رفتم دست شویی توی ادرارم دوتا لک خیلیییی کم رنگ قهوه ای دیدم بعدش انقد دستمال کشیدم که یه کوچولو هم رو دستمال اومد.ینی بعد سه تا بی بی مثبت پریود میخوام بشم😭😭😭😭😭
0
1399/07/13
Nazi ❤🥰)
چند سیکلته
1
1399/07/13
فاطمه 👩👧❤
استراحت کن
شیاف سیکلوژست بزن
شیاف سیکلوژست بزن
1
1399/07/13
Nazi ❤🥰)
منماون موقع دوهفته لکه بینی داشتم برو دکتر شیافت بهت بده
0
1399/07/13
فاطمه 👩👧❤
منم ۵ هفته و ۶ روزم بود لک بینی داشتم
0
1399/07/13
Nazi ❤🥰)
فقط هم استراحت کن
0
1399/07/13
سوال کننده
اخه میرم سرکار
0
1399/07/13
سوال کننده
امروز خواستم برم دکتر ها مامانم نزاشت😭😭😭
0
1399/07/13
Nazi ❤🥰)
چرا رعایت کن ماسک بزن
0
1399/07/13
Nazi ❤🥰)
نمیشه مرخصی بکیری
0
1399/07/13
Nazi ❤🥰)
چون حتما باید استراحت کنی
0
1399/07/13
سوال کننده
نه چند روز باید استراحت کنم
0
1399/07/13
سوال کننده
ب خاطر مریضی نه که میگه چ خبره از الان بری دکتر🤦♀️🤦♀️
0
1399/07/13
Nazi ❤🥰)
من اون موقع یه هفته استراحت کردم فقط دراز کشیدم
0
1399/07/13
سوال کننده
اوه چقد زیاد
1
1399/07/13
Nazi ❤🥰)
معلومه که باید بری بهت دارو بده
0
1399/07/13
Nazi ❤🥰)
اره
0
1399/07/13
سوال کننده
نزاشت دیگ
0
1399/07/13
سوال کننده
اون دکترم ک میخوام تهت نظرش باشم هفته ای یبار یکشنبها هس
0
1399/07/13
سوال کننده

ینی اینا الکیه پریود میشم😭😭😭😭
0
1399/07/13
غزل دلاور
نه بخداایناالکی نیست مهسا
1
1399/07/13
غزل دلاور
برویه دکتردیگه
0
1399/07/13
سوال کننده
ای خدا غزل چه کنم
0
1399/07/13
سوال کننده
شوهرم چقد ذوق کرد
0
1399/07/13
غزل دلاور
فقط لک بوده خونریری نداری
0
1399/07/13
سوال کننده
نکنه امروز یه کوچوله دویدم از اون شد
0
1399/07/13
غزل دلاور
وااای دویدی😲😲😲😲😲
0
1399/07/13
سوال کننده
اره لکی ک باید دقت میکردی میدیدی
0
1399/07/13
سوال کننده
😭😭😭🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1399/07/13
غزل دلاور
چرادویدی اخه
0
1399/07/13
غزل دلاور
دیوونه ای
0
1399/07/13
سوال کننده
عجله داشتم
0
1399/07/13
غزل دلاور
اون بچه الان جاش محکم نیست
0
1399/07/13
غزل دلاور
گورپدرکاراروم برووووکسی نمیمردکه...
0
1399/07/13
سوال کننده
توروخدا برام دعا کنید
0
1399/07/13
غزل دلاور
انشالله چیزی نیست شایدیه کم تکون خورده..الان همینجوری ریلکس نشستی توخونه که چی یشه برودکترولست پروژسترونی چیزی بزته
0
1399/07/13
سوال کننده
چ دکتری باید برم خب
0
1399/07/13
غزل دلاور
دکترزنان
0
1399/07/13
غزل دلاور
متخصص زنان برو
0
1399/07/13
غزل دلاور
کدوم شهری
0
1399/07/13
سوال کننده
مگه هست الان اخه
0
1399/07/13
s.m s.m
عزیزم سرسری نگیر حتما برو دکتر
0
1399/07/13
سوال کننده
تهران
0
1399/07/13
غزل دلاور
آزمایش دادی واس اینکه بفهمی بارداری یانه
0
1399/07/13
s.m s.m
دکتر زنان
0
1399/07/13
سوال کننده
نه
0
1399/07/13
yasi
برو اورژانس میفرستنت تریاژ مامایی مگه میشه نباشه آخه
0
1399/07/13
s.m s.m
بچه اولته؟
0
1399/07/13
سوال کننده
اره اولی
0
1399/07/13
s.m s.m
برو سونو بده ببین ساک حاملگی یا قلب بچه تشکیل شده
0
1399/07/13
yasi
خب اول ازمایش میدادی مطمئن شی الانم برین اورژانس هم ازمایش میگیرن هم سونو
0
1399/07/13
غزل دلاور
