بچه ها من یهو دهنم تلخ میشه حالم بد میشه ۲ یا ۳ بار تاحالا اینجوری شدم امروز یدونه شکلات خوردم اما قندمو گرفتم ۸۸ بودخطرناکه؟ چیکارکنم؟فردا میرم دکترم میگم بهش