به شدت چند روزی هست که زیردلم سمت راست میسوزه ولی دردش میاد و میره خیلی نگرانم دکترمم نیستن شیاف استفاده میکنم ولی اثرش زود میره
البته بگم ک اسانسور خونم خرابه و پله هارو بالا پایین میرم طبقه 3
تو سونو NTجفت هم پایین بود
نظرتون چیه?
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



454
1399/12/24


