سزارین میکنن
نگران نباش
روی تغذیه ات کنترل کن
سیب زمینی و ماکارانی و شیرینی و شکلات و برنج و نون کمتر بخور
کی باید برم سونوگرافی ؟چون ۷ماه پیش سقط خوبه خودی داشتم تو هفته ۵
چه میوه هایی بخورم ؟میترسم قندم بالا بره چون ناشتا ۱۲۲بود
درد زیر شکم خیلی دارم همش حس میکنم میخام پریود بشم
ببین برای دیابت اینا رو نخور اصلا :پفیلا،ماکارانی،ته دیگ،شکلات
بالاعه که میوه بخور ولی مثلا سیب و موز و پرتغال قاطی نخور با سه چهار ساعت فاصله بخور باهم خوردنی قند تولید میکنه
مرسی عزیزای دلم که راهنمایی میکنین .
هفته 8 ام یا 7 هفته و چند روز شدی برو سونوگرافی
اگه تونستی برو یه دکتر تغذیه برات رژیم دیابت بارداری بنویسه
سونو ۸هفته واژیناله یا شکمی ؟
آره بهترین کاره برم دکتر تغذیه دیگه خیالمم راحت میشه
سلام در موارد داشتن دیابت سزارین انجام میسود و اغلب مشکلی پیش نمیاد