵۰ هست
0
1400/01/18
Noshin ♥
من ۲۹هفته ۱۴۷۵ بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



555

