تو اولی فک کنم قندت ی خورده بالاس
چندساعت ناشتا بودی؟
شبش از ساعت چند ب بعد دیگه هیچی نخوردی؟
آزمایشم هم ساعت 9 صبح دادم
من تو آزمایش اولم قند داشتم
دکترم گفت از ۷ ب بعد نباید هیچی بخوری
روز بعدش ساعت ۹ آزمایش دادم
قند ناشتام نرمال شده بود
من دکترم ایران نیست بردم پیش یه متخصص دیگه گفت همه چی نرماله ولی نگرانم به این دکتر جدید اعتماد ندارم.
ولی پلاکت خونم مدام داره پایین میاد
ولی ماله تو ماشاالله خیلی خوبه
اگه گفته نرمال نگران نباش دیگه
از تو بدش نمیاد که الکی بگه نرماله.
نه که بدش بیاد ولی احساس میکنم خیلی بی دقت بود.
قندت یه ذره بالاس باید کنترل کنی و رژیم بگیری
قندتون بعداز۵۰گرم گلوکزت بالاست خیلی کم.میتونید یه رژیم یهرهفته ای بگیرید ودوباره تکرارکنید یابا۱۰۰گرم انجام بدید
سلام قند یکساعت کمی بالاست و یک هفته رژیم را رعایت کنید و مجدد آزمایش را تکرار کنید ، عفونت هم به نظر دارید ، تب یا علائم سرماخوردگی و یا عفونت ندارید ؟
گلوم چرک داره و آبریزش بینی هم دارم.