Ooma
پرسش (1399/12/28):

سلام سوالمواین پایین میگم

سلام میگم من تازه رفتم توهقت ماه ازکی بایدواسه زایمان طبیعی اماده کنم بدنمو ممنون که جواب میدید

سلام
به سلامتی ان شا الله آخرای ۸ماه
از ۲۸ هفته باید دکتر بهت نامه بده که اجازه داشته باشی
بعد یا کلاسارو شرکت کنی یا تو نت سرچ کنی ورزشا رو انجام بدی
وایی چقدرزود..
زودنیس ازاین موقع
از هفته ۳۸ هم کارای دیگه مثل خورون خاکشیر
شیاف و خوردن گل مغربی
رابطه
اسکات
ابنارو شروع کنی
از ۲۸ هفته اجازه داشته باشی یه سری ورزش خیلی ارومه
ممنونم عزیزم
من تاحالامرکزبهداشت نرفتم پرونده بازنکردم میتونم ازهفته دیگه برم؟گیرنمیدن بهم
سلام چرا نتونی
گیر نمیدن عزیزم برو
خب خداروشکر..همش استرس داشتم گیربدن
ولی حتما برو پرونده باز‌کن واسه واکسنای نی نی لازمت میشه
واسه اماده کردن خودتم برای زایمان طبیعی همینکه ۸ ماهت تموم شد شروع کن
میرم به امیدخداهفته دیگه میرم..اگه بازباشن
اصلااسترس زایمان روگرفتم..نمیدونم چرا..هفتم عیدبایدبرم سنووزن جنین ..همش میگم خداکنه چرخیده باشه سزارین کنم..اخه انومالی سفالیک بود
برا من تاریخ زد 8 فروردين باید برم بهداشت حتما هستن 🤔
انشالله همونجوری میشه ک میخوایی
من هنوز استرس زایمانو ندارم بهشم فک نمیکنم ک بترسم تا الانم نی نی بریچ بوده کلا انشالله همینجورم بمونه منم سز شم
اولش خیلی دوس داشتم طبیعی زایمان کنم ولی هرچی ماه ها میگذره استرس میگیرم عجیب
هشت ماه ازچندهفته میریم؟
من ۵ روز دیگ ۸ ماهم تموم میشه
از۳۱
ازهفته چندواردهشت ماه شدی؟
الهی بسلامتی عزیزم
مرسی گلم
پس این جدول ماه بارداری درسته
پس این جدول ماه بارداری درسته
اره عزیزم
درسته
اخه به هرکی میگم میگه از28میری توهفت از32میری توهشت
همین جدوله درسته
پس من الان چهارروزه توهفت ماهم
اره بسلامتی
من الان 27هفته چهارروزم
سلامت باشی عزیزم
اخرین پریودیت کی بوده عزیزم
16شهریور
باهمیم منم ۱۴شهریور بود
تاریخ زایمانتو چند زدن؟
23خردادزده..ولی هفتم عیدنوبت سنودارم واسه وزن جنین ومایع امنیوتیک اونجادقیق میگه
سلام عزیزم
از 20 هفته تا 30 ورزش و حرکات کششی رو باید شروع کنی
30 تا 35 هفته حرکات لگنی
36 هفته به بعد هم حرکات لگنی ،دمنوش و نقاط تحریک کننده‌ی درد ..
من که از هفته‌ی 25 دکترم گفت یکی دوتا حرکت لگنی رو انجام بدم
آخه خیلی درد لگن و کمر داشتم خداروشکر از موقعه‌ای که ورزشمو مرت انجام میدم درد لگنم رفع شده
دکترم راجب ورزش هنوزچیزی نگفته
کلا 3 تا جلسس
اصلاح وضعیت 20 تا 30 هفته
کاهش درد 30 تا 35
و مراحل زایمان 35 تا 40
اگه کسی بخواد میتونم عکس تمرینایی رو که انجام میدم و بزارم
1. یک ماه تمام/ 30 روز: 4 هفته و 2 روز
2.دو ماه تمام/60 روزاز لقاح : 8 هفته و 4 روز
3. سه ماه تمام / 90 روز : 12 هفته و 6 روز
4. چهار ماه تمام / 120 روز : 17 هفته و 1 روز
5. پنج ماه تمام / 150 روز : 21 هفته و 3 روز
6.شش ماه تموم / 180 روز : 25 هفته و 5 روز
7. هفت ماه تموم / 210 روز: 30 هفته
8. هشت ماه تموم / 240 روز : 34 هفته و 2 روز
9. نه ماه تموم / 270 روز: 38 هفته و 4 روز
چون بارداری 9 ماه و 10 روزه : یعنی 38 هفته و 4 روز + 10 روز = 40 هفته تمام .
از هفته 36 ب بعد از هفته 38 جدی تر باید خودتو آماده کنی
بی زحمت بزار
ممنونم عزیزم
من نرفتم سونو دکترم خودش سونو داره به خاطر مایعش کفت نرماله منم ۲۰خرداد
سلام سوالمواین پایین میگم
سلام سوالمواین پایین میگم
سلام سوالمواین پایین میگم
حرکت شاخ گاو برا سوزش معده و .. خیلی خوبه
حرکت شاخ گاو برا سوزش معده و .. خیلی خوبه
سلام سوالمواین پایین میگم
سلام سوالمواین پایین میگم
سلام سوالمواین پایین میگم
سلام سوالمواین پایین میگم
حرکت لگنی
حرکت لگنی
سلام سوالمواین پایین میگم
اینم حرکت لگنیه
اینم حرکت لگنیه
بقیه حرکات لگنی فیلمن نمیوتونم بفرستم
از هفته ی چندم باید اینا انجام بشن زود نیست واسه هفته ی۲۸
بستگی ب شرایط فرد داره من نمیگم انجام بدین نمیدونم شرایطتتون چجوریه
ولی دکترم گفت از هفته‌ی 20 انجام بدیم به صورت 3 جلسه کلاسارو تقسیم کرده
و میگه حداقل شرکت کردن تو یک کلاس اجباریه
و البته خیلی از تجربیات خانم هارو شنیدم که گفتن موقع زایمان خیلی کمکشون کرده ..
ولا من کارای خونه رو هم کم کم میکنم همش استرس دارم
والا از من استرسی تر نیس😅
ولی به دکترم اعتماد دارم و از دهن خیلی از کسایی که پیششون مراجعه میکردن و زایمان داشتن
شنیدم که نسبتا زایمانشون راحت بوده ..
الان شما از دکترتون بپرسین ببینین نظرش چیه درمورد ورزش کردنتون..
بعد باخیال راحت ورزش کنین
سلام از ۳۲ هفته به بعد میتونید ورزش های زایمان طبیعی را انجام دهید البته فقط با اجازه پزشک معالج
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه