معمولابچه ها آب دهنشون تو این ماه میریزهعزیزم
اگه یکم تبم داشته باشه یا اذیت بشه شاید مال دندونشه
بچه تو این سن اب دهنشون خیلی میاد من دیدم
تو نتم خوندم نوشته بود دلیل مختلف داره ،علایم ریفلاکسم هست🤔
بچه خواهرم بغلش میکردم همینجور اب میچکید بیرون🤣
سلام من پسرم از سه ماهگی اب دهنش روون بود برا خودش😁
و تا یازده ماه و نیمه دندون در نیورد☹️
عزیزم مال ریفلاکسه دختر منم اینجوری بود تازه ۸ ماهگی دندون دراورد
سلام ریختن آب دهان را همه نوزادان دارن. و حالا هنگام دندون درآوردن بیشتر نشه
پسر برادر شوهرم ۳ماهگی دندون در اورد
الان ۶ماه داره ۶تا دندون داره ماشالا
سلام. دختر منم 5 ماهگی دندون درآورد
الان 8 ماهشه دوتا دندون داره