من که اصلا لباس زیر نمیپوشم خیالم راحت تره
منم نمیپوشم شلوارمو میشورم
ب نظرم لباس زیر چون با این ترشحات خییس میشه باعث عفونت میشه
هرچیم زمان بارداری جلوتر میره بیشترم میشه
خوش بحالتون شما ک دیگه چیزی نداری ماشالا
اخراش دیرتر جلو میره😢😢اصلا زمان نمیگذره،از وقتی وارد سه ماهه سوم شدم دردا زیاد شده
۳ ماهه دوم عالیه بهترین زمان بارداریه
الان کمر درد،درد شدید لگن و کشاله ران اومده شب ها خواب نمیزاره برای ادم
کلا سخته😑سه ماه اول تهوع ،سه ماه دوم این ترشحاو... سه ماه سوم هم ک بقول شما درد و سنگینی
انشاالله بسلامتی این دورانو طی کنیم
خداییش بهشت زیرپای مادرانه😢😍
اره منم دارم هر روزم مجبورم لباس زیرمو عوض کنم
وای بچه ها من شاغلم هستم تازه🤦🏼♀️
سلام داشتن گاهی ترشحات آبکی بدون سوزش و خارش و بوی طبیعی است ، اگر پیوسته و در حجم زیاد است ممکنه عفونت باشه