سلام خانوما من دیابت دارم الان چند روز همش افت قند دارم مثلا غروبی قندم ۹۲ بود برا من که دیابت دارم این افت قند ،امکان داره باردار باشم و این افت قندم برا بارداری باشه ،چهار پنج روز هم مونده به موعدم ،الان بی بی چک زدم منفی بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



471
1399/08/19



