نزدیکی داشتی کار سنگین کردی؟
پیگیری کن. برو دکتر شاید شیاف بده
واسه همونه. هفته های اول نباید داشته باشی
شیافم که داری استفاده میکنی
میتونی بری. نمیدونم لازمه یا نه. ولی تکون نخور خیلی استراحت کن. با استراحت خوب میشه
چون میوفتی لکه بینی بعدم دردسر دیگه خدایی نکرده
دیگه تموم تا بدنیا بیاد اصلا دیگه نزدیکی نمیکنم
سه ماه اول سقط زیاده یکم مواظب باش
من داشتم ولی چون لکه بینی یا ترشح غیر عادی نداشتم دکترم گفت هفته پیش دیگه نداشته باش منم گذاشتم کنار
ن دیگه اصلا نزدیکی نمیکنم
منم نزدیکی داشتم همین ترشح دقیقا ازم اومد رفتم سنو گفت مشکلی نیست فقط احتیاط کن تو رابطع
برم بگم سونو چی میخام انجام بدم
سونو لازم نیس.فقط شیاف و استراحت..
چیزی نیست..
براهمه بوده..