سلام عزیزان من پریودی نامنظم داشتم و این ماه بعد یکسال ناباروری آزمایشم و بی بی مثبت شد ۹۹/۱۰/۳۰آخرین پریودم تیتر بتا روز۱۲/۱۰برابر با۲۵۶و روز۱۲/۱۳برابر با۱۲۶۴بود روز۱۶لک بینی قهوه ای داشتم با درد کمر شدید و درد شکم دکتر برام سونو واژینال نوشت وتیتر مجدد بتا ک تو سونو ساک حاملگی رویت شد ولی درکمال ناباوری مقدار تیتر بتام شده۴۵۹ممکنه آزمایش اشتباه باشه یا واقعا داره ب سقط ختم میشه دکترم گفته شبی یه شیاف پروژسترون۴۰۰بزنم و بعد ی هفته دوباره بتا بدم و علتش رشد کمه جنینه ولی امروز اصلا درد نداشتم و لک بینی کمتر شده ب نظرتون سقط میشه ؟؟خیلی ناراحتم نمیخوام از دستش بدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1764
1399/12/18






