وقتتون بخیر من چند روزه یه بویی تو دماغم هست همون بو رو وقتی غذا میخورم انگار مزشو میده یه بو مثل دمنبه گوسفند که سرخ میکنن یه همچین بویی
وقتی هم غذا میخورم اون مزه رو میده حالت تهوع میگیرم راهکاری چیزی سراغ ندارید دارم کلافه میشم ادکلن بو میکنم اون بورو میده عطر میزنم به خودم اون برو میده دارم ویوونه میشم توروخدا کمک کنید هرکی چیزی میدونه حتی تو بینیم دستمال کاغذی گذاشتم اما فایده ای نداره یعنی شیرینی که میخورم مزه دمنبه میده امروز تو حموم یه ساعت داشتم خودمو میشستم انگار اون بو از بدنم نمیرفت 😭😭😭😭 همش بو دمنبه میدادم
پرسش (1399/10/23):
سلام خانوما توروخدا هرکی میدونه راهنمایی کنه 😭😭😭
893
172
1399/10/23
سوال کننده
0
1399/10/23
Roya Niazi
علائم دیگه ای نداری مثل سرماخوردگی مانند
0
1399/10/23
⚪روژین⚪
سلام منم دقیقا اینجوریم. اما من بوی پیاز خامه😐
0
1399/10/23
Roya Niazi
بوی پیاز خام که منم از اول تا آخر بارداری توهمشو داشتم با بوی سیر
0
1399/10/23
Roya Niazi
اینقدر روتختی و روبالشی شستم مردم
0
1399/10/23
⚪روژین⚪
باید چی کار کنیم بره☹️
0
1399/10/23
Roya Niazi
هیچی تحمل 🥴🥴
0
1399/10/23
⚪روژین⚪
باید چی کار کنیم بره☹️
0
1399/10/23
Roya Niazi
خودمو بو میکردم همش میگفتم نکنه بو میدم
0
1399/10/23
⚪روژین⚪
🥺🥺
0
1399/10/23
🌱 nstrn 🌱
بوی دمبه ک خوبه بوی پیاز خیلی خیلی بده🙄
0
1399/10/23
سوال کننده
نه اصلا 😭😭😭
0
1399/10/23
سوال کننده
وای دقیقا منم همینطوریم.خدااااااا
0
1399/10/23
سوال کننده
وای فک میکنی حالا من بوی پیازو دوست دارم
0
1399/10/23
عاطفه گلی 💑💑
بچها من دوباره دل دردو کمر درد ا مده سراغم
0
1399/10/23
عاطفه گلی 💑💑
چرا اخه
0
1399/10/23
سوال کننده
اخه تا کی تحمل
0
1399/10/23
سوال کننده
شاید زیاد کار کردی
0
1399/10/23
عاطفه گلی 💑💑
نه والا همش دراز کشم در حد ظرف شستنو غذا درست کردن
0
1399/10/23
عاطفه گلی 💑💑
دوشبه اینجوریم
0
1399/10/23
Azi 💖 ...
وای دقیقا😭😭 پیازه گندیده😭😭
0
1399/10/23
Azi 💖 ...
من وقتی مسواک میزنم واسه نیم ساعت خوبم
0
1399/10/23
Azi 💖 ...
بعدش دیگه همیجوری نفس میکشم بو میاد
0
1399/10/23
سوال کننده
البته عادیه منم یا شب اینجوری بودم گفتن مشکلی نداره
0
1399/10/23
سوال کننده
کاش منم مسواک میزدم نیم ساعت نمیفهمیدم این بوی و مزه لعنتی رو من مدام ادامس تو دهنمه
0
1399/10/23
سوال کننده
اما فایده ای نداره که نداره😭
0
1399/10/23
Azi 💖 ...
میگن آدامس خوب نیست تو بارداری
0
1399/10/23
Azi 💖 ...
میگنمال خلطیه ک پشت گلو میمیونه
من چند وقتی هم هست دماغم کیپ میشه
من چند وقتی هم هست دماغم کیپ میشه
0
1399/10/23
سوال کننده
دیگه چاره ای نیست
0
1399/10/23
سوال کننده
اخه من خلط نداره گلوم خوبه برم دکتر گوش حلق و بینی
0
1399/10/23
مبینا .
