Ooma
پرسش (1399/12/28):

سلام بیایین عزیزان کارتون دارم

سلام دکتر اوما ک خانمای عریز .
من دوماهه زایمان کردم سزارین و خونریزی دارم در حد لک میخواستم بدونم میتونم رابطه داشته باشم؟ ضرری نداره؟

کسی نیست یعنی
یه سونو بده من همینطور بودم سونو دادم کیست داشتم
نه ضرری نداره با خیال راحت بده
برو بده خوش باش😁
فقط اگع حین کردن خونی شدی دلت پاک باشه و ادامه بده😁
دکتر ت مطب سونو داد گفت خوبه رحمت هم جمع شه
😂😂
دخملم نزاشت ک وسط سکس گریه کرد کلا شبا بیداره امروز پنج دقیقه خوابید ک بیدار شد و نزاشت
😂😂😂
اخی
سلام اگر دو ماه هست که هنوز لکه دارید باید سونو بدهید
رفتم مطب دکتر خودش نگاه کرد گفت رحمت جمع شده و اینا و آزمایش هم گرفت بعد دارو داد
سلام بیایین عزیزان کارتون دارم
سلام بیایین عزیزان کارتون دارم
اینام آزمایشامه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه