بچه هادلم گرفته نمیدونم چراحس میکنم هیچوقت توزندگیم شانس نداشتم شوهرم خیلی دلگرمم میکردبچه داربشیم آخه ماهیچکسم جزخودمون نداریم الان نمیدونم چراباهام زیادخوب نیست یه کم خوبه یکم بد نمیدونم چکارکنم افسرده شدم بخاطررفتارش نمیدونم تغییرمیکنه یانه اگه نکنه چکارکنم من ازدواج دوممه وبچه هم دارم
1
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
همه شوهرا غر میزنن قهر میکنن تو پا پیش بزار اشتی کن ازت کم نمیشه که
0
1399/07/13
سوال کننده
آخه وقتی ماهیچکس جزهم نداریم چرااینجورمیکنه
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
فک نکن همه خوبن
0
1399/07/13
سوال کننده
آخه بابت کدوم کارم من هیچ کاری امروزنکردم
0
1399/07/13
سوال کننده
حاضرنیست منایکم بیرون ببره
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
مردام غرور دارن دوس دارن یه بارم زنا طرفشون برن
0
1399/07/13
سوال کننده
اگه ام بردلج میکنه خون میکنه
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
اینجوری پیش بری باعث خیانتم میشه
0
1399/07/13
سوال کننده
بخدانمیخوام غیبش باشه من درددلمامیگم
1
1399/07/13
عرفانه جوون
سلام عزیزم منم اوایل بارداریم خیییلی این حس میومد سراغم همش گریه وغصه و...بخاطر تغییر هورموناته منم همش غر میزدم وعصبی بودم و دودل کم کم بهتر شدم
ان شاالله خداکمکت کنه شماهم درست بشی
ان شاالله خداکمکت کنه شماهم درست بشی
0
1399/07/13
سوال کننده
برام دعاکنیداحمقانه رفتارنکنم
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
سعی کن خودت ارومش کنی تا یکی دیگه
0
1399/07/13
سوال کننده
میدونم چی میگی
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
ممکنه بیرون مشکلی داشته رو سر شما خالی کرده چه اشکال داره یه بار تحمل کن
0
1399/07/13
❤FAEZEH❤ 💛pS💛
سلام من دلم خیلی گرفته با شوهرم بحسم شده الان اون رفته تو سالن خوابیده منم تو اتاقم 😭😭
0
1399/07/13
سوال کننده
من درکش میکنم ازخانواده هارونده شدیم
0
1399/07/13
سوال کننده
الهی خیرنبینن
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
تو این ظشرایط اقتصادی همه مردا کم مونده دیونه بشن به هیچی نمیرسن
0
1399/07/13
سوال کننده
توچراعزیزم
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
ای بابا چتونه
0
1399/07/13
❤FAEZEH❤ 💛pS💛
شوهر منم ی بتر خوب ی بار بد
0
1399/07/13
عرفانه جوون
مردا چون یکم ترس خرج وچیزای دیگه بچه دارن اوایل بارداری زن بخاطر ترسشون اینجوری میشن بعد درست میشن یکم صبوری کن وبعدا اروم ومنطقی باهاش صحبت کن
1
1399/07/13
yasi
من نمیدونم چرا دعوا میکنین جاهاتونو عوض میکنین😐
0
1399/07/13
عرفانه جوون
واای چرااا؟
6
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
من قهرم بیشتر از یه ساعت نبوده طاقت نمیارم اصلا دو طرف عادت کردیم سریع اشتی میکنیم
4
1399/07/13
s kh
آره خیلی کار اشتباهیه
0
1399/07/13
سوال کننده
من خیلی شرایط بدی ام دارم چون ازدواج دوممه سعی میکنم هردوسمت یعنی بچه وشوهرم حفظ کنم واین یکم سخت کرده اوضاع رابرام
0
1399/07/13
❤FAEZEH❤ 💛pS💛
امشب سر ی چیز الکی یهو برگشت گفن تا راجع ب من فکر بد میکنی منم عصبی شدم گفتم آره بعد برگشت گفت خب چرا موندی پاشو بروو
1
1399/07/13
عرفانه جوون
فورا تو برو پیشش حتی اگه قهر هم باشی بهش بگو درسته قهری و...ولی دلیل نمیشه جای خابتو عوض کنی
2
1399/07/13
yasi
من شوهرم بغلم نکنه اصلا خوابم نمیبره
0
1399/07/13
سوال کننده
بخداخودشم میگفت بچه داربشیم
0
1399/07/13
s kh
بادخترت رابطش چطوره؟
0
1399/07/13
سوال کننده
رابطشون خوب درحدمعمولی
0
1399/07/13
❤FAEZEH❤ 💛pS💛
الان اون خواب هفت پادشاهو میبینه
0
1399/07/13
yasi
باید بو بدنش حداقل بهم بخوره تا بخوابم،قهرم میکنیم حق نداریم جامونو عوض کنیم
0
1399/07/13
سوال کننده
منم میشنوم
0
1399/07/13
سوال کننده
الهی همیشه شادباشید
2
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
ازهم دور بودن موقع خواب سردی میاره
1
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
نکنین این کارو
0
1399/07/13
massti. mamy of labkhand😍💋
عزیزم سعی کن به اتفاقای منفی فکر نکنی انرژی منفی خیلی زود جذب میشه همیشه با خودت به خوبی ها قشنگی ها فکر کن اینجئری روحت تازه میشه سرحال میشی حتی اگه اون جیزی که دلت میخواد اتفاق نیفته بازم میتونی شاد باشی
هرچی بیشتر غصه بخوری بیشتر غرقش میشی پس به غمت فکر نکن نشنیدی میگن غم غم میاره؟
هرچی بیشتر غصه بخوری بیشتر غرقش میشی پس به غمت فکر نکن نشنیدی میگن غم غم میاره؟
0
1399/07/13
yasi
خوابه که خوابه برو بغلش بخواب
0
1399/07/13
عرفانه جوون
میدونم ولی وقتی تو موقعیتش قرار بگیرن فکر میاد سراغشون مخصوصا الان با این شرایط اقتصادی که رو هواست
0
1399/07/13
سوال کننده
آره عزیزم شنیدم من دیگه کوه غمم
2
1399/07/13
massti. mamy of labkhand😍💋
اینم بهت بگم که هر کسی تو زندگیش مشکلاتی داره هیچ زندگی بدن عیب و مشکل نمیشه فقط نوعشون فرق داره برا یکی کمه برا یکی زیاد
نوع غصه ها و دردامون متفاوته فقط
نوع غصه ها و دردامون متفاوته فقط
1
1399/07/13
❤FAEZEH❤ 💛pS💛
خیلی همو دوست داریم اما گاهی اوقات دعوامون میشه
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
مردا تو دارن شاید روشون نشه هیلی چیزارو بگن با غر و لجبازی نشون میدن
0
1399/07/13
سوال کننده
من درکم بالاست بخدا
0
1399/07/13
عرفانه جوون
ببینه صبح که بیدار بشه تورو کنارش میبینه میفهمه برو تو وات یا پیام بهش بگو هرچقدرم دعوامون بشه حق نداری جای خابتو عوض کنی وبرو کنارش بخاب
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
تحمل کنین دنیا که به اخر نرسیده
0
1399/07/13
❤FAEZEH❤ 💛pS💛
باشه من برم ببینم چیکار میکنه
0
1399/07/13
yasi
میام مزنمتا برو پیشش بخواب اون خودشو زده بخواب،بخدا همه مشکل دارن،دعوا دارن،بعد که آروم شد بگو از حرفش ناراحت شدی
0
1399/07/13
سوال کننده
ماهم قراربودجدانخوابیم حالارفته توتراس خوابیده
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
هر روز که نمیخواین ازدواج کنین یکیو سفتو محکم بچسب دنیا اینقد ارزش نداره با قهر سر کنی
0
1399/07/13
سوال کننده
من متنفرم ازفهر
0
1399/07/13
yasi
سرده که 😂
0
1399/07/13
سوال کننده
چکارش کنم😒
0
1399/07/13
عرفانه جوون
مگه زندگی زن وشوهری بدون دعوا هم میشه اخه
