Ooma
پرسش (1396/02/15):

تفسير سونو رحم و تخمدانها

Two well_defind mostly hypoechogenic lesions are scene in myometrium measuring about 28.5*24.5mm(posterior, fundal and subserosal) and 28.5*25.4mm (anterior, fundal, subserosal and RT side) suggestive for myomas. A gestational sac is detected in RT cornna endometrial cavity with mean diameter about 15.3mm compatible with 5WK5D.

اگه میشه ترجمه دقیقش را بگید؟
سلام دوست عزیز
طبق سونو انجام شده، دو تا توده هایپواکوژنیک در دیواره میانی رحم دیده شده و همچنین ساک حامگلی با ابعاد مشخص شده دیده شده که سن بارداری را با توجه به ساک ۵ هفته و ۵ روز گزارش کرده، گاها این توده ها مربوط به آندومتریوم و یا فیبروم رحم است و جای نگرانی نداره اما در طول دوران بارداری به دلیل تغییرات هورمونی ممکنه بزرگ شوند و همراه با دردشکمی و یا خونریزی باشند. با پزشک معالج خود مشورت کنید تا اقدام لازم را انجام دهید
سلام خانم دکتر، ممنون از راهنماییتان،من فکر کردم دو قلویی هست، پس دو قلویی نیست؟؟ دو تل توده کیستی هست؟؟ هنوز به دکتر مراجعه نکردم اگه میشه بیشتر راهنماییم کنید؟
خانم دکتر نسبت به سایزش این توده چیه؟؟ چون من الان برام مقدور نیست بروم پیش پزشک!!
سلام عززیزم در سونو گفته شده که دوتا توده فیبروم مانند در رحم است که ابعادش هم گفته باید پیش پزشک برید تا با برسی عکس سونو بیشتر راهنماییتون کنه.

سوالات مشابه