Ooma
پرسش (1400/01/17):

وزن سونوی بچه در هفته ی 29

سلام بچه ها وزن سونو جنین شما در هفته 29چند بوده؟؟ اصلا باید جقدر باشه؟؟!!

من هفته سی ۱۶۵۰
هفته سی و شش ۳۲۲۲
هنوز دنیا نیومده. ببینم چنده
من هفته ۲۷ و ۶روز ۱۱۵۰
من هفته ی 29،،ی کیلو و سیصد بود، خوبه؟؟
شماها بچتون دکتر گفته درشته؟؟!
گلم گفتم هفته ی 29،،،
واسه من ۲۹ هفته ۱۴۰۰ بود
ماشاللع هزار ماشالله
واسه شمام وزنش نرماله عزیزم
انشالله بسلامتی بغلش کنی
من سونوهای قبلی نسبت ب همه وزنش دکتر گفت خیلی زیادعه،،،،، الانم خیلی میخورم،،، خودم اضاف نکردم، اماا وزنش این بود
ممنون گلم،،، همچنین شما دوست عزیز
من ۱۴۵۰
کوبیده‌.بستنی .دلستر .شیر موز.اجیل خیلی خوبه
هزاران هزار ماشالله،،، من 29هفته و 4روز هستم
بخدا کم نمیخورم
من ۲۸ هفته و ۲ روز رفتم
دکترم گفت ن خیلی تپله ن لاغره
وزن نینیت عالیه ماشالا
نمیدونم انتظار چقدرو داشت🤣
😂😂😂😂میگفتی دوس داری چقد باشه
چ میدونم🤣
اما من ک سزارینم بنظرم باید بیشتر باشه
منم سزارینم
فردام اخرین سونو رو دارم
اخه تو اوما زده ی کیلو و صدو پنجاه،،، فک کنم باید. نرمال هفته من باشه
بسلامتی،، ای جان
سلامت باشی عزیزم
منم 29 هفته 1348 بود دیروز هم 2427 یعنی خوب بوده؟؟؟؟
منم سزارین بهم گفت 7تومن،گفت شکم اول دولتی عمل نمی کنم
من تو ۳۴ هفته ۲۳۰۰ بود خوبه براتون عزیزم
من ک نمیدونم،، هر دکتری ی چی میگه
همش میگم نکنه کم بوده
ن گلم خوبه
یعنی چند کیلو دنیا میان؟؟
انشاللع ک ب ۳ تا ۳۲۰۰ هم میرسه
انشالله
شایدم بیشتر
آخه طبق اوما وزن بچه های ما بیشتره
اوما 40 هفته 3400 زده
اره دقیقا
انشالله سالم باشن و تپلی کلی گازشون بگیریم😉
انشالله
انشاالله
منم 29 هفته 1300
امروز دکترم میگفت مواظب باش بچه ت درشت نشه یه وقت زایمانت سخت نشه
مولتی رو هم کلا قطع کرد
هفته ۲۸ ک سونو رفتم ۱۳۰۳ بود
واسه من ۳۳هفته ۲۱۵۰ هست
من ۲۹هفته ۱۴۷۵ بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه