Ooma
پرسش (1400/01/04):

وزن گیری جنین و مادر در ماه هشت

سلام من هفته ۳۱ هستم و از دو هفته پیش وزنم افزایش نداشته و حتی نیم کیلو کم کردم نگرانم که مشکلی پیش بیاد برای بچه و وزن نگیره ،اخرین سونو ۲۹ هفته وزن جنین ۱۲۰۰ گرم بود. مکمل و مولتی ویتامین هم مصرف نکردم تا حالا فقط امگا ۳ از هفت ماهگی مصرف میکنم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

سلام عزیزم هنوز وقت واسه وزنگیری جنین داری
موز.شیرموز.خرما.اجیل.کوبیده.دلستر.بستنی.ماکارونی اینا وزن نینی و خودتو میبره بالا
بچه از هفته۳۶وزن گیری کامل پیدا میکنه نگران نباش
سونو بعدی بنظرتون چند هفته برم؟
من خودم ۲۹ هفته رفتم ۱۳۸۴ گرم بود
دکترمم بهم مولتی و امگا داد خودمم چیزایی ک اون بالا گفتمو خوردم دوباره بعد س هفته رفتم سونو
دلستر. بستنی. کباب. مغزیجات کلا. ماکارونی. برنج. تخم مرغ. سیب زمینی پخته. شیره انگور شیره خرما. شیر
تخم مرغ ابپزم خیلی خوبه
اره ابپز بهترم هست
شیرین بانو بعد ۳ هفته چقدر افزایش وزن داشت نی نیتون؟
من 26هفته 1200بود
31هفته 1800
الان چنده وزنش؟؟
ماشالله چ خوب بوده من ۲۸ هفته ۱ کیلو تمام بود
یعنی وزن نینی من کمه؟؟
ببخشید گلم امگا ۳ رو دکترتون از هفته چند تجویز کردن و هفته ای چنتا میخوری؟؟ میشه عکسشو بذاری
خب چرا مولتی نمیخوری؟
نه نرماله عزیزم
۲۳۰۰ بود تو ۳۳ هفته
من از ۲۹هفته تجویز کرده و یک روز درمیان میخورم
چه خوب دکتر من اصلا امگا نداد
دکتر منم نداده
نگران نباش منم ۲۹ هفته ۱۲۰۰ بود از الان ۱ماه وزن زیاد نکردم ۳۰۰ گرمم کم کردم
الان ۶۳۴۰۰هستم
سونو ۳۴ هفته بچه ۲۶۰۰ بود
۳۶ هفته ۳۱۰۰
ولی من سابت موندم
وزن ۲۹ هفته‌ت طبیعی بوده. وزنگیری جنین به مادر ربط نداره. فقط خوب و سالم بخور و بی استرس باش
من از اول بارداری ۲۰ کیلو اضافه کردم تا الان آخر ۲۸ هفتگی ۱و ۲۰۰ بود وزن نی نی ام نگران نباش
مولتی ویتامین باعث اضافه وزن میشه من میخوردم
سلام روزانه یک عدد مولتی ویتامین پره ناتال بخورید نباید وزن کنید تحت نظر متخصص تغذیه باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه