سلام. دردای شدید زیر شکمم دارم. رفتم دکتر گفتند رحم بسته است و دردا به خاطر فیبرومه. شیاف ایندومتاسین دادن گفتن برا درد بذارم نهایت تا ۴ تا.
اگه دردا رو تحمل کنم و شیاف نذارم بهتره یا اینکه شیاف بذارم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



499
1399/12/04