وای منم دقیق عین شمام بوش خیلی بده
0
1399/10/23
مبینا .
وای گفتم خوب میشم هفتم بره بالاتر
0
1399/10/23
مبینا .
وای چرا شما خوب نشدید خاک به سرم پس منم خوب نمیشم
0
1399/10/23
مبینا .
یخچال باز میکنم همون بو میده
میرم دست شویی همون بو
تو خونمون همون بو
دهنم همون بو
همه جا همون بو میده حالم بد شد
میرم دست شویی همون بو
تو خونمون همون بو
دهنم همون بو
همه جا همون بو میده حالم بد شد
0
1399/10/23
سوال کننده
وای منم همین حس و دارم حتی بوی ادکلانم بو دمنبه میده البته من ۵روزه اینجوری شدم
0
1399/10/23
سوال کننده
گفتم فردا برم دکتر
0
1399/10/23
Parisa ♡🦋
گلم برو یکم وایسا دم در کباب فروشیا
خوووب خووووب قشنگ استشمام کن بوها رو
کباب فروشی شهرتون ک میدونی خوشمزن و استاندارده
بو کباب میره تو مخت و خوب میشی
خوووب خووووب قشنگ استشمام کن بوها رو
کباب فروشی شهرتون ک میدونی خوشمزن و استاندارده
بو کباب میره تو مخت و خوب میشی
0
1399/10/23
Parisa ♡🦋
بو زده شدی
اینکارو گفتم انجام بده
در فست فودیا هم برو بو بکش قشنگ نفس عمیق بکش
اینکارو گفتم انجام بده
در فست فودیا هم برو بو بکش قشنگ نفس عمیق بکش
0
1399/10/23
Parisa ♡🦋
ک چی بشه😐😐
همش دکتر دکتر
دکتر بت میخنده دیگه
همش دکتر دکتر
دکتر بت میخنده دیگه
0
1399/10/23
ریحانه میم
من خودم بو اذیتم کنه کاغذ میسوزونم تو خونه. بنظرت چیزی به اندازه بوی سوختگی تو خونه نمی مونه
0
1399/10/23
🤰👶 Zohre
بینی تو با سرم شستشو بشور چندبار
0
1399/10/23
فرزانه ...
چ چیزایی عجیبی 😁
بو پیاز و سیر و دمبه
بو پیاز و سیر و دمبه
0
1399/10/23
مبینا .
من 3هفتس اینجورم این هفته شدیدتر شده
0
1399/10/23
مبینا .
رفتی بگو چی گفت ک منم اجرا کنم
0
1399/10/23
مبینا .
یعنی چی بو زده شدی؟
0
1399/10/23
مبینا .
میگم یعنی اثر داره تازه حالم بد نشه
0
1399/10/23
Parisa ♡🦋
ینی مثل حال الانت
هرجا میری و هرکار میکنی بو زیر دماقته اخر
هرجا میری و هرکار میکنی بو زیر دماقته اخر
0
1399/10/23
Parisa ♡🦋
امتحان کن
مطمعنم جواب میده
مطمعنم جواب میده
0
1399/10/23
مبینا .
فقطم یه بو هست
0
1399/10/23
مبینا .
ان شا الله فردا
0
1399/10/24
سوال کننده
منکه شخصا دهنم سرویس شده قرار شده شنبه برم دکتر گوش و حلق و بینی
0
1399/10/24
سوال کننده
بببنم چم شده
0
1399/10/24
سوال کننده
خسته شدم
0
1399/10/24
مبینا .
منم هیمنجورم بخدا
0
1399/10/24
مبینا .
رفتی اینجا بگو چی گفت خواهش میکنم یادت نره دا
0
1399/10/24
سوال کننده
نه عزیزم خیالت راحت میام میگم
0
1399/10/24
مبینا .
فدات عزیزم
0
1399/10/24
پزشک اوما
سلام ممکنه بعلت خلط گلو باشه با شربت دیفن هیدرامین ساده قرقره کنید
0
1399/10/26
مبینا .
منکه خلط ندارم هنوز بو هست
0
1399/10/26
مبینا .
وای انقد حالم بده
0
1399/10/26
مبینا .
همه جا بو میاد اصلا هیجی. نمیتونم بخورم بالا میارم. بو بدترم میکنه
0
1399/10/26
مبینا .