2
1399/07/13
yasi
تو برو تو بالکن تو بغلش بخواب😂
2
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
دروغه کسی بگت دعوا نداریم فقط باید مدیریت کنی
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
حالا که باردارم هستی استرس و ناراحتی سمه
0
1399/07/13
yasi
ببینه بغلشی سردتم هست میاین تو😂
1
1399/07/13
سوال کننده
میدونی من بدیم چیه بدیم اینه نه خونواده شوهردارم نه خونواده خودم انقدردلم میسوزه تایکی ازخوبیای خانواده هاشون میگن
0
1399/07/13
سوال کننده
خخخ بستنی میشم که
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
تو این روزا کسی به داد کسی نمیرسه فقط خودتون دوتا مهمین
0
1399/07/13
عرفانه جوون
عزیزم شما الان خودتو وشوهرت وبچهات یه خانواده هستین
0
1399/07/13
yasi
من وقتایی که قهرم میرم رو چهارپایه هی میگم وای افتادم میاد سراغم😂
1
1399/07/13
سوال کننده
خخخ
0
1399/07/13
yasi
تازگیا قهر که میکنم میره چهارپایه میاره میگه توروخدا برد چهارپایه😂😂
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
😂😂چه ترفندی
1
1399/07/13
yasi
امتحان کنید پشیمون نمیشد😂😂
0
1399/07/13
yasi
برامن جواب داده😂
0
1399/07/13
سوال کننده
امروزبعدفوتبال رفتیم یه لباس فروشی برابچه خودش که نیومدبعدزنگ زدبیاسوییچ بگیرکاردارم بعدرفت بعدهی ردتماس میکردحالام حرف نمیزنه خدایی کاراشتباه من کجاش بوده شماهابگید
0
1399/07/13
سوال کننده
بخداآدم میمونه توش
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
منم ترفند خودمو دارم سریع میاد اشتی😂
0
1399/07/13
سوال کننده
من باید بفهمم مشکلش چیه
0
1399/07/13
yasi
قبلا هم اینجوری بود؟
0
1399/07/13
سوال کننده
آره
0
1399/07/13
yasi
تو که الان رو تخت پادشاهی هستی😂
0
1399/07/13
سوال کننده
هروقت رفتم خریداینجورکرده حالاچه فروشگاه چه هرچی هرنوع خریدی
0
1399/07/13
yasi
خب بله ازش بپرسین مشکلش چیه
0
1399/07/13
سوال کننده
البته ازپول خودمم بوده
0
1399/07/13
yasi
فقط خرید؟مثلا مسافرت و پیک نیک هم میرین اینجوریه؟
0
1399/07/13
سوال کننده
مناهیچ جانمیبره
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
😂😂بخدا اذیتش نمیکنم اصلا نقش باردار ندارم واسش
0
1399/07/13
yasi
من بهش گفتم باردار بشم تو بگی ناراحت میشم😂😂
1
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
شاید حس حسادته داری به بچه محبت میکنی بخدا مردا گاهی اوقات بچه میشن
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
ای خدا بدادش برسه
0
1399/07/13
سوال کننده
آخه یعنی چی ماهابزرگیم عقلمون نبایدکوچیک باشه
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
نگو تازه یه بچم داری
0
1399/07/13
yasi
ناشکری نکن عزیزم با مشاوره حرف بزنید
0
1399/07/13
سوال کننده
😔😔😔
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
دیگه مغز ندارن گاهی اوقات دست ماها که نیست
0
1399/07/13
yasi
کجایی هستی مهسا؟
0
1399/07/13
سوال کننده
من اصالتابختیاری ام امابزرگ شده ومتولداصفهانم
0
1399/07/13
سوال کننده
من خیلی بچه هادلم کوچیکه
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
حالام کسی تو زندگیتون نیست واستون تصمیم بگیره سعی کن بخاطر بچتم که شده عاقلانه تصمیم بگیری
0
1399/07/13
سوال کننده
خیلی کمبودمحبت واقعی دارم هروقت محبت میکنه میگم ای خداکاش همیشه اینجوربود
0
1399/07/13
yasi
انشالله درست میشه عزیزم
0
1399/07/13
سوال کننده
بهم قول داده بودحامله بشم هیچوقت بدنشه
0
1399/07/13
سوال کننده
هنوزاولشه ببین توروخدا
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
واسه چی با خونوادهاتون در ارتباط نیستین
0
1399/07/13
سوال کننده
ازدواجمون موردتاییدهیچ کدوم نبودبه هیچ عنوان کلی دعواوکتک کاری ودرنهایتم تردمون کردن
0
1399/07/13
سوال کننده
الآنم به هیچ کس نگفتیم من حاملم
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
خب همون ممکنه کسی تو گوشش بخونه که بد میشه
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
سعی کن ازش فاصله نگیری
0
1399/07/13
سوال کننده
منم چندبارگفتم اماقسم های کمرشکنی میخوره که من کسی چیزی بهم نمیگه
0
1399/07/13
سوال کننده
من بعداون همه استرس دنبال آرامش بودم
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
یا اینکه پشیمونه واسه کاری که کرده حالا ترد شده میخواد رابطه رو بهم بزنهو
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
ولی تو سعی نکن سر نخ بش بدی
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
بزار سرد نشه
0
1399/07/13
yasi
ازدواج کرده مگه میشه بهم بزنه😐
0
1399/07/13
سوال کننده
😭😭
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
دیگه مردا پیشبینی نمیشن رفتاراشون زیاد دیدم
0
1399/07/13
yasi
زده دختر مردمو حامله کرده حالا پشیمونه😐
0
1399/07/13
سوال کننده
اگه پشیمونه بگه پشیمونم
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
فقط باید با سیاست کاری کنی جز تو کسیو نخواد
0
1399/07/13
سوال کننده
چرازجرم بخوادبده
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
حتما میخواد بدون مهریه بری از جونت سیر شی
1
1399/07/13
yasi
به خودت استرس نده برو بیدارش کن بیار تو یه چایی باهم بخورین یواش یواش دردشو بپرس
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
ولی من میگم یه طرفه قضاوت نکنیم باید رفتار شماروهم ببینیم بعد ممکنه تقصیر شما باشه
0
1399/07/13
سوال کننده
واقعیت برام بهتره
0
1399/07/13
سوال کننده
من خودم بخاطرمشکلاتم یکم توخوذم هستم ولی خداشاهده باهاش بدنیستم
0
1399/07/13
سوال کننده
الان جان دخترم امروزعین واقعیت گفتم نمیدونم چشه
0
1399/07/13
سوال کننده
اون فروشگاه وخریدمن وبعدیهورفتن وردتماس وقهرچیه
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
بنظر من از عوارض بارداریه
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
اگه دوست نداشت از خونوادش نمیگذره
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
اگه دوست نداشت باهات نبود
0
1399/07/13
سوال کننده
تصمیم دارم برم مشاوره وخودشم ببرم
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
ممکنه طرفدار استقلال بوده بدش اومده پرسپولیس برده😁
0
1399/07/13
سوال کننده
