قرص فروس سولفات و قرص هیوسین و امپول بتامتازون
مورد ۴ و ۵ متوجه نمیشم من
فقط میدونم چهارمی قرصه
پنجمی آمپول
اون یکی هم قرص ایزوکسوپرین
درد داشتی یا سابقه ی زایمان زودرس
هر دوتا شون از زایمان زود رس جلوگیری میکنه ، منم تا چند هفته همین هارو خوردم و آمپولا رو زدم ، نگران نباش، دکتر من گفت از استرسه ، نزدیکی هم نداشته باش کلا استراحت نسبی داشته باش
آمپولا رو خارجی هم هست هم ایرانی, من هر دوتاشو گرفته ام اول ۸ تا خارجی زدم بعد ایرانیه
الاک امپول پروژسترون پونصد میزنم چندتا گرفتم یعنی برم پسشون بدم
همینه دیگه مال من پرولتون خارجی ۸ تا زدم
هفته ۳۲ دوباره درد داشتم این دفعه خارجی شو پیدا نکردم ایرانی زدم ، به نظر خودم اثر ایرانیش بهتر بود . ولی درد باسنش بیشتر😁😁
پروژسترون پونصد گرفتم من الان دکتر واسم ۲۵۰ نوشته اشکال نداره همون پونصدارو بزنم