سلام خانما خوبید،ببخشید کسی بوده که توی۳۹ هفته بارداری بدون اینکه علائمی از زایمان(مثل درد،ابریزش،خونریزی و حتی پارگی کیسه اب)داشته باشه،زایمان طبیعی کرده باشه؟؟؟؟؟؟
پرسش (1399/12/23):
سلام ببخشید کسی بوده که توی هفته۳۹ زایمان طبیعی کرده باشه ؟؟؟؟
698
42
1399/12/23
سوال کننده
0
1399/12/23
پریا 🤱🧿
نه باید کیسه آب پاره شه زایمان کنی
0
1399/12/23
سوال کننده
خب من فردا زایمانمه
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
آره من
0
1399/12/23
سوال کننده
البته توی ماه ۹ که رقتم حرکت بچه رو کم حس میکردم دکتر رو این حساب گفت ۲۴ بیا واسه زایمان اما الان سوالم اینه که کسی بوده که مثل من بوده باشه و طبیعی زایمانش کرده باشند؟
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
با تحریک
0
1399/12/23
سوال کننده
میشه بگید چرا زود زایمان کردید
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
منم پسرم ۲۴ آذر بدنیا اومدخ😁
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
چون پسرم وزنش خیلی داشت میرفت بالا و از هفته ۳۹ تحریک میکنن برای زایمان
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
منم با دوتا تحریک در عرض ۲ ساعت زایمان کردم
0
1399/12/23
سوال کننده
بعد قبلش شما کار خاصی انجام دادید؟مثلا چند روز به زایمانتون راه رفتید،پله بالاپایین کردید،نزدیکی کردید؟
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
نه همش خواب بودم🤣🤣🤣
0
1399/12/23
سوال کننده
خخ عزیزم چه جالب
0
1399/12/23
سوال کننده
اوونا چطور تحریک میکنند؟با ورزش؟یا امپول فشار؟؟؟؟امپولو توی سرم میزنند؟
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
نه یکم واژنت رو ماساژ میدن
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
من یه آمپول فشار تو سرم بهم تزریق کردن ولی فایده نداشت
0
1399/12/23
سوال کننده
اهان استرسم داشتید؟؟؟؟
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
نه اصلا
یکم درد داشتم که با دستگاه تنس بهتر شدم
و شوهرمم همش کنارم بود
یکم درد داشتم که با دستگاه تنس بهتر شدم
و شوهرمم همش کنارم بود
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
من زایمان فیزیولوژیک و در آب بودم
0
1399/12/23
سوال کننده
بی حستونم کردند؟؟؟؟
0
1399/12/23
سوال کننده
چه خوبه همسرتونو میزاشتند بیاند پیشتون
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
نه
0
1399/12/23
پریا 🤱🧿
خودشون حتما پاره میکنن کیسه آبو؟
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
بله بخاطر بیمارستاتم
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
اگه اجازه بدی آره وگرنه تو زایمان پاره میشه کیسه آب
منکه گذاشتم پاره کنن کیسه آبمو چونروند زایمان بهتر میشه
منکه گذاشتم پاره کنن کیسه آبمو چونروند زایمان بهتر میشه
0
1399/12/23
سوال کننده
خیر نی نی تونو ببینید واسه منم دعا کنید فردا زایمانمه اصلا هم خبر ندارم طبیعی ام یا نه،فقط از روی اینکه دکترم ماماهمراه بهم معرفی کرد میگم حتما طبیعی ام
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
طبیعی بهتره بخدا
من پسرم ۳۵۰۰ بود بدون بخیه
من پسرم ۳۵۰۰ بود بدون بخیه
0
1399/12/23
سوال کننده
خدا کنه منم طبیعی زایمانم کنند،دعا کنید ممنونم ازتون
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
خواهش نیکنم گلم,چشم حتما
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
میکنم
0
1399/12/23
nahid nt
اره میشه
خیلیا بدون علائم بستری میشن
با امپول فشار زایمان میکنن چون دکتر تشخیص میده جنین زودتر باید دنیا بیاد
خیلیا بدون علائم بستری میشن
با امپول فشار زایمان میکنن چون دکتر تشخیص میده جنین زودتر باید دنیا بیاد
0
1399/12/23
پریا 🤱🧿
اولی هم طبیعی بود؟
0
1399/12/23
👑zeinab👑 🦋🦋🦋
آره پارساال
0
1399/12/23
دریا وخورشید
من عزیزم
0
1399/12/23
دریا وخورشید
ولی من از صبح درد پری منظم داشتم خیلی خفیف بود تا شب که توی یک ساعت کمتر دردام زیاد شد ساعت دو هم زایمان کردم سیو هشت هفته و شش روزم بود
0
1399/12/23
فتانه (بهادر)و (آتریسا)
من ۳۸هفته زاییدم خودشون کیسه ابمو ترکوندن
0
1399/12/23
fatemeh ش
من 39هفته و 1 روز بودم ک. زایمان کردم. دکی معاینه کرد کیسه ابم پاره شد سرمدفشارزدن تو 5ساعت زاییدم
0
1399/12/23
سحر تارات
من هفته ۳۹زایمان کردم .چون آب دور بچم کم شده بود واسم آمپول فشار زدن
0
1399/12/23
سوال کننده
اهان،ممنونم
0
1399/12/23
سوال کننده
چقدر از شما طول کشید؟از وقتی رفتید و امپول فشتر بهتون زدند کی چند ساعت بعدش نی نی رو بغلش کردید؟
0
1399/12/23
سوال کننده
شما چقدر طول کشید از وقتی رفتید و امپول زدند تا وقتی نی نی رو بغل گرفتید؟
0
1399/12/23
سوال کننده
اهان ممنونم
0
1399/12/23
سوال کننده
ماما همراهم گرفتید؟؟؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- زایمان به روش اپیدورال
- زایمان طبیعی بعد از استراحت مطلق
- زایمان طبیعی بعد لاپراسکوپی فیبروم
- چیکار کنم زایمان طبیعی راحت تری داشته باشم؟
- تجربه زایمان در بیمارستان اردیبهشت شیراز
- سلام بالاخره منم زایمان کردم با سن بارداری 39 هفته کامل
- بیمارستان خوب برای زایمان طبیعی در شیراز
- راهنمایی درباره زایمان (لطفا پزشک اوما جواب بده)🙏🙏
- لطفا برام دعا کنید فردا زایمان دارم
- منم زایمان طبیعی کردم😍😍😍😍