شبنم جان شما چیکار کردید
0
1399/10/28
سوال کننده
سلام عزیزم دکتر فردا بهم نوبت داده عزیزم
0
1399/10/28
سوال کننده
منم هنوز خوب نشدم همینجورم
0
1399/10/28
سوال کننده
صبونه که میخورم حالت تهوع میگیرم شدید
0
1399/10/28
سوال کننده
خیلی بده دیگه نمیدونم چکار کنم
0
1399/10/28
سوال کننده
فردا برم ببینم از چیه
0
1399/10/28
سوال کننده
یه سریا میگن ماله هورمونای بارداری هست
0
1399/10/28
سوال کننده
ولی این چه هورمونی هست که خورده به دماغ و دهن
0
1399/10/28
مبینا .
اهان فردا رفتی خبرشو بهم بده ممنون عزیزم
0
1399/10/28
مبینا .
منم هنوز بو حس میکنم حالم بد میشه
0
1399/10/29
مبینا .
چیشد
0
1399/10/29
سوال کننده
سلام عزیز دلم امروز رفتم
0
1399/10/29
سوال کننده
گفت که ماله سینوزیت هات هستش
0
1399/10/29
سوال کننده
یه سرم شستشو بهم داد باهاش بینیمو شستشو بدم با یه قرص فاموتیدین
0
1399/10/29
سوال کننده
منم هنوز همینجورم
0
1399/10/30
مبینا .
ا انجام دادی فایده داشت؟
0
1399/10/30
مبینا .
اگه انجام دادی خوب بود بگو منم برم دکتر ک دارم اذیت میشم
0
1399/10/30
سوال کننده
والا دیروز تاحالا دارم انجام میدم هنوز همونجورم متاسفانه
0
1399/10/30
سوال کننده
گفت تا ۸روز انجام بده
0
1399/10/30
مبینا .
میشه عکس سرم رو بفرستی
0
1399/10/30
سوال کننده
اره فداتشم شب برات میفرستم عکسشو الان خونه نیستم
0
1399/10/30
مبینا .
ممنون عزیزم.
0
1399/10/30
مبینا .
خیلی دارم اذیت میشم خیلی هیچی نمیتونم بخورم همه چی بو میده
0
1399/10/30
مبینا .
شرمنده میشه بفرستی
0
1399/10/30
مبینا .
چون فردا صبح میخام برم دکتر نشونش بدم اگ تشخیص نداد که سرم شمارو استفاده کنم
0
1399/11/01
سوال کننده

اینه عزیزم
0
1399/11/01
سوال کننده
من امروز کمتر بو متوجه میشم
0
1399/11/01
مبینا .
ببخشید میشه بگید چطوری میشوری بینیتو؟
0
1399/11/01
مبینا .
امروز کلاس داشتم ب دکتر نرسیدم
0
1399/11/01
مبینا .
شبنم جون میتونی غذا بخوری برا بوت نمیده؟
0
1399/11/01
مبینا .
چند روز استفاده کردی بهتر شدی؟
0
1399/11/01
سوال کننده
میریزم تو سوراخ بینیم سرمو بالا میگیرم دو دقیقه وارد حلق میشه اما ببخشید توف میکنم
0
1399/11/01
سوال کننده
بو و مزه ای که تو دماغم بود کمتر شده خداروشکر
0
1399/11/01
سوال کننده
امروز روزه سومه ولی روزی ۳تا ۴بار بینیمو با سرم شستشو میدم
0
1399/11/01
مبینا .
با سرنگ میریزی؟ منم خربدم
0
1399/11/01
مبینا .
خداراشکر
0
1399/11/01
مبینا .
ان شا الله منم خوب شم بخدا خسته شدم
0
1399/11/01
مبینا .
زدم دماغم کاش خوب شم
0
1399/11/01
مبینا .
شبنم جون ببخشید هی سوال میکنم شما قبلش که رو بو حساس بودی میتونی غذا بخوری
من اصلا نمیتونم بخورم هیچی بو میده. حلورده فقط میتونم بخورم همین صبح ظهر شب
من اصلا نمیتونم بخورم هیچی بو میده. حلورده فقط میتونم بخورم همین صبح ظهر شب
0
1399/11/01
مبینا .
دوبار شست و شو دادم ان شا الله منم زودی خوب شم
0
1399/11/01
سوال کننده
به من یه چیز داد وصله به خوده سرنگه با اون میریزم
0
1399/11/01
سوال کننده
انشاالله خوب میشی عزیز دلم دیگه مامان شدن این سختی هام داره دیگه
0
1399/11/01
سوال کننده
خوب میشی عزیز دلم
0
1399/11/01
سوال کننده
چون من الان سن بارداریم یه جوره که جنین باید وزن بگیره با زور و حالت تهوع میخورم چاره ای ندارم
0
1399/11/01
سوال کننده
من شیرینی هم میخورم مزه میده غذا سرخ کردنی بوش میره تو دماغم کلافه میشم
0
1399/11/01
سوال کننده
فکر کن دوسه بار رفتم حموم یه شامپو بدنو تموم کردم هی خودمو میشستم فکر میکردم بو میدم
0
1399/11/01
سوال کننده
خوب میشی انشاالله عزیزم فقط یادت نره تو حلقت که میره توف کن بازم با دکتر مشورت کن
0
1399/11/01
مبینا .
من با سرنگ میریزم
0
1399/11/01
مبینا .
وای اره میدونم چی میگی
0
1399/11/01
مبینا .
تو نت زده بود طوری نیس بره تو دهنم. تف کردم. دکترم 11 نوبت دارم دیره
0
1399/11/01
سوال کننده
نوشتی که بارداری تو گوگل یه وقت مشکلی نداشته باشه
0
1399/11/01
مبینا .
اره نوشته بود ایرادی نداره حتی اگه قورتم دادی
0
1399/11/01
مبینا .

0
1399/11/02
سوال کننده
خوب الهی شکر گفتم یه وقت خدایی نکرده بد نباشه برات عزیزم
0
1399/11/02
مبینا .
نه عزیزم ممنون ان شاء الله زودی خوب شیم
0
1399/11/02
مبینا .
بهتر شدید شبنم جون؟
0
1399/11/02
سوال کننده
فعلا همونجوریم عزیز دلم
0
1399/11/02
مبینا .
یعنی اصلا فرقی نکردی؟
0
1399/11/03
سوال کننده
کمتر شده اما بهتر نشده 😭😭😭😭
0
1399/11/03
سوال کننده
گفتم بعدازظهربرم از داروخونه قلم بینی بگیرم
0
1399/11/03
مبینا .
منم به شما امید داشتم که خوب شدید منم خوب میشم
0
1399/11/03
مبینا .
😥😥😥😥
0
1399/11/03
مبینا .
انقد میخام ی. چیز باشه قشنگ دماغمو شست و شو بدم با حلقم
0
1399/11/03
مبینا .
که هیچ بویی را حس نکنم
0
1399/11/03
سوال کننده
من دیشب میگفتم کاش سرما بخورم که دیگه نو بو حس کنم نه مزه
0
1399/11/03
سوال کننده
حالا خالم میگفت این ویار حاملگی هست یکی اول بارداریش اینجور میشه یکی اخرش
0
1399/11/03
سوال کننده
من از مزه که تو دهنم هست امروز از صبح حالت تهوع داشتم همینکه یه لقمه نون گذاشتم دهنم گلاب به روت اوردم بالا
0
1399/11/03
مبینا .
وای عزیزم
0
1399/11/03
مبینا .
خداراشکر آخرشی راحت میشی
0
1399/11/03
مبینا .
چه جالب
0
1399/11/04
مبینا .
خوب نشدی؟
0
1399/11/05
مبینا .
شبنم جون بیا اعصابم خورده
0
1399/11/05
مبینا .
وای همه جاخونمون رو بو گرفت من امشب با ماسک خوابیدم دارم دیوونه میشم
0
1399/11/05
مبینا .