نمیگم دوسم نداره اتفاقاداره رفتارش موردپسندم نیست
0
1399/07/13
سوال کننده
عاشق پرسپولیسه😉😉😉
2
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
خب یکی از بازیکناشو اخراج کردن شاید واسه اون اعصابش خورده😐
0
1399/07/13
سوال کننده
من چندماهم باهاش قهرکردم تقریباداشتیم جدامیشدیم بعدبرگشتیم بخواست هردو
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
بنظر من سخت نگیر دنیا دو روزه ارزششو نداره
1
1399/07/13
yasi
😂😂😂😂😂😂
0
1399/07/13
yasi
برو مشاور عزیرم
0
1399/07/13
سوال کننده
راستی سونوقلب کی رفتی
0
1399/07/13
سوال کننده
چشم حتما
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
والا بخدا شوهرم شام نخورد اینقد عصبی شد😂
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
من هشت هفته و سه روز رفتم صداشو گذاشت همه چی نرمال سن بارداریم زد شیش هفته و یه روز
0
1399/07/13
سوال کننده
اینم هی خودشامیزد
0
1399/07/13
yasi
خداروشکر شوهر من فوتبال نمیبینه اصلا،نمیدونه چیه😂
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
من خودمم باخاش همکاری دارم😂😂😂الکی از هیچیم سر در نمیارم
0
1399/07/13
سوال کننده
خداراشکر
0
1399/07/13
سوال کننده
ولی فوتبال امشب حساس بود
0
1399/07/13
سوال کننده
من کیف کردم پنالتی هارا
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
قربونت گلم ایشالله بسلامتی بترداری خوبی داشته باشی نگران نباش همه اینجورین فقط مدیریت کن بدتر نشه
0
1399/07/13
yasi
اسم اون خانمی چی بود گفت شوهرم قهر کرده؟
0
1399/07/13
سوال کننده
ممنون بچه هادلداریم دادید
0
1399/07/13
yasi
فکر کنم اشتی کردن خداروشکر
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
خیلی جذاب بود اینقد جیغ زدم الکی اینقد داد زدیم کم بود همسایه ها بریزن رو سرمون
0
1399/07/13
سوال کننده
خخخ
0
1399/07/13
سارا جوون
حتما یه مشکلی داره یا بیرون از چیزی ناراحت شده و مشکلی پیش اومده و دوس داره تنها باشه
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
ماهارو فراموش کرد رفت بغل شوشو😂
0
1399/07/13
سوال کننده
خخخ خداکنه رفته باشه
0
1399/07/13
yasi
بیاد بگه آشتی کرد تو فکرشم😂😂
هی ناز میکنن😂😂
هی ناز میکنن😂😂
0
1399/07/13
سوال کننده
صددرصداماباهام حرف نمیزنه
0
1399/07/13
سوال کننده
اسمش یادم رفت
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
بین زن و شوهر نباید حرف زد چون اشتباهه اونا یکین😁
0
1399/07/13
سوال کننده
😉😉
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
😂😂😂
0
1399/07/13
سارا جوون
مردا موقع ناراحتی از مسئله ای دوس دارن برن توی غار تنهایی خودشون یه کم بهش زمان بده بعد برو سراغش بپرس یا خودش بهت میگه چشه
0
1399/07/13
yasi
Mp🎶🎶mp
0
1399/07/13
سوال کننده
آخه این مشکل تقریباثابتشه
0
1399/07/13
سوال کننده
خداشاهده دلم میخوادکمکش کنم دلم براخودم وخودش میسوزه
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
جز اخلاقیاتشه باید کنار بیایی
0
1399/07/13
سارا جوون
یعنی همیشه خرید میرین قهر میکنه
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
مهسا چکاره ای؟
0
1399/07/13
سوال کننده
من حتی بچم به دنیابیاد هیچکس نه من دارم نه اون
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
بهتر تو این دوره زمونه کسی بدرد نمیخوره
0
1399/07/13
سوال کننده
اکثراوکلاسرهرچیزقهرمیکنه
0
1399/07/13
سارا جوون
ترد شدن از خونواده هم کم چیزی نیس هااا بالاخره بعد یه مدت نبودشون اذیت میکنه
4
1399/07/13
سوال کننده
من خانه دارم امایه شغل کوچولوم توپالایشگاه دارم یه دستگاه خریدم ازم اجاره میکنن
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
باید اینقد صمیمی باشین خونوادش یادش بره
0
1399/07/13
سوال کننده
آخه منم تردم تازه هرروزفحشم میخورم
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
خب خداروشکر دستت تو جیب خودته
0
1399/07/13
سارا جوون
شاید اون بیشتر به خونوادش حساسه ودلبسته تر
0
1399/07/13
سوال کننده
شکرخدا
0
1399/07/13
yasi
آخی،فوش دیگه چرا کی بهت فوش میده
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
وای خیلی دیره من برم شبتون بخیر🙆♀️
0
1399/07/13
سوال کننده
خونوادم سرهرچی زنگ میزنن بی ادبی منم تهدیدشون میکنم
0
1399/07/13
سوال کننده
شبت بخیرعزیزم ممنون بابت راهنمایی هات
0
1399/07/13
yasi
برار بلک لیست بابا
0
1399/07/13
سارا جوون
وا چه کارا
0
1399/07/13
🧿خدایا به امید تو 🧿 🐞
قربونت گلم ایشالله فردا باهمین
0
1399/07/13
سوال کننده
اون بنده خداهم توفشاره
0
1399/07/13
yasi
اعصاب داریا😐
0
1399/07/13
سوال کننده
ممنون گلم
0
1399/07/13
سوال کننده
روانی شدم
0
1399/07/13
سارا جوون
اونا هم رومخ دونفرتون پس میرن
1
1399/07/13
yasi
من کلا از خانوادم دورم شهرکردن اونا من یزدم،سخته خانواده نباشه حالا فکر کن همراهتم نباشن
0
1399/07/13
سوال کننده
آره خوب مگه میشه نرن میرن
0
1399/07/13
سوال کننده
منم فارسونیم😉
0
1399/07/13
yasi
من بروجنم😄
0
1399/07/13
سوال کننده
☺️☺️☺️
1
1399/07/13
نیلوفر❤ F
نباید از خوانوادت میگذشتی مهسا جان اگه با ازدواجت مخالف بودن حتما یچی میدونستن ک تو نمیدونسی
0
1399/07/13
❤FAEZEH❤ 💛pS💛
بچه ها ما فعلا آشتی نکردیم ولی قهرم نیسیتیم منتظرم از دلم در بیاره
0
1399/07/13
fahime re
سلام منم تازه زایمان کردم همین حس که شوهرم یکم خوبه یکم بد رو داشتم من وقتی میره سر کار بهش پیام میدم عاشقانه بعدم با محبت از ش میپرسم که دیروز حالت خوب نبود من خطایی کردم بعدم اون قوربون صدقم میره میگه نه و مشکلشو میگه من هیچ وقت رودرو اونجور حرف نزدم باهاش تا منجر به بحث و ناراحتی بشه البته این ترفند منه 😉😉😉
0
1399/07/13
سوال کننده
انشاالله آشتی کنی عزیزم
0
1399/07/13
سوال کننده
عزیزم الهی همیشه شادباشیدترفندتم خوبه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- برام دعا کنید ک باردارباشم
- دلم گرفته بیاین یکم بحرفیم
- میشه بیاین حرف بزنیم
- حالم ازخودم اززندگیم ازهمه چیزم بهم میخوره
- دلم گرفته کلی هم گریه کردم بیایین دردودل
- دلم گرفته از این دنیا
- سلام خانماحال روحیه خوبی ندارم دلم خیلی گرفته 😔😔😔😔
- دلم خیلی گرفته 😔😔😔
- دلم گرفته .بیاین یکم حرف بزنین
- سلام بچها فردا تولدمه کاش خدا بهم تولدمو یه نینی هدیه میداد



790

