Ooma
پرسش (1399/12/28):

درد مداوم واژن چرا

سلام ، من دو روزه درد مداوم واژن دارم ، چن ساعتیه بدترم شده.
برای چیه؟ چیکارکنم؟

فکر کنم ب خاطر بارداریت هست چون بچه هر چی بزرگ تر میشه روی عصب های رحم و لگن و پا تاثیر میزاره
طبیعیه
نگران نباش رحمت بخاطر رشد جنین داره بزرگ میشه
چیز مهمی نیست مال منم از هفته ۹ شروع شده الانم به اوج خودش رسیده از درد شبا نمیتونم بخوابم موقع بلند شدن مرگم میگیره یکم برنج بریز داخل کیسه بزار گرم بشه روی بخاری یا شوفاژ بزار لای پات فقط زیادم گرمش نکنی دردشو بهتر میکنه شبا لای پاهاتم یه بالشت بزار
بیشتر استراحت کن طول سیروکست هم به دکترت بگو برات سنو بنویسه
سلام درد واژن در بارداری طبیعی است و اغلب خود به خود برطرف می‌شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه