سلام
دوستان ممکنه با توجه به تجاربتون بگین تیروئیدم در چه وضعیته
جواب آز رو آن لاین گرفتم تا برم دکتر.
آز های قبلی اعداد پایین بود
تشکر🌹
پرسش (1399/10/09):
تشخیص تیروئید کم کار یا پرکار
458
68
1399/10/09
سوال کننده
0
1399/10/09
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
کو
0
1399/10/09
سوال کننده

0
1399/10/09
سوال کننده
یادم رفت😂
0
1399/10/09
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
والاه یکی دو صدم بالاست از رنج آزمایشگاهت، فکر نکنم کم کاری حساب شه
0
1399/10/09
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1399/10/09
سوال کننده
بالا باشه یعنی کم کاری؟
0
1399/10/09
nassiim morvarid
منم تیروییدم کم کاره
0
1399/10/09
nassiim morvarid
قرص میخورم
0
1399/10/09
سوال کننده
ریزش شدید مو دارم ک با خوردن زینک و ویتامین و آهن اصلا کم نشده
و وزنم بالاتر میره
و وزنم بالاتر میره
0
1399/10/09
nassiim morvarid
برو دکتر متخصص
0
1399/10/09
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
اره عزیزم بره بالاتر ینی کم کاری، منم کم کاری دارم، یه ماه دارو خوردم الان زیاد رفته پایین، قراره برم دکتر دوز داردمو کم کنه
0
1399/10/09
nassiim morvarid
غدد
0
1399/10/09
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
برو دکتر غدد، اگه لازم باشه دارو میده بهت
0
1399/10/09
nassiim morvarid
من فوق تخصص رفتم
0
1399/10/09
سوال کننده
با قرص خوب میشه؟
یعنی باید ادامه دار باشه
یا مثلا با ۱دوره یا بیشور خوب میشه کاملا؟؟
یعنی باید ادامه دار باشه
یا مثلا با ۱دوره یا بیشور خوب میشه کاملا؟؟
0
1399/10/09
سوال کننده
چه داستانی شده 🤔
0
1399/10/09
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
اره اه به زور اومد پایین، که زیاد اومده
0
1399/10/09
سوال کننده
ممنون
0
1399/10/09
سوال کننده
یعنی رفته رو پر کاری؟
0
1399/10/09
ترلان ..
ویتامین دی پایینه
تیروییدت هم تازه شروع کرده کم کار بشه
تیروییدت هم تازه شروع کرده کم کار بشه
0
1399/10/09
nassiim morvarid
باید بری دکتر
0
1399/10/09
nassiim morvarid
اره تنظیم می کنه
0
1399/10/09
سوال کننده
اخه زدم گوگل میگه تیروئید تو طب اسلامی غمباده
0
1399/10/09
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
اره گلم، الان سه روزه دارو نخوردم که یکم برگرده تا برم دکتر ببینم چی میگه
0
1399/10/09
ترلان ..
شما یه دکتر غدد یا داخلی برین نرمال میشه تخت نظر باشین
0
1399/10/09
سوال کننده
۵۰ بود
چند وقته منظم نخوردم خیلی پایین اومد
ممنون
چند وقته منظم نخوردم خیلی پایین اومد
ممنون
0
1399/10/09
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
باید بین ۰.۳۲ تا ۳ باشه، که شده ۰.۱۵ 🤦♀️
0
1399/10/09
nassiim morvarid
من صبح ها نصفی می خورم
0
1399/10/09
nassiim morvarid
از قرص
0
1399/10/09
سوال کننده
انشالا تنظیم شه
خیالت راحت شه
خیالت راحت شه
0
1399/10/09
ترلان ..
جای نگرانی نیست با یه نسخه خوب میشه
0
1399/10/09
nassiim morvarid
ویتامین دی هم بهم داده
0
1399/10/09
Fatemeh N❤️👨👩👧👦👼🩷👶💙
انشاءالله، بیشتر بخاطر بارداریم نگرانم🤦♀️
0
1399/10/09
سوال کننده
چشم
چک اپ قلب رفته بودم
نوشت از رو
حالا ببرم دکتر خوب ببینم چی بهم میده
چک اپ قلب رفته بودم
نوشت از رو
حالا ببرم دکتر خوب ببینم چی بهم میده
0
1399/10/09
nassiim morvarid
اول می ری دکتر بعد آزمایش برات می نویسه
0
1399/10/09
ترلان ..
انشالله بلا به دور باشه بانو جان
0
1399/10/09
سوال کننده
لطفا میشه اسم قرص رو هم معرفی کنین
بدونم چه قرصی مناسب هست
چون شناختیی از تیرو و قرصاش ندارم
قرصی نده بدترم کنه
بدونم چه قرصی مناسب هست
چون شناختیی از تیرو و قرصاش ندارم
قرصی نده بدترم کنه
0
1399/10/09
nassiim morvarid
سرخود که نمی شه بخوری
0
1399/10/09
سوال کننده
انشالا توکل ب خدا
0
1399/10/09
nassiim morvarid
لووکسین
0
1399/10/09
nassiim morvarid
100
0
1399/10/09
سوال کننده
بله باید دکتر برم
ولی خواستم از اسم قرص ها آشنایی پیدا کنم
ولی خواستم از اسم قرص ها آشنایی پیدا کنم
0
1399/10/09
nassiim morvarid
سر خود نخوری
0
1399/10/09
سوال کننده
خیلی ترسوام تو خوردن دارو🤭
0
1399/10/09
nassiim morvarid
نصفی از قرص می خورم
0
1399/10/09
nassiim morvarid
منم
0
1399/10/09
nassiim morvarid
اینجور م
1
1399/10/09
سوال کننده
انشالا که درست میشه
من تو سایت خوندم استرس ناراحتی غم برای تیروئید خوب نیست
اروم باش
خدا کمکت میکنه🤲
من تو سایت خوندم استرس ناراحتی غم برای تیروئید خوب نیست
اروم باش
خدا کمکت میکنه🤲
0
1399/10/09
nassiim morvarid
اره واقعا استرس سمه
0
1399/10/09
سوال کننده
ی دوره خیلی استرسی بودم
حتی دکتر قلب چند روز پیش گفت
پرانول بخور استرس داشتی
ولی باز میترسم جای دیگه رو داغون کنه
حتی دکتر قلب چند روز پیش گفت
پرانول بخور استرس داشتی
ولی باز میترسم جای دیگه رو داغون کنه
0
1399/10/09
سوال کننده
خیلی ممنون بچه ها🌸🌸
0
1399/10/09
سمی مریدی
اگه باردار نیستین یا تو اقدام نیستین نرمال هست
0
1399/10/09
سمی مریدی
تو رنج ازمایشگاه هست مشکلی نیست برا عددای لب مرز هم دکتر غدد تا علائم بالینی رو چک نکنه و مشکلی نباشه دارو نمیده
0
1399/10/09
nassiim morvarid
خواهش میکنم
0
1399/10/09
nassiim morvarid
برام دعا کن باردار بشم
0
1399/10/09
سوال کننده
نه فعلا ک اقدام نیستم
هرسال چک اپ میدم
حدود دو سال نداده بودم
احتمالا تا چند ماه بعد اقدام کنم
هرسال چک اپ میدم
حدود دو سال نداده بودم
احتمالا تا چند ماه بعد اقدام کنم
0
1399/10/09
سوال کننده
حتما برم دکتر ببینم نظرشون چیه
خیلی ممنون ازتون🌹
خیلی ممنون ازتون🌹
0
1399/10/09
طیبه مامان آریان💙 .
کم کاره عزیزم.اگه از حد نرمال بالاتر باشه کم کاره اگه پایین تر باشه پر کاره
0
1399/10/09
سوال کننده
اگر قابل باشم حتماااا
انشالا که به زودی خبر بارداریتونو میذارین
🤲🌸
انشالا که به زودی خبر بارداریتونو میذارین
🤲🌸
0
1399/10/09
طیبه مامان آریان💙 .
اگه برای بارداری میخوای فک کنم باید زیر ۲.۵ باشه دکترت دارو میده عزیزم
0
1399/10/09
سوال کننده
شک کرده بودم تیرو گرفتم😔😔
ریزش مو ولم نمیکنه
ریزش مو ولم نمیکنه
0
1399/10/09
سوال کننده
بله دیگه چند ماه دیگه باید اقدام کنم
زمان میبره نرمال شه؟
زمان میبره نرمال شه؟
0
1399/10/09
سوال کننده
یا تاثیری تو باردار شدن نشدن داره؟؟
0
1399/10/09
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
کم کاره
0
1399/10/09
زهرا ❤️ 💞👨👩👧👦🫀
برو متخصص غدد قرص لووتیروکسین
بهت میده میگه چطور بخوری
بهت میده میگه چطور بخوری
0
1399/10/10
🍃🌺زهرا🌺🍃 گل گلی
میشه بپرسم عدد تیروئید تون چند بود قبل از اینکه قرص ها رو شروع کنین؟
0
1399/10/10
سوال کننده
ممنونم
بایدوقت بگیر برم
🌸
بایدوقت بگیر برم
🌸
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




