حتما یه جاش درد میکنه بچه تو این سن خیلی زحمت داره
دختر منم یهو تو خواب بلند گریه میکنه
کولیک نداره
چون گریه و بی تابی نداره
قنداق رو امتحان کن دستاش تکون میخوره از خواب میپره
موقع. خواب قران بزار بالا سرش
از کجا بفهمم رفلاکس داره؟
دستاش تکون میخوره از اونه
همینجا پرسیدم گفتن عادیه ،داره به صداها توجه میکنه
عزیزم حتما بچتو رو تشک انتی رفلاکس بزار که راحت بخوابه. چون شیر میخوره احتمالا رفلاکس داره شیر میاره بالا میپره از خواب. تو شیب بزاری راحت تر میخوابه
سلام ممکنه بعلت کولیک یا دل درد یا نفخ شکم باشه همراه شیر قطره ایزی کول ۵ قطره بدعید یا ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه بهتره معاینه شود
بله فک کنم رفلاکس داره چون سینه اش تو خواب خس خس میکنه، بالامیاره
ایزی کول واسه زیر یک ماه مشکلی نداره؟