عزیزان من از مهر پریودم نامنظم شده اسفند ما رفتم سونو فهمیدم تنبلی تخمدان دارم قطره پنج انگشت خوردم وبرگ سنجد ورازیانه دم کردم خوردم ...امروز روز سی وسه دوره مه ..هیچ علائم پریودی یا بار داری ندارم ب نظرتون چ کتم؟؟؟؟؟
دکتر قرص داد نخوردم چون میخوام با دارو گیاهی درمان کنم خودم و
پرسش (1400/01/14):
پریود نامنظم تنبلی تخمدان
581
45
1400/01/14
سوال کننده
0
1400/01/14
سوال کننده
لطفا راهنمائی کنین عزیزان
0
1400/01/14
سوال کننده

این سونمه ک تنبلی دارم
0
1400/01/14
💗سحر💗 g
عزیزم اگه تنبلی داری باید دوفاستون بخوری که پریودت منظم شه اول
0
1400/01/14
الهه ...
عسل و سیاهدونه بخور
یا عسل و کره محلی بخور
شکمت رو با روغن سیاهدونه بمال و با ی شال کمرت رو ببند
البته اول دارو بخور تا پریود بشی بعد دیگه این کارایی گفتم انجام بده
یا عسل و کره محلی بخور
شکمت رو با روغن سیاهدونه بمال و با ی شال کمرت رو ببند
البته اول دارو بخور تا پریود بشی بعد دیگه این کارایی گفتم انجام بده
0
1400/01/14
الهه ...
رازیانه زیاد نخور چون ممکنه هورمون پرولاکتینت بره بالا و خودشم باعث میشه پریودیت قط بشه
0
1400/01/14
فاطمه f
آزمایش ندادی؟
0
1400/01/14
سوال کننده
آزمایش چی؟
0
1400/01/14
فاطمه f
اخه دکترربرای من از روی ازمایش Ahmتشخیص داد
0
1400/01/14
فاطمه f
هورمونی ،ذخایر تخمدان
0
1400/01/14
سوال کننده
ن همین سونو بود
0
1400/01/14
الهه ...
تیرویید و پرولاکتین رو حتما بده
0
1400/01/14
فاطمه f
بعد تو سنو زده بود مشکوک به تنبلی تخمدان ،،درصورتی که دکتر با ازمایش گفت تنبلیت شدیده
0
1400/01/14
الهه ...
برا منم خیلی جو داد ولی اونقدر شدید نبود سنو ی چیز میگه دکترم ی چیز دیگه
0
1400/01/14
فاطمه f
دادم مشکلی نداشت ،Ahmمن ۹بود ,رنج ازمایشگاهیشم۱.۲تا۹بود
0
1400/01/14
سوال کننده
الان تنبلی من خیلی زیاده؟؟
0
1400/01/14
yase zahra
سلام بی بی چک برن اگه عقب افتاده پریودت
0
1400/01/14
سوال کننده
اخه پریودم نامنظمه تنبلیم دارم😔😔😔
0
1400/01/14
سوال کننده
احتمالش خیلی کمه ک باردار باشم
0
1400/01/14
yase zahra
بخاطر قطره پنج انگشت وبرگ سنجد که خوردی میگم عزیزم بی بی بزن
0
1400/01/14
yase zahra
چون منظ میشه با خوردنشون
0
1400/01/14
yase zahra
اگه داری تو خونه بزن
0
1400/01/14
yase zahra
ضررش۵ تومنه😀
0
1400/01/14
سوال کننده
توکل ب خدا میزنم چشم
0
1400/01/14
yase zahra
ان شالله که دلت شاد میشه عزیزم
0
1400/01/14
yase zahra
بیا خبر بده منتظرم
0
1400/01/14
سوال کننده
قربانت عزیز
0
1400/01/14
yase zahra
🥰🥰🥰
0
1400/01/14
سوال کننده
ب حرف تو دارم میرم بی بی بخرم توکل ب خدا
0
1400/01/14
yase zahra
عزیزم ان شالله که ناامید نشی به حق ابوالفضل
0
1400/01/14
مامان نورا خانم .
عزیزم انشاالله و حتما میشی توکلت به خدا باشه بنظر من متفورمین خیلی کارسازه برای تنبلی تخمدان و خواست خدا
0
1400/01/14
سوال کننده
منفی بود تست زدم😔😔😔
0
1400/01/14
yase zahra
صبر کن ببین هاله نمیندازه
0
1400/01/14
سوال کننده
ننداخت عزیز جان
0
1400/01/14
سوال کننده

0
1400/01/14
yase zahra
بازمناامید نشو وصبر کن عزیزم
0
1400/01/14
yase zahra
خداروچه دیدی شاید دوسه روز دیگه مثبت شد
0
1400/01/14
سوال کننده
ان شاألله بشه توکل ب خدا
0
1400/01/14
سوال کننده
دمت گردم با این انرژی مثبتت
0
1400/01/14
yase zahra
فدات عزیزم
منعاشق بی بی چک مثبتمکلی انرژی میگیرم با دیدنش
منعاشق بی بی چک مثبتمکلی انرژی میگیرم با دیدنش
0
1400/01/14
yase zahra
ان شالله که برات مثبت بشه
0
1400/01/14
سوال کننده
قربانت
0
1400/01/14
فاطمه f
نمیدونم والا
0
1400/01/14
فاطمه f
ولی من شنیدم بی بی چک باید با اولین ادرار اول صبح باشه که جوابش دقیق باشه
0
1400/01/15
پزشک اوما
سلام تنبلی تخمدان دارید باید دارو مصرف کنید ابتدا قرص دوفاستون یا مدروکسی پروژسترون مصرف شود تا پریود تنظیم شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




