باسلام خدمت اومایی های عزیز
من بیشتراز یکسال بود در اقدام بودم و به علت تخمدان پلی کیستیک پریودی هام نامنظم بود دی ماه پزشک برام عکس رنگی رحم نوشت و مکمل بعد اون ما اقدام کردیم و آخرین پریودیم سی دی ماه بودده روز بعد موئد(۹۹/۱۲/۱۰)تیتر بتا ۲۵۵/۶بود بعد باتوجه ب درد زیر شکم دکتر برام شیاف پروژسترون شبی یک عدد نوشت و روز۱۲/۱۳سونو ابدومینال انجام دادم و آثاری از حاملگی داخل رحم نبود و مجدد همون روز تیتر رو تکرار کردم و ۱۲۶۴بود دو روزه کمر درد شدید دارم و از امروز صبح لک بینی قهوه ای دارم ک مواقعی ک میرم سرویس دیده میشه و نگرانم لطفا راهنمایی کنین چیکار کنم
پرسش (1399/12/15):
لک بینی هفته ششم
587
43
1399/12/15
سوال کننده
0
1399/12/15
مامان زهره 😍
سلام
سونو واژینال انجام دادید؟
سونو واژینال انجام دادید؟
0
1399/12/15
سوال کننده
نه گلم
0
1399/12/15
مامان زهره 😍
ساک بالای ۱۵۰۰ دیده میشه
1
1399/12/15
مامان زهره 😍
نگران نباش
ان شاالله چیزی نیست
ان شاالله چیزی نیست
0
1399/12/15
سوال کننده
ممکنه به علت پریود نامنظم لقاح دیر انجام شده باشه و بخاطر لانه گزینی باشه؟
0
1399/12/15
مامان زهره 😍
معمولا چند روزه بوده پریودهاتون؟
0
1399/12/15
مامان زهره 😍
بیشترین دوره تون منظورمه
0
1399/12/15
سوال کننده
اوایل ۲۸روزه بعدا هی بیشتر و بیشتر شد؛بیشترینش۳۵
0
1399/12/15
سوال کننده
البته ی موردم تا۳۹روز طول کشید
0
1399/12/15
مامان زهره 😍
عدد بتا چون بالاست لانه گزینی قبلا انجام شده
0
1399/12/15
مامان زهره 😍
ان شاالله این هفته برید ساک دیده میشه
0
1399/12/15
سوال کننده
ان شاالله
0
1399/12/15
سوال کننده
حاملگی مولار و هماتوم پشت جفتم ممکنه باشه درسته
1
1399/12/15
مامان زهره 😍
ان شاالله که نیست
بعضی ها لکه بینی رو دارند ودلیلش هم مشخص نیست
هماتوم فکر کنم جنین و جفت باید باشه که اتفاق بیافته
بعضی ها لکه بینی رو دارند ودلیلش هم مشخص نیست
هماتوم فکر کنم جنین و جفت باید باشه که اتفاق بیافته
0
1399/12/15
مامان زهره 😍
خوب استراحت کن
ان شاالله لکه بینی قطع میشه
ان شاالله لکه بینی قطع میشه
0
1399/12/15
سوال کننده
از صبح از جام زیاد تکون نخوردم
0
1399/12/15
مامان زهره 😍
توکل بر خدا
ان شاالله که چیزی نیست
ان شاالله که چیزی نیست
0
1399/12/15
مامان زهره 😍
سونو ابدومینال چطوریه؟
0
1399/12/15
سوال کننده
آمین
0
1399/12/15
سوال کننده
از رو شکم
0
1399/12/15
مامان زهره 😍
ممکنه به شکمت زیاد فشار اورده باشه بخاطر همین لکه بینی داری
0
1399/12/15
سوال کننده
اخه اون دو روز قبل بود
0
1399/12/15
مامان زهره 😍
درسته
فکر کردم کمردرد بعد سونو ایجاد شده
فکر کردم کمردرد بعد سونو ایجاد شده
0
1399/12/15
سوال کننده
بنظرتون دوز شیاف هام رو روزی دوتا کنم بهتر نیست؟
0
1399/12/15
مامان زهره 😍
نمیدونم الهه جان
فردا از دکترتون بپرسید بهتره
فردا از دکترتون بپرسید بهتره
0
1399/12/15
سوال کننده
بله حتما میرم امروز دسترسی نداشتم
0
1399/12/16
🌸🌸🌸 ma@
سلام من لکه بینی قهوه ای داشتم در هنگام خسک کردن فقط میدیدم روزی دوتا شیاف پروژسترون ۴۰۰ دوازده ساعتی استفاده کردم بهتر شدم البته استراحت خیلی مهمه
0
1399/12/16
سوال کننده
هفته چندم بود؟
0
1399/12/16
سوال کننده
و چند روز طول کشید
0
1399/12/16
🌸🌸🌸 ma@
من هفته پنجم شروع شد و تا هفته هفتم کم وبیش بود
0
1399/12/16
سوال کننده
خداروشکر ک نی نی تون سالمه
0
1399/12/16
پزشک اوما
سلام فقط استراحت کنین ، شیاف را با دوز ۲۰۰ یکی صبح بذار یکی شب و اگر خیلی شدید است مجدد باید سونو بدی
0
1399/12/16
سوال کننده
ممنونم پزشک عزیز
باتوجه به اینکه شاغلم بنظرتون مرخصی تا قطع کامل باشه یا چند روز بعد از قطع لکه بینی
باتوجه به اینکه شاغلم بنظرتون مرخصی تا قطع کامل باشه یا چند روز بعد از قطع لکه بینی
1
1399/12/17
پزشک اوما
اگر براتون امکان داره مرخصی بگیرید
0
1399/12/17
سوال کننده
خانما تورو خدا کمک کنین
0
1399/12/17
سوال کننده
من دیروز سونوی واژینال دادم
0
1399/12/17
سوال کننده
و امروز تیترم رو تکرار کردم ۱۳ک ۱۲۶۴بود الان زده۴۶۰در ضمن تو همون آزمایشگاه تکرار کردم پزشک فقط سونورو دیده و گفت خوبه و جواب ازمایش الان ب دسنم رسبده این یعنی داره سقط میشه و نمیشه کاری کرد
0
1399/12/17
سوال کننده

0
1399/12/17
سوال کننده
فقط گفت شیاف استفاده کن لک بینیم هم تغییر نکرده
0
1399/12/17
سوال کننده
دکتر اوما خواهش میکنم جواب بدین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- زمان استفاده از اسید فولیک چه موقع است؟
- بتای ۱۲۰۷ خوبه؟
- 💥خانومای باردار ۳۵ هفته ی لحظه بیاین💥
- درد در هفته هفت بارداری
- چند روزه پوست شکمم درد میکنه و احساس کشیدگی پوست دارم
- بچه ها من دردام شروع شد
- علت درد تخمدان بعد از تزریق آمپول اچ سی جی
- درد درهنگام پیاده روی
- سلام خوبید من هفته ۹ هستم امروز رفتم پیاده روی راهپیمایی
- هفته ششم بارداری دردسمت راست