تاریخ اخرین پریودیت روپیش دکترکه رفتی بگوتاواست حساب کنه اول میگه بروآزبتابده تادرصدهورمون اچ سی جی روتوبدنت بدونه بعدبهت میگه که چندروزدیگه بری واسه سونوی قلب
0
1399/07/13
سوال کننده
ای وای استرس گرفتم
0
1399/07/13
سوال کننده
اخه سرکارم
0
1399/07/13
s.m s.m
نه عزیزم چه استرسی
بهتره پیگیری کنی
بهتره پیگیری کنی
0
1399/07/13
غزل دلاور
مهسافعلانروسونومیری چیزی مشخص نیست وبعدابایددوباره بری که این خطرناکه
0
1399/07/13
سوال کننده
اصلا هیچجا نمیرم
0
1399/07/13
غزل دلاور
واااچرااا
0
1399/07/13
غزل دلاور
کارت چیه مهسا
0
1399/07/13
سوال کننده
فروشنده لوازم ارایشی
0
1399/07/13
بتول بانو
انشالله که چیزی نمیشه منم هفته پیش دوشنبه لخته اومد یه بار رفتم سونو خداروشکر موشکلی نیست شما هم نگران نباش
1
1399/07/13
yasi
خب عزیزم سلامتی خودت و بچه ات از کارت واجب تره
0
1399/07/13
سوال کننده
اخه بره من لک خیبیییلی کمرنگ بود
3
1399/07/13
غزل دلاور
گورپدرتمام لوازم ارایشهای دنیاااااادخترچقدخونسردی تووووومن سایقه سقط داشتم میدونم چقدسخته
0
1399/07/13
سوال کننده
الان چیکار کنم میگید
0
1399/07/13
غزل دلاور
به سرت نیومده که انقدخونسردی..انشالله که به سرت نمیادگلم ولی مراقب باش
0
1399/07/13
سوال کننده
همش ۱۹ سالمه
0
1399/07/13
بتول بانو
قهوه ای میگن خطری نداره میگن اگه خون تازه قرمز بشه یه کمی خطر داره
1
1399/07/13
غزل دلاور
الان دلرم تمام موهای سرمومیکشمووودفرشوگازمیگیرم😠😠😠😠😠
0
1399/07/13
بتول بانو
نگران نباشا
0
1399/07/13
yasi
عزیزم خب خودش نمیخواد بره چند نفر داریم میگیم دیگه زور که نیستیم صلاحشونو خودشون میدونن حرص نخور
0
1399/07/13
بتول بانو
حتما برو دکتر
0
1399/07/13
غزل دلاور
مهساالان برودکتراونجادکتربهت میگه چکارکنی
1
1399/07/13
شادی h
بابا چقد خونسردی.مگه میشه آدم ببینه بی بی مثبت شده آزمایش نده و دکتر نره؟!!!باید همون اول آزمایش بدی و مثبت شد از همون اول تحت نظر پزشک باشی.یعنی چی مامانم میگه زوده از الان؟!! واقعا منطق بعضی هارو نمیشه درک کرد.عزیزم به غیر خودت جان یه موجود دیگه ای این وسطه.یه زن باردار از همون اول که فهمید بارداره بااااید تحت نظر متخصص باشه.منم لک داشتم قهوه ای فورا رفتم دکترم و بهم شیاف داد دو روزه خوب شدم
1
1399/07/13
سوال کننده
قربونتون برم چشم میرم حرص نخورید😘
0
1399/07/13
ا من
نه شیاف بزن
0
1399/07/13
ارزو ..
برو پیش ی دکتر دیگه مگه واجب برا شوهرتم بگو برا بچه خطر ناکه اگ نری
0
1399/07/13
elel azadi🤰🏼
دیگه نرو سرکار باید استراحت کنی و شیاف بذاری
0
1399/07/13
Nazi ❤🥰)
سلام خوبی چیکار کردی
0
1399/07/13
رومیناوپرنسس کوچولوش👩 ......
عزیزم برو دکتر
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- چنده ماه اقدام کردم بی نتیجه بود چیکارکنم؟
- آیا مصرف قرص اکسار در اقدام به بارداری مجاز است ؟
- دوستان لطفا همه بیاین تو انتخاب کادو کمکم کنید. خانمهایی که زایمان کردن هم نظرشون خیلی مهمه
- لطفا کمک کنید خیلی میترسم
- دکتر خوووب معرفی کنید ؟؟؟ک شلوغ نباشه؟؟
- ورزش مناسب دوره بارداری
- تعیین جنسیت بچه خاهر و جاری ام
- خانوما توروخدا جواب بدین
- تعیین جنسیت نی نی ۱۲هفته
- دیدن مارمولک تو خونه☹



763