توخوب شدی؟
0
1399/11/05
سوال کننده
نه عزیزم بهتره بگم بدتر شدم به جای اینکه بهتر بشم
0
1399/11/05
سوال کننده
خیلی روزای سختی رو دارم پشت سر میذارم و چاره ای نیست
0
1399/11/05
سوال کننده
دکتر رفتنم فایده ای نداره چون میگن اینا از ویار حاملگی هستش
0
1399/11/05
سوال کننده
یعنی یه لقمه غذا میذارم تو دهنم مزه میده و هر ان امکان بالاوردنم هست
0
1399/11/05
سوال کننده
اما چاره ای نیست دیگه باید بسوزی و بسازی
0
1399/11/05
سوال کننده
یعنی بگم بو به طور عجیبی زیاد شده مزه هم همینطور نه میتونم جیزای ترش بخورم ته شیرین چون همشون مزه میده
0
1399/11/05
مبینا .
بازم تو اخراشی من معلوم نیست کی خوب شم
0
1399/11/05
سوال کننده
بوی غذا که بلند میشه دماغمو میگیرم
0
1399/11/05
مبینا .
وای دقیقا حرفای منو میگی منم خیلی بدم
0
1399/11/05
سوال کننده
باید تحمل کنی ایشاالله که زودی تموم میشه
0
1399/11/05
سوال کننده
من به جای اینکه افزایش وزن داشته باشم کاهش وزن دارم
0
1399/11/05
مبینا .
ان شا الله دارم از بین میرم هیچی نمیتونم بخورم هیچی فقط سرم میزنم
0
1399/11/05
سوال کننده
برا من سرمم جواب نداد انداختمش اونطرف
0
1399/11/05
سوال کننده
فکر کن برای اینکه نه مزه رو بفهمم نه بورو خودمو به زور میخوابونم
0
1399/11/05
سوال کننده
فکر کن من اب دهنمو نمیتونم قورت بدم ادکلن نمیتونم بزنم 😭😭😭😭
0
1399/11/05
سوال کننده
دیگه کم مونده بشینم گریه زاری راه بندازم اما چاره ای جز تحمل نیست
0
1399/11/05
مبینا .
سرم برا ابن میزنم چون غذا نیمتونم بخورم دکترم گفت باید بزنی ضعف نری. ولی برا بو که فایده نداره
0
1399/11/05
مبینا .
منم سرم ریختم دماغم فایده نداشت
0
1399/11/05
مبینا .
منم دیشب گفتم میخام ی جا برم فقط زار بزنم خسته شدم خیلی
0
1399/11/05
مبینا .
توروخدا موقع زایمانت دعام کن
0
1399/11/05
سوال کننده
باشه عزیز دلم توهم منو دعا کن عزیز دلم
0
1399/11/05
مبینا .
عزیزم چشم.
0
1399/11/14
مبینا .
شبنم جون حالت چطوره
0
1399/11/14
مبینا .
منکه هنوز بوم خوب نشده
0
1399/11/14
سوال کننده
سلام عزیزم تو خوبی
0
1399/11/14
سوال کننده
منم دارم هداروشکر بهتر میشم
0
1399/11/14
مبینا .
خداراشکر
0
1399/11/14
مبینا .
کاری کردی که بهتر شدی؟
0
1399/12/03
مبینا .
شبنم جون خوب شدی؟
0
1399/12/03
سوال کننده
سلام عزیز دلم خوبی
0
1399/12/03
سوال کننده
کمتر شده اون بو و مزه اما خوب نشده متاسفانه
0
1399/12/03
مبینا .
عزیزم خوش ب حالت آخراشی
0
1399/12/04
سوال کننده
اره دیگه انقدرا نمونده دیگه
0
1399/12/04
مبینا .
دعا کن برام بتونم بخورم غذا و بو نده
0
1399/12/12
سوال کننده
سلام عزیز دلم خوب شدی
0
1399/12/12
سوال کننده
منکه زایمان کردم
0
1399/12/12
مبینا .
وااااای عزیزم چه حس خوبیه.
0
1399/12/12
مبینا .
من بهترم ولی بو رو حس میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- دکتر اوما کمک کنید
- نیاز به همفکری و کمک دارم
- فوری فوری سیل در سیستان و بلوچستان
- وای بچه ها بیاین کمک اعصابم خورده😭
- خانوما راهنمایی کنین توروخدا
- توروخدا بیاین راهنمایی کنید کمک
- کمک کنید بهم لطفا پریود نمیشم
- علت درد پریود و لگن
- کسی هست شوهرش قرص فرتیل پلاس اورتومول مصرف کنه
- اونایی که پریود شدن یا هستن بیاین به هم کمک و برای هم دعا کنیم




